galath
30. April 2020, 04:52
15
Velkommen til Kattegale
Jeg ved ikke noget om opdræt, men jeg ved en del om forum. Så får du brug for hjælp, råber du bare op. Der ligger nogle små vejledninger her, som du måske kan få glæde af.
Nyt Emne
For at oprette et nyt emne skal du på forsiden vælge [image].
En editor kommer frem nederst i din browser. Her skal du skrive titlen på det nye emne og vælge en kategori. Når du har skrevet din tekst, skal du klikke på [image].
[image]
Længere nede er der en gennemgang af funktionerne i editoren.
Svar på emne
For at svare på et emne, skal du trykke på [image] nederst i emnet eller [image] under et bestemt indlæg, hvis du vil besvare det. Når du har skrevet din tekst, skal du klikk…
Læsning af emner
Når du går ind på et emne, bliver du altid sendt til første ulæste indlæg i tråden. For at komme til toppen eller bunden af tråden, skal du klikke på start eller slutdato på datolinjen til højre på siden. Du kan også bruge den til at scrolle igennem tråden.
[image]
Funktioner ved indlæg
Der er under hvert indlæg forskellige funktioner, du kan gøre brug af.
[image]
For at se dem alle, skal du klikke [image].
Like [image]
Hjertet lader dig like et indlæg, som ikke er dit …
Toppen af siden
[image]
Kattegales logo til venstre er et direkte link til forsiden. Du kan altid klikke på det og komme tilbage til forsiden, lige meget hvad du var inde i. Inde i emner vil den dog ved første klik tage dig til toppen af emnet, men andet klik får dig ud på forsiden.
I højre side kan du finde et søgefelt [image], en burgermenu [image] og din avatar [image] (ja, det her er naturligvis min avatar ). Burgermenuen og avataren kan du læse mere om længere nede i indlægget.
Hv…