Her i mit BæsteCasa skal der indkøbes ny klosaks, for den gamle er mildest talt elendig, synes ikke den var så dårlig sidste gang jeg brugte den
Nogle mærker der er bedre end andre eller er det fuldstændig ligemeget? Jeg vil have en der kan sit kram og holder skarpheden i lang tid. er det muligt?
Jeg har både en lille klosaks og en 3-i-1’er og jeg er fint tilfreds med begge. Men jeg har heller aldrig rigtig spekuleret på om de kunne være skarpere eller overvejet en som holder i mindst et årti. Så jeg ved ikke hvor meget hjælp det er for dig.
Samme som Hanne, og helt sikkert en anbefaling herfra. Den bruges i øvrigt også af mange klinikker, så jeg går ud fra, at det betyder, at den har god holdbarhed
Den har jeg også - fik et par stykker for mine optjente points på et tidspunkt. Den lille tap gør at den ligger rigtigt godt på fingrene. Oprindeligt havde jeg sådan een som Lis viser, og den var også god og holdt i mange år, men jeg må erkende at plastichåndtaget gør at den anden føles lidt rarere at bruge. Om den så holder i lige så mange år, må tiden vise
Altså i forhold til en 3-i-1, så er den stor :høhø: men den er imo rigtig god. Den anden dag afprøvede jeg lige, hvordan en 3-i-1 virker. Det gør jeg så aldrig igen for kattens kløer blev flossede (og ja den 3-i-1 jeg har er skarp).
Her er et dugfrisk billede af min. At klippe kløer med sådan en er næsten en leg
Jeg tror du bliver glad for den.
Nogle af mine katte har også tykke kløer. Med andre klosakse kan jeg høre, hvordan det knaser, når jeg klipper dem. Kattene kan bestemt ikke lide dén lyd, og heller ikke fornemmelsen af, at en “sløv” klosaks klipper / flosser. Med den her hører jeg (og kattene) ikke en lyd, og kløerne er klippet uden flosser osv.
[QUOTE=DK Lindvig;1271472]Jeg tror du bliver glad for den.
Nogle af mine katte har også tykke kløer. Med andre klosakse kan jeg høre, hvordan det knaser, når jeg klipper dem. Kattene kan bestemt ikke lide dén lyd, og heller ikke fornemmelsen af, at en “sløv” klosaks klipper / flosser. Med den her hører jeg (og kattene) ikke en lyd, og kløerne er klippet uden flosser osv. [/QUOTE]
Jeg testede den lige på en af Hugos klør. Smut sagde det bare