Ny kattegård nu med hylder

Så kom der hylder op i kattegården, og som I kan se bliver de flittigt brugt :slight_smile:

Billederne er taget sidst på eftermiddagen hvor jorden i kattegården ligger i skygge, så de er desværre lidt mørke.

Ej hvor ser det lækkert ud

Hvor er den flot - sikke nogle heldige misser :ok:

Det ser vildt godt ud…tillykke tildine mis med de er så heldige

Hvor ser det bare hammer godt ud! Total luksus. :smiley:

Hvor det bare blevet fint. De kan sagtens dine misser!

hvor ser det bare skide godt ud :smiley:

Hvor ser det godt ud! :ok:

Hvor godt. De ser ud til at nyde hylderne (og holde øje med naboerne? :muhaha: ) :smiley:

Mange tak for jeres kommentarer. :slight_smile:
Ja de nyder rigtig at komme i højden,og ja, de kan se langt omkring fra de øverste hylder.
Det bedste ved det er næsten at Mikki nu får rørt sig meget mere, så forhåbentlig kan det være med til at rette op på hendes overvægt. Hun har dog tabt sig 200 g i løbet af de sidste 10-12 dage, og hvis hun bliver ved med at hoppe og springe så meget rundt på hylderne, -kattedans er der måske chance for at det kommer til at gå lidt hurtigere.

Lækker løbegård :slight_smile: Og smart løsning med hylderne. Det ser de ud til at være rigtig glade for…

Det ser skønt ud :slight_smile:

Katte vil gerne i højden, og det får de da i den grad muligheden for. Hvor er det blevet flot! :slight_smile:

Jeg linker lige til forrige tråd Ny kattegård, så det er nemmere at finde billeder af hele anlægget.

Hvor ser det skønt ud. Ingen tvivl om at hylderne er et hit. De er jo også store nok til at man både kan springe rundt på dem, ligge og dase og holde udkig. :thumbup:

rigtig fint :slight_smile:

jeg har kurve fastgjort på nogle de høje hylder i mine løbegårde - med lille halvtag over. de er stor succes til en lille lur i det fri

Det er godt nok en sej kattegård de har fået.
Det må jo føles som det rene luksus!!
Tror lige jeg stjæler lidt ideer til hylder…

Det ser godt nok super lækkert ud - Det er da luksus at være kat hos dig :wink:
Dine misser må være ovenud lykkelige :wink:

[QUOTE=FinnFrode;694684]Katte vil gerne i højden, og det får de da i den grad muligheden for. Hvor er det blevet flot! :slight_smile:

Jeg linker lige til forrige tråd Ny kattegård, så det er nemmere at finde billeder af hele anlægget.[/QUOTE]

Tak skal du have:).

Og tak for dit link til min anden tråd, det var en god ide .

[QUOTE=Sannela;694806]Det er godt nok en sej kattegård de har fået.
Det må jo føles som det rene luksus!!
Tror lige jeg stjæler lidt ideer til hylder…[/QUOTE]
Tak :).

Jamen det er da dejligt at nogen kan bruge ens ideer, så stjæl du bare :D.

Tak for alle jeres søde kommentarer.:slight_smile:

[QUOTE=Musashi;694803]rigtig fint :slight_smile:

jeg har kurve fastgjort på nogle de høje hylder i mine løbegårde - med lille halvtag over. de er stor succes til en lille lur i det fri[/QUOTE]

Rigtig god ide med kurve med halvtag.
Jeg spekulerer selv på muligheder for at lave lidt læ til dem, her til den kommende vinter. Så de kan sidde der ude selvom det blæser og sneer lidt :?.