[QUOTE=Alice;575550]Når du er smal hoved er du jo netop heldig, for så kan du sagtens bære store briller …Stylisten som hjalp mig i går, har det smalleste hoved jeg længe har set, og hendes briller var kæmpe store, og hold fast hvor det klædte hende …Stylisterne hos synoptik er alle uddannet hos Dennis Knudsen, og jeg må erkende at de er virkelig dygtige og ved hvad de snakker om. Hende jeg havde i går var bare fantastisk, hun bremsede mig så snart jeg rakte ud efter briller som slet ikke gik til min hovedfacon, og hun havde sgu ret, men jeg kunne først se det når jeg prøvede brillen …De 4 par briller som jeg faldt for, og viser i tråden her, har ALLE en facon som slet ikke går til mig.
Nu oprettede jeg ikke en synoptik konto, men jeg stod og læste om den i forretningen …Og det er korrekt, der er 0 renter og 0 i udbetaling, hvis man vælger 24 måneder, og desuden skal man først betale første afdrag til 1. september.[/QUOTE]
Ja, jeg kan bære store briller, men ikke brede briller… Tro mig, det ser virkelig fjollet ud at brillerne er dobbelt så brede som mit hoved. :høhø:
Men jeg vil gå ned og kigge. Har i forvejen planer om at få tjekket styrken.
[Det var dælme en dyr inverstering - Brillestel og glas blev lige 10.696 kr gys . Mine nuværende briller får jeg sat glas i, der passer til arbejde ved computeren.
Tak for hjælpen til jer alle :-)[/QUOTE]
Til den pris burde du få lidt ekstra oveni Jeg bruger kontaktlinser men har briller til “akut brug”. Jeg købte et par i januar mdr til knap 9.000 kr og fik et par fede solbriller med styrke i med i prisen.
[QUOTE=Fire misser;575617][Det var dælme en dyr inverstering - Brillestel og glas blev lige 10.696 kr gys . Mine nuværende briller får jeg sat glas i, der passer til arbejde ved computeren.
Tak for hjælpen til jer alle :-)[/QUOTE]
Til den pris burde du få lidt ekstra oveni Jeg bruger kontaktlinser men har briller til “akut brug”. Jeg købte et par i januar mdr til knap 9.000 kr og fik et par fede solbriller med styrke i med i prisen. :)[/QUOTE]
Jeg fik faktisk mine skærmbriller gratis …
Stellet til mine valgte brille koster 2998,-
Glasset jeg får i, koster 6,500
Og glasset til mine skærmbriller koster ca. 4000,- Så jeg har fået en okay rabat
Jeg tror ALLE synoptik har stylister Eva. Vi har flere synoptik forretninger her i Næstved, og de har alle hver deres stylist tilknyttet. Stylisten jeg havde, og som ydede mig et fantastisk hjælp, fortalte at alle synoptiks stylister var uddannet af Dennis Knudsen.
Når man bestiller tid, har man mulighed for at vælge om man skal bruge en stylist …Da jeg bestilte min tid, svarede jeg nej tak til en stylist, men HELDIGVIS var hun ledig og kom mig til undsætning, og det er jeg glad for, da jeg sagtens kunne være endt op med briller til mange tusinde kroner som jeg sikkert ikke ville være glad for - Nu venter jeg bare i spænding på, at der tikker en mail ind til mig, som fortæller at mine nye briller kan hentes …Desværre kan det tage op til 14 dage :-/
Vores nye nabo er optiker og er igang med at bygge hus på det stykke land vi har solgt ham. Lige nu får han lidt byggestrøm fra os og når der er tid til afregning så vil vi, med de priser for briller i er kommet med, bede om to par briller istedet for kontanter for strøm :høhø:
Jeg er næsten sikker på det er en god deal for begge parter
[QUOTE=birtheras;576488]Vores nye nabo er optiker og er igang med at bygge hus på det stykke land vi har solgt ham. Lige nu får han lidt byggestrøm fra os og når der er tid til afregning så vil vi, med de priser for briller i er kommet med, bede om to par briller istedet for kontanter for strøm :høhø:
Jeg er næsten sikker på det er en god deal for begge parter :)[/QUOTE]
Det vil være en god ide Birthe
Men nu behøver briller altså ikke at være så dyre, er man heldig og kan ‘nøjes’ med enkeltstyrke glas, og hvis man ikke er så kræsen hvad angår stellet, så kan man såmæn godt få brille til omkring 500,-. Men kasseapperatet ringer, hvis man som jeg kræver progressive eller Multipower glas, som skal være tynde, hærdede, antirefleks og smudsafvisende, og samtidig ønsker et stel som ser nogenlunde ud, men det er afgjort glasset som gør briller dyre
[QUOTE=Alice;575523]Det er nemlig en fed følelse, jeg er fuldstændig sikker på, at jeg nu får de briller jeg synes om, og som klær mig
[/QUOTE]
Det er den følelse, jeg har haft hver gang jeg har benyttet mig af synoptiks stylister De er nemlig fantastisk dygtige…
Og mennesker, der kan få overtalt Jan - aka verdens største stokkonservative umoderne traditionalist! - til at iføre sig et par rasende smarte Ray Ban i mørkblå metallic, har min allerstørste respekt Især når man tænker på at manden har haft den samme uklædelige brillemodel i ca 25 år og at alle andre har tigget ham om at skifte…
[QUOTE=Ann K;576725]Det er den følelse, jeg har haft hver gang jeg har benyttet mig af synoptiks stylister De er nemlig fantastisk dygtige…
Og mennesker, der kan få overtalt Jan - aka verdens største stokkonservative umoderne traditionalist! - til at iføre sig et par rasende smarte Ray Ban i mørkblå metallic, har min allerstørste respekt Især når man tænker på at manden har haft den samme uklædelige brillemodel i ca 25 år og at alle andre har tigget ham om at skifte…[/QUOTE]
Jeg var SÅ forudindtaget, og havde den vildeste modstand mod stylisten, og mente helt bestemt ikke jeg skulle modtage hjælp fra sådan en …Men hold op, hvor er jeg glad for at jeg tog mod tilbuddet, for jeg må bøje nakken og tilstå at det er med hendes fortjeneste at jeg nu får nogle briller som klær mig. Jeg ville aldrig selv vælge den/de modeller hun foreslog, sikkert fordi at vanens magt er stor, så jeg havde sikkert valgt nogle briller med samme form og nogenlunde samme farve som mine nuværende
Tak Ven :-). Man skal jo være pæn i hovedet, når man snart skal til Roskilde og shoppe sammen med dig. Lige nu sidder jeg og overvejer næste skridt …Jeg må ha’ ny frisure og farve på toppen - Og det frygter jeg lige så meget ( kan ikke li’ frisører ). Men efter jeg er skrumpet, så har jeg den vildeste lyst til forandringer, og så kan man vel lige så godt gå linen ud
Ved du hvad, så kan jeg varmt anbefale dig at tage en tur til Borup for der er verdens dejligste frisør, Sabina, som jeg selv bruger. http://www.cosyhair.dk/
Hun er virkelig god til at lytte til kunden og komme med gode kreative forslag og så kender hun selv til det med at gå med briller og at det hele skal passe sammen til et samlet look
Jeg fik også følelsen - jeg fandt brillerne! Efter at have været i 8 andre brillebutikker Der var ingen stylister på arbejde i Synoptik, desværre. Så det fik jeg ikke mulighed for at prøve. Det var Thiele jeg fandt mine briller i.