Ny kattegård nu med hylder

Tak :). Det gør de helt sikkert, de kan faktisk spurte rigtig stærkt på hylderne, fra den ene ende til den anden.

[QUOTE=Mifle;913015]Det ser rigtig godt ud :slight_smile:

Jeg kunne ikke lade være med at tænke om kattene på de to første billeder er uvenner :tihi:[/QUOTE]

Tak :). Jeg tror at de har vældig travlt med at undersøge hver deres valgte hylde. Billedet viser nemlig første gang de er derude, efter hylderne kom op.

Faktisk er de blevet meget bedre venner, efter de har fået mere plads. I den gamle gård sad de næsten oven i hinanden på hylden, dengang var 1. katten Mikki, meget mere irritabel :surelog:.

[QUOTE=FinnFrode;913359]Mon ikke bare de har fordelt sig, så de kan overvåge i alle retninger. :wink:

Det er da det de har…:høhø:

Skønt med alle de hylder - det er så fordelen ved en overdækket løbegård, at man kan have gode udsigtspladser, uden at det også bliver udbrudsmuligheder. :)[/QUOTE]

Tak :), ja det er skønt.
Det er nemlig rigtigt, vel at mærke hvis trådnettet er kraftigt nok til, at de ikke kan lave hul i det, fandt vi ud af :yikes:.

Tak :). Her er der flere høje hylder. På den ene kan man overskue hele haven, og blandt andet holde øje med de flagermus, som bor i husets gavl udhæng.
I den anden ende kan man holde øje med naboen, som har både hund og katte.

Tak :), det er de bestemt.
Nej energien kan ikke være lige god hele tiden, men så kan det måske blive til næste år :).

Til gengæld kan I glæde jer over, at jeres katte har hele haven at tumle i, det ville jeg også gerne have haft til mine, men det kan desværre ikke lade sig gøre her, pga. den måde grunden er indrettet på.