Ny lille beboer

Jeg og mine sønner har været på besøg hos min moster og onkel… de har de skønneste landkatte :hjerte:
og en af deres killinger, forelskede min min mindste søn Silas sig hovedkulds i :inlove:
Så den måtte vi eje…
Emsi blev hans navn - Silas fik lov at bestemme det, og han knuselsker det bette myr - forstår ham godt. Han er hamrende lækker

Tillykke, hvor er han nuser. Ligner meget en som Linea savlede over i en annonce fra gul og gratis, tror de kom fra Nørager

Min moster bor i Tårs lige uden for Hjørring

Åh hvor er han skøn :smelter:

TAK - ja vi er også vildt forelskede i ham :inlove:

Cremebolle :lovelove: Han er skøn!! :hjerte:

Håber det er ok jeg kommer med en lille erfaring :slight_smile: Han ser lidt langhåret ud, så lær ham at blive børstet allerede nu. Det kan spare jer for en masse bøvl senere :slight_smile:

Hvor er han bare nuser :inlove:

Og godt han kom hjem til jer, for han er nemlig langhåret, og pelsen bliver nok længere som han vokser til og den udvikler sig, og at være langhåret er ikke altid en god skæbne for gårdkatte Som Lykke også skriver, så fat i kam, børste og evt. godbider så han nu her mens pelsen er nem og uden knuder kan lære at det er en hyggelig og god ting at blive børstet

De der små creme boller er simpelthen for nuttede. :smelter:

Jeg kan godt forstå at han var nødt til at flytte med jer.

De der små creme boller er simpelthen for nuttede. :smelter:

Jeg kan godt forstå at han var nødt til at flytte med jer.

ja han bliver vænnet til at blive børstet allerede nu - de fire andre bliver også børstet - det er sådan en hyggeligt nusse tid når i børster :slight_smile:

Han er altså bare så lækker

Her kan man jo se ham endnu bedre. Gud hvor er han bare kær :hjerte:

Ja han er så nuser

Er det ikke dig der har et mindre harem af sort/hvide husmisser?

Hvad siger de gamle til sådan en lille charmebøf?

Jo jeg har… Emma den helt sorte er helt pjattet med ham. Den gamle misse Møghe leger i smug med deres legetøj i nærheden af ham - man skal jo nødigt opdages i at lege Hihi
mathilde og Frodo skuler lidt til ham men siger ik noget

[ATTACH=CONFIG]110385[/ATTACH]

[QUOTE=Rikke N;1290619][/QUOTE]
Har han poly-poter?

Hvor er han kær, den lille Mang Ku. :smiley:

Han er bare så nuttet :smelter:, tillykke med ham. :slight_smile:

Han ligner en langhåret udgave af vores lille Miv. :slight_smile: