jeg synes det er fantastisk at i har lyst til at dele med hinanden på den måde… det er virkelig noget helt unikt!! … især fordi det er et katteforum… men at der også er plads til at katte ikke er HELE vores liv
Jeg synes denne nye gruppe er et fint initiativ - men sorry mit sexliv er ikke noget jeg deler ud af på et fora - og dette uanset om det er et lukket fora.
For mig er mit sexliv og mine erfaringer omkring dette meget privat.
Men du er velkommen til at komme her “in person” og lave et interview
Jeg ser nu heller ikke den store forskel på at diskutere hunde, madlavning, slankekure og sex, lige hvad relevans til katte angår.
Jeg ved Mai har været meget aktiv her for nogle år siden, men jeg tror der er rigtig mange af de nuværende brugere, der ikke kender Mai - og måske mange af os gamle, der ikke helt husker personen. Det gør nok, at mange ikke har den tillid der skal til for at gå ind i gruppen.
Men det er jo et frit land vi lever i, så har brugerne lyst til det er der basis for en gruppe
Tak Gitte for tilbudet og kan sagtens forstå din holdning, som sikkert rigtig mange har.
Personligt har jeg det ret afslappet med min seksualitet og at snakke om den - det vil være langt mere grænseoverskridende for mig at tale om mit det følelsesmæssige i mit privatliv på et forum…sådan er vi heldigvis så forskellige.
Vivi - du har ret i at det er en tillidssag og det er jeg meget bevidst om. Det har været principielt for mig ikke at fortælle så meget om mit “formelle jeg” - men mere delt mine tanker og meninger herinde - dog som du skriver ikke så aktivt de sidste 1½ år. Det skyldes ikke at jeg ikke ønskede at folk ved hvem jeg er, men jeg har ikke ment/mener stadig ikke, at det var/er relevant hvad min baggrund var/er.
Det princip var jeg godt klar over ikke duede inde i gruppen, idet jeg der finder det rimligt at medlemmerne ved noget mere om hvem jeg er emnets natur taget i betragtning.
Idet man ikke kan se hvem der er i gruppen (det formoder jeg nemlig ikke at man kan se nogensteder - admin. Kan man det?) er det jo svært at basere det på tillid, hvorvidt man ønsker at indgå i gruppen eller ej.
Ens valg af medlemskab af gruppen bør imo ikke bygge på tilliden til mig eller gruppens øvrige medlemmer som sådan men på hvorvidt man mener/tror på, at andre herinde generelt respektere de regler der er for videregivelse af oplysninger man erhverver sig på et off. forum, specielt i en lukket gruppe. Dertil kommer naturligvis at man skal have et ønske om at dele ud af sig selv ifht til emnet.
Ja Mai, man kan se hvem der er medlem af gruppen selvom man ikke er medlem. Man kan dog ikke se debatterne da det er en lukket gruppe. Jeg har lige teste med min testbruger
[QUOTE=Mai;839241]Tak Gitte for tilbudet og kan sagtens forstå din holdning, som sikkert rigtig mange har.
Personligt har jeg det ret afslappet med min seksualitet og at snakke om den - det vil være langt mere grænseoverskridende for mig at tale om mit det følelsesmæssige i mit privatliv på et forum…sådan er vi heldigvis så forskellige.
Vivi - du har ret i at det er en tillidssag og det er jeg meget bevidst om. Det har været principielt for mig ikke at fortælle så meget om mit “formelle jeg” - men mere delt mine tanker og meninger herinde - dog som du skriver ikke så aktivt de sidste 1½ år. Det skyldes ikke at jeg ikke ønskede at folk ved hvem jeg er, men jeg har ikke ment/mener stadig ikke, at det var/er relevant hvad min baggrund var/er.
Det princip var jeg godt klar over ikke duede inde i gruppen, idet jeg der finder det rimligt at medlemmerne ved noget mere om hvem jeg er emnets natur taget i betragtning.
Idet man ikke kan se hvem der er i gruppen (det formoder jeg nemlig ikke at man kan se nogensteder - admin. Kan man det?) er det jo svært at basere det på tillid, hvorvidt man ønsker at indgå i gruppen eller ej.
Ens valg af medlemskab af gruppen bør imo ikke bygge på tilliden til mig eller gruppens øvrige medlemmer som sådan men på hvorvidt man mener/tror på, at andre herinde generelt respektere de regler der er for videregivelse af oplysninger man erhverver sig på et off. forum, specielt i en lukket gruppe. Dertil kommer naturligvis at man skal have et ønske om at dele ud af sig selv ifht til emnet.
.[/QUOTE]
Jo men hvor meget kender vi egentlig hinanden herinde? Jeg vil egentlig mene at det kan være nemmere IKKE at kende hinanden alt for godt når man diskutterer sådan noget som ens sexliv - det er en ting at sidde på et forum og fortælle om hvad man tænder på til folk man (måske) aldrig ser i virkeloigheden, og så på at fortælle det til … f. eks. en kollega som man skal gå op af hele tiden “bagefter”.
Selv har jeg aldrig haft noget problem med at tale om sexualitet, jeg har været admin på et 3D-forum hvor de billeder der blev lavet der absolut ikke var for børn GG (forummet er midlertidigt lukket pga ejerskifte der har trukket ud) og der har vi selvfølgelig også talt en del om de emner, netop fordi ens præferencer ret nemt afspejles i hvilke billeder vi laver (selvom jeg skam også har lavet en masse “vanilla” billeder…)
Jeg kan så også sagtens tale med kolleger om sex, hvis samtalen i øvrigt er endt der - det er jo ikke sådan det mest oplagte emne mens man sidder i et tog, men der kan jo være noget der udløser det. Overfor kolleger vil jeg dog typisk bruge mere gennerelle vendinger og være lidt mere vævende om hvorvidt det lige er min egen præference, eller tante Agathes kusines niece der har det sådan