Jeg har et par spørgsmål…
Jeg leder jo efter en ven til mit 1 årige enebarn Gizmo.
Gizmo er en exo og jeg havde egentlig tænkt på at købe en voksen eller ungkat som ven til ham, men han er jo et legebarn så da jeg så den her silver tabby lille fyr var jeg solgt! http://www.123hjemmeside.dk/NymannsPersianExoticCattery/23934689
Men er det en god idé med en han killing til ham?
Er det en god opdrætter? -Jeg har ikke hørt om hende før, men hold da op nogle flotte katte hun har!
Og hvordan pokker kommer jeg til frederikshavn fra københavn??
den lille tabby er bestemt cute…og vil helt sikker efter få dage lege med Gizmo…(sådan er persersindet…jeg har aldrig haft problemer der)
jeg kender ikke opdrætter…eller det tror jeg ikke…(selv om det er “min race”)
ang transport… 888…og videre med tog eller endnu en bus…men ellersv så kan du jo oprette en tråd herinde når det er tid…der er jo nordjyder der udstiller på sjælland…som evt kan bringe katten til dig
Ja jeg tror også Gizmo vil acceptere hvem som helst, men jeg tænker bare at opdrætter vil vel gerne se hvem jeg er før hun sælger mig en kat? Så skal jeg jo til frederikshavn lige meget hvad.
Du kan jo evt. høre om opdrætteren kommer på en udstilling der er lidt tættere på dig end Frederikshavn - evt. med de kære små? Jeg kan se at en I gæstebogen på siden har skrevet “Jeg glæder mig til og se dit dejlige kuld i Fredericia” (Er det mon KGs GitteS, som har skriblet dette?), så det tyder da på at de bliver udstillet dér, og så er der jo også mulighed for at de udstilles andre steder…
Kylessa - rejseplanen.dk - men skal lige se om jeg kan finde andet. Rejseplanen foreslår i øvrigt også et direkte tog fra KBH H til Frederikshavn (ved godt du bor i V, men… ) Og hov, nu kan jeg se at jeg vist har læst forkert. Der går et tog til Ålborg, og derfra så med rute 973x, sorry
Men prøv at se hvad rejseplanen foreslår dig?
[QUOTE=Eife;558861]Kylessa - rejseplanen.dk - men skal lige se om jeg kan finde andet. Rejseplanen foreslår i øvrigt også et direkte tog fra KBH H til Frederikshavn (ved godt du bor i V, men… ) Og hov, nu kan jeg se at jeg vist har læst forkert. Der går et tog til Ålborg, og derfra så med rute 973x, sorry
Men prøv at se hvad rejseplanen foreslår dig?
Ah, sjovt i faldt for den sorte - den jeg faldt helt i svime over var (selvfølgelig???) den sort sølv tabby :D[/QUOTE]
Jo jo det er da også den tabby jeg er forelsket i men den sorte faldt jeg nu også for
Jeg har skrevet lidt sammen med Irma som opdrætter hedder og hun er rigtig sød, det er mig som har skrevet en hilsen i gæstebogen s og hun kommer om lørdagen med kuldet til Fredericia ved jeg. Killingerne er rigtig nuser og jeg er selv ret vild med den sorte knægt. Men kan klart anbefale dig at kontakte Irma og få en snak, jeg har kun fået et rigtig godt indtryk af hende. Ved hun selv beholder den lille silver tabby pige i kuldet.
Syntes nok det måtte være dig (Det var Bubbles der gjorde udslaget, ham har jeg jo savlet lidt over i dag)
Ja han er altså dejlig den lille sorte… Men de andre er altså også MUMS!
Jeg har skrevet lidt sammen med Irma som opdrætter hedder og hun er rigtig sød, det er mig som har skrevet en hilsen i gæstebogen s og hun kommer om lørdagen med kuldet til Fredericia ved jeg. Killingerne er rigtig nuser og jeg er selv ret vild med den sorte knægt. Men kan klart anbefale dig at kontakte Irma og få en snak, jeg har kun fået et rigtig godt indtryk af hende. Ved hun selv beholder den lille silver tabby pige i kuldet.
MVH
Gitte[/QUOTE]
Tak, jeg har allerede skrevet til hende så nu må vi se. spændende.
I øvrigt en dejlig exotic pige du har dig, Gitte, hun er da en fryd for øjet! (Var jo lige et smut inde forbi hjemmesiden via linket i gæstebogen ) - Undskyld det var lige et sidespor…
Kylesa - kunne være Vild Med Dyr messen i Fredericia (9.-10. april så vidt jeg husker), hvor opdrætteren tilsyneladende har killingerne med, ville være en mulighed for dig? Det er ikke helt så langt som til Frederikshavn i hvert fald.
Jeg overvejer faktisk om jeg skal tage til den messe, det ville jeg rigtig gerne i hvert fald, skal bare lige se om finanserne tillader det…
[QUOTE=Osquary;558887]I øvrigt en dejlig exotic pige du har dig, Gitte, hun er da en fryd for øjet! (Var jo lige et smut inde forbi hjemmesiden via linket i gæstebogen ) - Undskyld det var lige et sidespor…
Kylesa - kunne være Vild Med Dyr messen i Fredericia (9.-10. april så vidt jeg husker), hvor opdrætteren tilsyneladende har killingerne med, ville være en mulighed for dig? Det er ikke helt så langt som til Frederikshavn i hvert fald.
Jeg overvejer faktisk om jeg skal tage til den messe, det ville jeg rigtig gerne i hvert fald, skal bare lige se om finanserne tillader det…[/QUOTE]
Ja bestemt. Det kunne da klart være en mulighed. men så vil jeg jo ikke kunne snuppe ham med hjem samme dag