Nyeste billede af din kat - December 2013

Billedet her er over en måned gammelt men jeg blev lige slået over hvor pæn Sille altid er, så jeg blev bare lige nødt at dele det med jer herinde… :inlove:

Hokus, pokus, filihankat - Snehvide og Rags i den magiske kasse. :thumbup:

Som tryllekunstner må jeg naturligvis ikke afsløre, hvordan der var plads til begge. :wink:

[QUOTE=FinnFrode;1137070]Hokus, pokus, filihankat - Snehvide og Rags i den magiske kasse. :thumbup:

Som tryllekunstner må jeg naturligvis ikke afsløre, hvordan der var plads til begge. ;)[/QUOTE]

Wauw :wows: så det utænkelige skete faktisk, dem begge i samme LILLE kasse :thumbup: Finn du er en meget dygtigt tryllekunstner :smiley:

Det er nemlig en meget lille kasse. :slight_smile:

Beklager billedkvaliteten, som vel nærmest er lidt “Loch Ness-agtig”…

Smukke Charley - oplyst af solen

Og her er tungen ikke kommet helt på plads

:slight_smile:

Bentley har indtaget kaninens plads

Tiger i vores favorit-stilling. :hjerte:
Under dynen, lige ved brystkassen. Med overkroppen på min overarm, og forbenene straaakt ud langs min underarm.
Alt i mens han spinder som blev han betalt, og krummer kløer på min hud. :tihi:
Jeg holdt en kort pause fra brystkasse-nulring på den ældre herre for at skærme hans øjne fra blitzen, og det var han ikke helt tilfreds med. :venter:

Lilja jule hygge putter <3

Fanni er et meget smukt fnug. :slight_smile:

En flot kat. :slight_smile:

ZzzZZZzzzzZZzz …

Fra Sunds i dag :slight_smile: Jule-hobbyudstilling… Kanon dag, men næste år er jeg knap så skidt-mads :wink:
Dione vandt for “Bedste Motor” en stor pose foder og et olieskift til bilen :smiley: :thumbup:

Mynte og Selma med “lillesøster” Mejse :slight_smile:

[QUOTE=Christina K;1137517]Mynte og Selma med “lillesøster” Mejse :slight_smile:

[/QUOTE]

Søde katte og en ualmindelig smuk hund - de dejligste blå øjne :inlove::inlove::inlove:

Mange tak :slight_smile:
Jeg elsker også selv hendes smukke blå øjne :hjerte:

Min regnbueis, fanget i sofaen :inlove:

Vi hygger os… Helios har fundet ud af at det faktisk er vældigt hyggeligt at komme ud og ligge og fede den i en nullerput, og havde der været lyd på, så havde man kunnet høre lav og tilfreds spinden. Eeeeelsker altså den gamle dreng :hjerte:
VH
Susanne

Puttemisser :love2:

[ATTACH=CONFIG]86950[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86951[/ATTACH]

Min “udsigt” lige nu og her fra sofaen hvor jeg er strandet :tihi: Heldigvis ikke alene :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke vende det rigtigt fra min tablet, og jeg kan ikke holde ud at sidde op…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1137688]Min “udsigt” lige nu og her fra sofaen hvor jeg er strandet :tihi: Heldigvis ikke alene :slight_smile:
[/QUOTE]

Altid godt med en kat som sygepasser :hjerte: