Hr. efterhånden ret så frisk og frejdig (7-9-13, bank under bordet) stillede lige op til mobilfotografering i sengen i formiddags, komplet med snasket krave og cystefri hage
Absolut ikke nyeste, men har lige afhentet foto-på-lærred print 50*70 cm på blindramme, som jeg er rigtig glad for.
Et hurtigt (langt fra perfekt) billede af billedet
Sammen med de andre på Wall of Fame
Det er lavet rigtig pænt og har fået rigtig fin service, fik tilsendt prøver print da han synes det skulle være en smule lysere, da han kiggede på egen skærm.
Jeg tør bestemt god anbefale
hvis andre skulle ha’ lyst til sådan noget
(beklager skævheden …)
To tøser (Lulu og Mistral) putter med hinanden
[B]Beklager kvalitet af foto, men greb lige telefonen. Balder har fået bolde som han elsker han er som en hund han mener jeg skal kaste dem hele tiden og han kan få meget tid til og gå med og komme med bolde
[/B]
Ren misse hygge her i Valsgård. Mor har lagt vores elsket kurve med lammeskind i ud i det dejlige solskin vejr. Skønt med en katte gård hvor man kan nyde livet
Gad vide om Djamilla drømmer om nogle lækre godbidder, eller om hun rækker tunge af fotografen
Junior havde en aftale hos dyrlægen i dag til en omgang laser og med det fantastiske vejr var det jo en fornøjelse at tage turen med trolleyen - selv Junior virkede til at nyde det…når vi ikke lige kørte på for ujævnt underlag (der er grusvej det sidste stykke ned til dyrlægen )
(Det er ikke den taske der fulgte med trolleyen, den tør jeg næsten ikke bruge til Junior da han overskrider max-vægten fra producenten og den er samlet med lynlåse - kan lige se i ånden at en af dem giver efter imens vi er ude i det fri )
Devi har langt om længe fattet interesse for den krøyerkuglepude jeg købte af Brita for evigheder siden. Men nu ligger den også lige på hendes favoritsted på en solskinsdag
Elsker min lille, spinkle gammelmis
[QUOTE=Gizzemissen;1163422]Devi har langt om længe fattet interesse for den krøyerkuglepude jeg købte af Brita for evigheder siden. Men nu ligger den også lige på hendes favoritsted på en solskinsdag
Elsker min lille, spinkle gammelmis [/QUOTE]
Åhh, hun er altså bare så sød
Et billede af en kat er det godt nok ikke - og dog … Det er underuld fra Bonty, Zulu og Whiskey
:høhø:
[QUOTE=DK Lindvig;1163445]Et billede af en kat er det godt nok ikke - og dog … Det er underuld fra Bonty, Zulu og Whiskey
:høhø:[/QUOTE]
WOW!!! Der er jo fyld til en hel Nullerput
CH DK Toonscats Jumanji
Tyvstart af ny terrasse, men de var ved at vælte det hele, så de SKULLE ud en tur :høhø:
Det er Sugieh der har rodet i sandet… Godt den snart er færdig, for tror hun havde ½ kg sand i pelsen
Viser lige een af Pennes killinger, som jeg vist ikke har vist før.
Og som jeg vist skal have farvedømt, for hans hale viser godt nok det sølv, som både hans mor og mormor ikke viser nok til at registreres.
:jackbox:
[QUOTE=DK Lindvig;1163445]Et billede af en kat er det godt nok ikke - og dog … Det er underuld fra Bonty, Zulu og Whiskey
Holymoly der er meget (tror jeg nok :høhø: jeg er jo ikke vant til at skulle ordne pels)
Mine Babyer <3
[QUOTE=DK Sugieh;1163517]Tyvstart af ny terrasse, men de var ved at vælte det hele, så de SKULLE ud en tur :høhø:
Det er Sugieh der har rodet i sandet… Godt den snart er færdig, for tror hun havde ½ kg sand i pelsen :D[/QUOTE]
Åh det ser bekendt ud det der.
Husker med gru hvordan det var med godt vejr, 4 katte som bare ville UD og et hold anlægsgartner som meldte alle mand sy, midt i fliselægningen.
Det var bestemt ikke nogle sjove dage.
Men ja det er herligt med ALT det sand, især også når fliserne er lagt. suk
Hendes dejlighed lå lige & nød livet i vindueskarmen, så begyndte jeg at fotografere hende & klassisk Emina, så gik hun… :klapper:
Fanni fælder også for øjeblikket, så jeg gennemredte hende med tættekammen og her er resultatet!
[QUOTE=velfa;1163884]Fanni fælder også for øjeblikket, så jeg gennemredte hende med tættekammen og her er resultatet!
[/QUOTE]
Jeg tror ikke, du skal satse på at strikke en sweater af det hun kan levere :høhø: