Ny kat - Føler mig ikke ordentligt forberedt

[QUOTE=Alice;646602]Jeg ville nok osse vælge at lade dem sammenføre gradvis …Lad dem være sammen i længere og længere tid, og lad det tage nogle dage.
Der skal kun en forkert bevægelse eller lyd til, før de kan reagere kraftig - Det sker selv i en sammentømret flok, men med en ny kat i flokken skal man være ekstra varsom.[/QUOTE]

Jeg er også meget opmærksom…
Han er kommet ud fra sit skjul nu, og de andre provokerer ham lidt, ved at trænge ham op i en krog…
Han bryder sig bestemt ikke om det, og sidder og hvæser og brummer lidt, slår lidt ud efter dem…
Men derudover går det egentlig fint nok…

Uanset hvad bliver de adskilt om natten, og så kan de være sammen om dagen så længe det går roligt for sig…
Både kæresten og jeg har ferie, så vi er der til at holde øje med dem…

Igen i dag går tingene stille og roligt for sig… :thumbup:

Misse er bedøvende ligeglad med Lions tilstedeværelse…

Bøllemis holder sig for sig selv som sædvanligt, men betragter Lion oppe fra sit skab (her er jeg dog ikke nervøs for noget, der findes ikke et mere roligt og helt nede på jorden væsen)…

Gizmo bliver dog ved med at forfølge Lion og puste sig lidt op, men så længe det bliver ved det, er der jo ingen ko på isen :slight_smile:

:yah::yah::yah:TADAAAAAA!!! :yah::yah::yah:
Hvad siger I så ???
Lion og Misse har spist af samme skål for første gang
:thumbup:

Hvad siger I så ???
Lion og Misse har spist af samme skål for første gang
:thumbup:

Dejligt at det går fremad. Måske Misse og Lion har fundet en fælles interesse, madskålen :slight_smile:

Ja det er jeg sikker på - de er begge meget madglade :wink: