Ny VC TICA show

Hej så er der nyt fra Viking CATS og der er 3 dags udstilling Tema påske fra 7.- 9.april 2023 i
Store Merløse hallen
Info se deres hjemmeside eller på tica toes

Vel mødt især jer med huskatte…
Kom frisk…

6 Synes om

Min race er ikke godkendt i TICA (vi ønsker heller ikke st blive det), så jeg springer over :smil: Tager indimellem med i jylland fordi det er hyggeligt og sjovt, men udstiller sjældent på sjælland i FIFe heller. Håber I får en god dag alle sammen :smil:

Jeg kommer alle tre dage med i hvert fald en killing, muligvis en kastrat nogle af dagene og muligvis en voksen - alt efter hvem (om nogen), der er parret på det tidspunkt.

De er dog alle racekatte, så jeg kan ikke hjælpe med konkurrence hos huskattene.

Jeg har sådan lyst til at udstille drengene, men Æseldyret er ikke tryg ved fremmede, så det ville være synd at udsætte ham for det :face_holding_back_tears: … og det ville også være synd for ham at være alene hjemme en hel udstillingsdag, så det med at tage afsted med Kodak, er heller ikke en mulighed … :flushed:

2 Synes om

Jeg kommer med Rami Abyssinier - kastrat alle dagene.
Det skal nok blive sjovt og hyggeligt. :smiley:

Jeg har tilmeldt Rex i alle 3 dage - men han da han når at blive 8 mdr inden så er det som voksen kastrat han skal konkurrere denne gang

Glæder mig til at se hvordan det går … og om han opnår flere point denne gang … og vigtigst om han har modstander og kæmpe imod

Håber at jeg kan finde kørelejlighed

1 Synes om

Du kunne jo tage dem begge med og så bare lade Æseldyret være i buret? Så er det begrænset, hvor mange fremmede, han vil blive udsat for

2 Synes om

Men der er stadig fremmede stemmer og det er nok til at gøre ham utryg :face_holding_back_tears:
Her kommer ikke så mange på besøg, så han bliver ikke trænet i fremmede til dagligt … :rolleyes2:

4 Synes om

Lille pus :hjerte: Ja, hvis fremmede stemmer er nok til at gøre ham utryg, er det ikke løsningen :frowning:

2 Synes om

Så er der jo kun en løsning - en selskabskat til Æseldyret… :sunglasses:

5 Synes om

Tro mig, den tanke har jeg selv haft :see_no_evil: … men synes ikke økonomien er til endnu en nyanskaffelse lige nu :flushed:

4 Synes om

Jeg kan byde på en burmeser hankastrat uden hjerne og med en manglende hjørnetand :stuck_out_tongue:

5 Synes om

Det med den manglende hjørnetand skræmmer mig …

Den hænger sammen med de manglende hjerneceller - når man løber ind i ting, knækker hjørnetænder nogle gange :stuck_out_tongue:

5 Synes om

Jeg har en bæresele til Rex så han kan sidde godt og trygt enten på min ryg eller forsn på maven og følge med i hvad der sker - jeg har nemlig hellere ikke ret tit besøg i mit hjem men jeg prøver så at vænne ham til fremmede folk ved at tage ham med mig så han kommer med på familiebesøg - til købmanden - med toget osv og jeg går tur med ham i sele og snor og da vi var til vores 1. Udstilling i Ribe tog han både opholdet på hotellet og tiden i buret med knusende ro … jeg har også anskaffet pipetter spot on med fermeroner der beroligere katte .men har ikke brugt det endnu… men det er dig der kender din kat bedst og vurdere du at han ikke kan klare det så rr det jo bare som det er og kommer der en dag hvor Rex viser tegn på at han ikke gider det her show pjat længere så slutter det der … hans velvære er det vigtigste for mig men indtil videre går det godt også tager vi afsted når det er muligt …

Jeg er jo kun helt ny i feltet og har så meget at lærer endnu og jeg glæder mig til at se og lære alt hvad jeg kan af jer andre suge til mig …

4 Synes om

@Dorthe_R har været på besøg i dag og det var ikke meget hun fik set af Donkey … han var rædselsslagen :panik:

4 Synes om

Nu nærmer påsken - og dermed også denne hyggelige påskeudstilling sig :smiley:

Der er stadig plads til mange flere katte og især killinger på udstillingen. Uanset om man normalt udstiller i FIFe, er TICA udstillinger faktisk supergod træning for killinger, fordi der er så mange gentagelser, at de ikke når at glemme de gode oplevelser, de har haft hos dommeren :hjerte:

1 Synes om

Lee og undertegnede kommer… glæder mig!

3 Synes om

Jeg glæder mig også.
Lørdag skal vi fejre at Rami nu er Surpreme, så der bestilles kagemand. :grin:

6 Synes om

REX og jeg kommer alle 3 dage glæder mig

3 Synes om