Nyeste billede af din kat - December 2013

[QUOTE=Sofiebo;1137638][/QUOTE]

Vi har da set alt for lidt til Bastian. Han er godt nok blevet en flot fyr. :slight_smile:

Tak Finn :slight_smile: jeg er sjovt nok også vild med ham :wink: han er en af få nfo med en ems kode n 25 (sort tickedtabby), det gør ham endnu bedre i mine øjne.

Lidt mere af mine sygepassere :hjerte:

Og Ib vil ikke dele mig med nogen… :wink:

(Billedkvaliteten lider lidt under at de er taget med min tablet…)

Posten havde en fin stor kasse fra Amazon idag. Jeg var ikke færdig med at inspicere indholdet af kassen, før den straks blev annekteret :høhø:
VH
Susanne

Snehvide snupper en morfar.

Elvis opholder sig tit i kassen med adventspakker, oftest prøver han at spise gavebåndet :ups: :tihi:

Undskyld de uklædelige blitzøjne men jeg var altså nødt til at vise de her spritnye billeder.

Så tæt på hinanden - uden potegemæng :inlove:

Junior kan endda hvile poterne på Devis ryg uden madammen flipper ud eller han for den sags skyld får lyst til at gribe fat i hende. Dejlig, velsignet ro og to katte der er ualmindeligt tæt på hinanden for en sjælden gangs skyld…

De ligger der for øvrigt stadig :tihi:

Kvik og Monty - de ligger liiiiige og lurer her tidligere i aftes om hinanden er farlige, spændende, sjove eller det hele på en gang :tihi:

If it fits… :høhø:

Det er godt nok ik nyt, men jeg synes det er sjovt og det fortæller en del om Yasmin´s personlighed :høhø:

én lille perser og tre store cooner :tihi:

Pennes sorte… :wink:

Stevie hjælper mig med at tjekke om varmepuden virker…

[QUOTE=Blabl;1138619]

If it fits… :høhø:[/QUOTE]

Hvor er hun kær :hjerte:

[QUOTE=HeroldDesign;1138623]Det er godt nok ik nyt, men jeg synes det er sjovt og det fortæller en del om Yasmin´s personlighed :høhø:

én lille perser og tre store cooner :tihi:[/QUOTE]

Uhhh lækre katte, lækkert billede :savle:

Smiiiil :smiley:

Ej, hun kan altså også være rigtig pæn når hun gider :slight_smile:

Snehvide sover - eller gør hun nu også? :slight_smile:

Hygge :hjerte:

To glade hjælpere :høhø:

I dag skete det: Kornmod i det store klatretræ i killingeværelset.

  • Så er freden forbi… :wink: