Ny gruppe - Seksualitet i alle aldre

Hej alle.

Jeg har oprettet en ny gruppe her på Kattegale.dk som primært skal handle om seksualitet.

Jeg har oprettet gruppen fordi jeg har valgt at skrive en bog om Seksualitetens aldre og har brug for hjælp til at beskrive mangt og meget, så jeg håber rigtig mange vil bistå mig med matriale til min bog.

Jeg har valgt at oprette en lukket gruppe for at beskytte jer medlemmer af Kattegale der ønsker at være en del af gruppen men alle er velkommen eneste kriterie er at man skal have mod på at diskutere emnet sex.

Med venlig hilsen
Mai

Hvordan bliver man medlem? :slight_smile:

Hej ThildeL.

Du skal sende mig en PB for at blive medlem.

Til admin.

Er det muligt at gøre sådan at medlemmer i gruppen kan lukke nye medlemmer ind?

Jeg kan ikke se nogen deltag knap :frowning: Kun “Dette er en privat gruppe”

Undskyld det var mig der svarede forkert.

Du skal sende mig en Pb for at opnå medlemskab.

Vil gerne undskylde men Kattegale køre vildt langsomt, så jeg kan ikke rigtig komme frem og tilbage på siderne herinde.

Hvad var grunden til at du oprettede gruppen? :slight_smile:

godt initiativ :slight_smile:

glæder mig til at se hvad bogens fokus skal være!

:inlove::inlove:

Glæder mig til at sidde og lure med - har ikke selv den store lyst til at skrive om mit sexliv :sorry:

Held og lykke med det :ok:

Glæder mig til at sidde og lure med - har ikke selv den store lyst til at skrive om mit sexliv :sorry:

Held og lykke med det :ok:[/QUOTE]

Diskvalificerer man ikke sig selv lidt, hvis man melder sådan ud? :slight_smile:

Jeg tænker også, at melder man sig ind i gruppen skal man være villig til både at give og tage (derfor jeg ikke selv melder mig ind :tihi:)

Tjae…joe… men hellere diskvalificere sig selv end at lade andre gøre det :tihi:

Men : er der noget galt i bare at læse med, synes du ?? :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;837017]
Men : er der noget galt i bare at læse med, synes du ?? :)[/QUOTE]

Ja, det ville jeg afgjort synes, hvis jeg var med i gruppen.

Tjae…joe… men hellere diskvalificere sig selv end at lade andre gøre det :tihi:

Men : er der noget galt i bare at læse med, synes du ?? :)[/QUOTE]

Det bliver jo i sagens natur temmeligt svært at administrere hvorvidt ‘alle’ gruppemedlemmer deltager ligeligt og ærligt og ‘intimt’ og alt muligt… men hvis man ligefrem udmelder, at man anser gruppen som en slags underholdning man ikke selv bidrager til - så ja, så synes jeg måske at det er en anelse ‘billigt’ sluppet… :slight_smile:

Jeg skal slet ikke med i den gruppe, og tror ikke at det er et krav at skrive noget derinde ??

Og jeg ville nu ikke bruge det som underholdning - måske snarere til inspiration - dersom der skulle være noget, jeg har til gode at prøve. :cool2:

Er nu ret sikker på, at det ikke bliver de vildeste beretninger om vores private sexliv - men måske tager jeg fejl - og er hæmmet af min egen grænse for, hvad jeg vil dele med vildt fremmede på et offentligt forum :slight_smile:

:slight_smile:

Forstår nu ikke helt, at fordi nogen har lyst til at dele - at vi andre ikke må læse det ??

Hvis du giver noget - så skal jeg også give noget - en slags byttehandel, tænker jeg…

Nå…skidt pyt - jeg skal heller ikke være med - :tihi:

Sorry Mai… jeg skal nok lade være med at spamme din tråd mere - med mindre der er nogen der citerer mig for de sidste indlæg…

Held og lykke med din bog. :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;837087]:slight_smile:

Forstår nu ikke helt, at fordi nogen har lyst til at dele - at vi andre ikke må læse det ??

Hvis du giver noget - så skal jeg også give noget - en slags byttehandel, tænker jeg…

Nå…skidt pyt - jeg skal heller ikke være med - :tihi:[/QUOTE]

Det er da ganske enkelt…

For at du skal føle dig tryg (og kunne dele ud af dig selv og din intimitet) - skabes den tryghed ved, at modparten (modparterne) også er i ‘sårbare’ positioner ( = altså deler ud af sig selv etc.) - det er ganske alm. social adfærd/‘god skik’.

[QUOTE=KartoffelChips;837092]Det er da ganske enkelt…

For at du skal føle dig tryg (og kunne dele ud af dig selv og din intimitet) - skabes den tryghed ved, at modparten (modparterne) også er i ‘sårbare’ positioner ( = altså deler ud af sig selv etc.) - det er ganske alm. social adfærd/‘god skik’.[/QUOTE]

:ok::ok:

Enig…

[QUOTE=Tante Tut;837084]…
Og jeg ville nu ikke bruge det som underholdning - måske snarere til inspiration - dersom der skulle være noget, jeg har til gode at prøve. :cool2:[/QUOTE]

Ehhh?.. Sådan lidt kækt antyder du, at du tvivler på at du kunne lære noget nyt? :wink:

Du kunne prøve at melde dig ind i en seksualitets-samtale-gruppe - måske kunne samtale og åbenhed omkring din seksualitet være noget spændende nyt! :wink:

Og så kan jeg love dig for, at jeg kunne lære dig noget nyt!

[QUOTE=KartoffelChips;837097]Ehhh?.. Sådan lidt kækt antyder du, at du tvivler på at du kunne lære noget nyt? :wink:

Du kunne prøve at melde dig ind i en seksualitets-samtale-gruppe - måske kunne samtale og åbenhed omkring din seksualitet være noget spændende nyt! :wink:

Og så kan jeg love dig for, at jeg kunne lære dig noget nyt! [/QUOTE]

Ja, det antyder jeg - jeg er temmelig frisindet og openminded - men derfra til at sidde og dele mit sexliv med jer her på KG - det har jeg ikke behov for.

Jeg taler om sex med min halvkæreste og mine veninder…

Jamen, det lyder da spændende at du kan lære mig noget nyt - skriv lidt om hvad det er - og lad os se, om det er nyt for mig. :stuck_out_tongue: