[QUOTE=Susanne W;838126]Så du har egentlig ingen forudsætninger selv? Det var egentlig bare det jeg ville vide - takker
Det synes jeg er ret væsentligt at vide, når folk skal levere materiale til din bog.
VH
Susanne[/QUOTE]
Øh jeg har da gjort mig visse seksuelle erfaringer vha. selvstudie så at sige…tæller det som en lille forudsætning :?
Jeg har nu ikke bedt folk om at levere matriale til min bog, blot gjort folk opmærksom på at kommer der ideer, erfaringer som er af almen interesse så vil jeg tillade mig at bruge det.
[QUOTE=Susanne W;837851]Hvilke forudsætninger har du egentlig for at skrive en bog om et specifikt emne som dette, udover de guldkorn der måtte falde på et katteforum?
VH
Susanne[/QUOTE]
Jeg skrev, at jeg ingen uddannelse har der har med emnet at gøre, men er det eneste forudsætning for at skrive om emnet?
Der er ingen andre uddannelser der kunne give forudsætning for at skrive en bog om seksualitet? Er der ikke mange fagområder som i deres virke har beskæftiget sig med seksualitet i forskellige aldre? Umiddelbart tænker jeg både journalist, sygeplejerske, skolelærer, pædagog, parterapeaut, sosu osv osv.
[QUOTE=Susanne W;838140]Jow da - og resultatet bliver jo også nogle gange derefter :cool2:
Anyway, det var ikke et oplæg til debat - det var et straight spørgsmål fordi det for mig ville være relevant at vide noget om en forfatters forudsætninger for at fuldføre missionen inden jeg besluttede om jeg ville bidrage.
VH
Susanne[/QUOTE]
Hvis kendskab til hvorvidt jeg har forudsætning for at “fuldføre missionen” er et kriteriet for at indgå i gruppen, så bliver det en meget lille gruppe idet kun få personer på kattegale, kender mig godt nok til at have den viden.
Bog eller ej - så burde den ikke spille nogen rolle ifht. hvorvidt man vil være med i gruppen eller ej. Folk kan skrive -bidrage for at bruge dit udtryk -men det garanterer jo ikke at deres bidrag er brugbart for bogen.
Bogen blev blot nævnt for en god orden skyld, således at jeg fik folks accept til at bruge og vidergive ideer og erfaringer jeg får derinde - det omkring viderebringelse af info. adskiller jo netop denne gruppe fra andre lukkede grupper!
Det eneste der efter min mening skal afholde folk fra gruppen, er manglende interesse.