[QUOTE=velfa;1163884]Fanni fælder også for øjeblikket, så jeg gennemredte hende med tættekammen og her er resultatet! ![]()
[/QUOTE]
Damn hun går til den! ![]()
[QUOTE=velfa;1163884]Fanni fælder også for øjeblikket, så jeg gennemredte hende med tættekammen og her er resultatet! ![]()
[/QUOTE]
Damn hun går til den! ![]()
[/QUOTE]
Ha ha…så meget får vi af når vi har redt Bomben og Heavens tufser :høhø:
Jamen, mor - når nu det er her, solen er…
Her vil jeg tegne 8-taller, 8-taller, 8-taller…
Jeg synes dette foto er smukt fordi der sker noget smukt mellem de to på det, som jeg ikke rigtig kan finde ord for
Nysgerrige Lille V som skal op i alle slags kasser - også dem der er fulde af spindelvæv indvendig ![]()
Man sku næsten tro, at Lille V stadig er en killing ![]()
Det er hun da også. En killing på 8 år ![]()
Fanni synes vist at jeg er en udmærket pude.
Efter en lang dejlig dag i løbegården, er det jo dejligt at blive puttet godt til natten, synes Unni. Det er den bedste tid på dagen, men skal jo helst ligge oven på noget af dynen og så have resten over sig. For så holder man jo så dejligt på varmen:tihi:
Nobby har lagt sig på armlænet ved siden af mig… Helt op ad mig… Det er så underligt jeg næsten ikke tør trække vejret ![]()
Her den anden dag kunne jeg ikke finde Elvis… Indtil jeg gik ud på altanen og fik øje på et par gule øjne inde i min kuffert ![]()
Men ellers nyder man forårssolen - dog i moderate mængder! Tror hurtigt han synes, det er for varmt. Han ligger i hvert fald max 5 minutter ad gangen sådan et sted. ![]()
Mobilbillede, men vil da lige vise tøsehygge fra i går
De to er ved at finde rigtigt ud af det med hinanden. Der blev endda vasket lidt på Cognac og senere legede de sammen ![]()
Dette er fantastisk fordi Cognac normalt IKKE gider de andre. Hun putter og leger KUN med mennesker
Men hende den lille hystade har åbenbart snart fundet det rigtige trick ![]()
Ja, hvis han gemmer sig et mørkt sted, er han ikke nem at få øje på. Jeg har flere gange på dunkle aftner præsteret at bruge lang tid på at lede efter min kulsorte Magic og undre mig over, hvor i al verden han kunne have gemt sig (så stor er min lejlighed altså heller ikke) - for så pludselig at få øje på ham i den sorte lænestol :høhø:
Set fra den lyse side, så giver det i det mindste mening ![]()
Jack har det med at blive væk for mig… Når han ligger i en brun fletkurv ![]()
Ihh hvor jeg kender det! Det er altså ret svært at finde en sort kat på min altan om aftenen- især hvis den ikke viil lukkes ind…
Jeg er blevet nedlagt af en træt lille Korat. ![]()
Snehvide i kradsetønden…
Ja, hvad skal man sige? ![]()
[QUOTE=FinnFrode;1164936]Snehvide i kradsetønden…
Ja, hvad skal man sige?
[/QUOTE]
At Prinsessen nu også har en personlig sengeopvarmer ![]()
Kattene har fået nyt kradsetræ i dag. Derfor har jeg rykket det gamle væk, for at få plads til det nye. Men så er det gamle jo mere spændende, for det står et nyt sted ![]()
Mosier er meget godt tilfreds med den placering. Der skal det altså bare ikke stå :rulleøjne:
Killinger på 5,5uge uden knurhår:tihi: