Ny bruger

Velkommen til! Kattegale er et rigtig godt sted at få sit “fiks” katte - og uden FBs flygtighed :smil:
Forhåbentligt kommer vi snart til at kunne udstilles igen. Jeg er (sammen med f.eks. PernilleDL) en af dem du typisk vil møde i en hvid kittel med steward på ryggen :hoho:

1 Synes om

:velkommentilkg:
Dejligt med nye medlemmer her på KG. Og tillykke med springet ind i en fantastisk rejse som opdrætter. Du er jo allerede godt fra start med DP uddannelsen :raised_hands:t3: Kan bestemt anbefale FD mentor ordningen den havde vi selv glæde af da vi var nye for snart 8år siden.

Jeg hedder Cilia og er den ene halvdel af Juvena, som min mand og jeg har sammen. Vores hjerte banker for hvide poter og blå øjne :heart: Hellig birma.

:velkommen:

1 Synes om

Velkommen til :grinning:
Som de andre siger, så er du kommet det helt rigtige sted. :slight_smile:
Rigtigt fedt logo!

He he, glemte at præsentere mig også, jeg hedder Kamilla og opdrætter og udstiller orientalere. Og så sidder jeg som sagt i Mentorrådet :wink:

Velkommen til Kattegale :slight_smile:

Jeg ved ikke noget om opdræt, men jeg ved en del om forum. Så får du brug for hjælp, råber du bare op. Der ligger nogle små vejledninger her, som du måske kan få glæde af.

Tusind tak for den dejlige velkomst! :grin:

Ja Pernille dig husker jeg godt. Er stadigvæk ret forelsket i din smukke Somali :heart_eyes_cat:

Spændende Eva. Jeg har stor respekt for dem af jer der gang på gang mælder jer som steward. Det er et stort stykke arbejde der gør udstilling muligt! :grin:

Tak for præsentationen Juvena. Jeg ville faktisk selv have valgt Birma før jeg faldt over Ragdoll-racen så jeg forstår jeres kærlighed til dem :heart_eyes_cat:

Tak for de pæne ord Zaphy, jeg har selv designet og lavet mit Logo og er rigtig glad for det :grin:

Haha det kan smut Katho. Jeg takker for præsentationen det er fedt lige at då sat katte på de forskellige folk :grin:

Mange tak Galath, det kunne jeg måske få brug for på et tidspunkt :grin:
Og tak for de vedhæftede opslag, dem vil jeg lige kigge på :grin:

3 Synes om

Velkommen til
:velkommentilkg:

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her

Og lige kort om mig, jeg har somali og aby var, har opdrættet somali ( og håber at komme ignag igen) har udstillet og været steward i rigtig mange år

Ja, velkommen til.

Vi er mange kattegale af den ene eller anden slags herinde. Er også selv forholdsvis ny opdrætter (orientalere), har lige haft kuld nummer to, og har brugt KG en del i perioder da der er nogle pænt erfarne hoveder herinde :). Har også en helt fantastisk mentor. Men jeg sparrer generelt med alle der ved noget om katte uanset om det er en erfaren opdrætter eller en dedikeret kælekatteejer :wink:

Du kan finde utrolig meget nyttig viden herinde i de forsk. kategorier

… velkommen til

Hvor spændende med genopstartningen Dorte, hvordan kan det være du har haft pause?

Det lyder godt med et seriøst Forum med meget erfaring Vipstosen.

Jeg er selv ret nervøs for første kuld, men nu skal jeg lige finde den helt rigtige hunkat først :grin:

Det er et meget simpet ting som økonomi, meget kedelig, men hobbier koster desværre

Velkommen til herinde - håber du falder godt til, vi plejer at hygge os gevaldigt herinde :slight_smile: (Både med katte, men også alt muligt andet :ups: )

Velkommen til verdens bedste katteforum. :velkommen: :smiling_face_with_three_hearts:

Kan anbefale dig denne bog; Praktisk katteopdræt Af: Pil Refstrup

og så self Kattegale, så er man altså ret godt kørende. :grin:

Ja og opdræt er virkelig dyrt :see_no_evil:
Godt du er tilbage igen :grin:

Tak Pia det glæder jeg mig til at blive en del af :grin:

Tak Frida :grin:

Den ser spændende ud Juvena. Den vil jeg lige kigge på. Mange tak for tippet :grin:

2 Synes om

Velkommen til…

Jeg hedder Louise og har haft kat i 14 år.
Buster, som optræder i mit brugernavn, er min første kat, som jeg desværre måtte sige farvel til i januar 2018. Han havde haft diabetes i 7½ år, så der har jeg stor erfaring.,

Nu har jeg Stine og Mister, begge internatskatte, på 5 og 4 år.
De er fra The Voice of Pets (Dansk Dyreværn Århus), hvor jeg også er frivillig og har været det siden 2010. Mine nuværende opgaver er administrative, men ahr også vret ude ved dyrene i rigtig mange år.

Velkommen til :welcome:

Jeg håber du bliver glad for at være her :slight_smile: