Ny kattegård nu med hylder

Heldige misser :slight_smile:
Godt arbejde!

Jeg har også taget jeres løbegård med i min linkssamling for at vise, hvor nydeligt det kan gøres i en “ganske almindelig dansk parcelhushave” med “ganske almindelige katte”. For indhegning er ikke mere noget kun opdrætterne har til deres racekatte.

Ja, undskyld, Havndal-missere:hjerte: - I er bestemt ikke almindelige. I er jo nogens “helt specielle”, og det er derfor, der bliver passet så godt på jer. :slight_smile:

hmm hvad gav du for den i sin tid. kan du huske det?

Sikke en lækker kattegård. Heldige misser :slight_smile:

Vi har brugt ca 6000 kr på alle materialerne og har så selv bygget den. Det kan dog nok gøres billigere, afhængig af hvor kraftige stolper og hvilket trådnet du vælger at bruge.

Tak skal du have!
Du kan tro, de er også meget glade for den. De er der fra tidlig morgen til sen aften, hvis vejret tillader det, kun afbrudt af en lur i sengene nu og da :).

den ser godt nok lækker ud :smiley:

Hvor der det fedt!Og hvad er det for noget net? Det ligner lige nøjagtigt sådan noget som jeg gerne vil ha’… men som jeg ikke har kunnet finde i en ordentlig højde… Jeg skal nemlig også ha’ “låg” på min indhegning når jeg engang får den lavet… med de “springbønner” jeg har…

Det er i hvert fald pænt. Og hvor vil jeg ønske at jeg kunne få Mijv og Silke til at synes sådan en løbegård vil være fin. Jeg troede så faktisk at en løbegård generelt var billigere end en indhegnet have. Men jeres er altså godt nok flot

[QUOTE=FinnFrode;696346]Jeg har også taget jeres løbegård med i min linkssamling for at vise, hvor nydeligt det kan gøres i en “ganske almindelig dansk parcelhushave” med “ganske almindelige katte”. For indhegning er ikke mere noget kun opdrætterne har til deres racekatte.

Ja, undskyld, Havndal-missere:hjerte: - I er bestemt ikke almindelige. I er jo nogens “helt specielle”, og det er derfor, der bliver passet så godt på jer. :)[/QUOTE]

Hehe, ja Havndal-misser er som regel meget specielle :cool2:

Jeg er glad for, du henviser til den i din linkssamling, for den er da lige til at blive inspireret af.

Hvor ser det bare lækkert ud! Kan godt forstå at misserne elsker det :smiley:

Sikken en dejlig kattegård du har lavet til katte. :slight_smile: Heldige katte, de risikerer ikke at blive mast flade af en bil…

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Nettet er købt hos Hegnslageret og har en maskestørrelse på 5x5 cm og er 180 cm i højden. Fåes også i 100 cm, og begge højder er i ruller på 25 meters længde.
De øverste 50 cm er kyllingtrådnet med grønt plastbelægning. Og taget er alm. kyllingtrådnet.

Tak :slight_smile:
Nu har vi så også valgt at bruge både livrem og seler, for min røde Mille er en udbryder dronning. Du kan sagtens bygge en løbegård meget billigere end vi har gjort.
Den gamle, lille løbegård, var bygget af halve 75x75 stolper, lægter og almindelig kyllingtrådnet. Den stod bare oven på fliserne og var så gjort fast til husets spær.
Men Mille er brudt ud af den 3 gange, så vi valgte den dyre løsning, for at holde hende inde.
Og så gik der også nogle terassebrædder til, til hylder i den nye løbegård, og de er ikke helt billige. Der kan sikkert findes andre og billigere løsninger.

Så gå endelig igang med at finde gode tilbud :).

[QUOTE=galath;912226]Hehe, ja Havndal-misser er som regel meget specielle :cool2:

Ja ikke også Ingrid :cool: :høhø:

Jeg er glad for, du henviser til den i din linkssamling, for den er da lige til at blive inspireret af.[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Tak :). Ja eller også er det mig der er heldig, at de er i sikkerhed i gården :D.

Det ser dejligt kattevenligt ud. :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Det tror jeg også kattene synes det er. Eneste problem: Det regner en gang i mellem Og så bliver de jo våde…:yikes: Adrh.

Vi har lige fået et overdækket kattetoilet, som skal sættes ud i gården til at søge ly i. Hvis de kan li’ det lille “hus” kan det være de skal have et par stykker mere derud :).

Lækre hylder I har fået lavet :slight_smile: Det ser ud til at de bliver nydt :ok:

Det ser rigtig godt ud :slight_smile:

Jeg kunne ikke lade være med at tænke om kattene på de to første billeder er uvenner :tihi:

Mon ikke bare de har fordelt sig, så de kan overvåge i alle retninger. :wink:

Skønt med alle de hylder - det er så fordelen ved en overdækket løbegård, at man kan have gode udsigtspladser, uden at det også bliver udbrudsmuligheder. :slight_smile:

Dejlig kattegård I har fået lavet. Hylder er også ret populære her - der er altid “kamp” om hvis tur det er til at sidde på den øverste.

Det ser supergodt ud :ok: det må kattene være glade for :slight_smile: Vi vil gerne have et klatretræ i haven, men det kniber med energien for tiden, så ved ikke lige, om det bliver i år. Vi har en indhegnet have.