Ny Aftensmadstråd.....den gamle er slidt op :-)

Vi fik hamburgerryg med kartofler. -wehuu Deeejligt efter en lang cykeltur i kulde og blæst. -love

[quote=PiaH;68363]Vi skal ha’ flæskesteg, kartofler, rødkårl og brun sovs.[/quote]hej det fik vi også,det havde min skat lavet klar til jeg kom hjem efter en lang dag i Tyskland-forelsket-forelsket

Sikke da en dejlig skat du har der :smiley:

[quote=Gitte E;68479]Sikke da en dejlig skat du har der :D[/quote] Jeps jeg er også glad for hende-wehuu derfor skal jeg også snart give hende mit ja

Og jeg kender hende, så Gerner er en heldig pamjulefis -thumbs
Brita
nb…vi har fået Stuvede savoykål og medister

Ingenting endnu…

Det blev så til en banan -tommelned

-what Det var godt nok ikke meget. :?

Uh det var en kedelig aftensmad Birthe :open_mouth:

Idag skal vi have lammekølle med kartofler, brun sauce og chips :smiley: (Det har jeg nemlig selv bestemt at min mor skal tilberede) og selvfølgelig COLA

[quote=Elisabeth;68607]Uh det var en kedelig aftensmad Birthe :open_mouth:

Idag skal vi have lammekølle med kartofler, brun sauce og chips :smiley: (Det har jeg nemlig selv bestemt at min mor skal tilberede) og selvfølgelig COLA[/quote]

Det lyder rigtig lækkert. Forhånds tillykke med dagen i morgen. Kan du nu hygge dig rigtig meget sammen med din familie idag :slight_smile:

I dag skal vi have frikadeller med spinatsovs og franske kartoffler

Mange tak -lovelove

Idag skal vi have stegt andebryst med brune kartofler osv.

Vi har fået spaghetti med pesto nam nam

Vi fik rugbrød med hamburgerryg fra igår. -wehuu

løgsuppe :slight_smile:

forskellige oste og pitabrød

Vi fik … lasagne. -tommelned

Spagetti, pølser og tomatsovs, mums jeg eeeeelsker det.

Åhh Peter har været så skøn at lave deejjlig mad idag. Vi fik ovnbagte kartoffelbåde i fad med gulerødder og svinemørbrad med godt krydderi -thumbs