Er det ønsketænkning:? ![]()
[QUOTE=dkkorat;1165061]Killinger på 5,5uge uden knurhår:tihi:
[/QUOTE]
Det er sgu da heller ikke nemt at holde styr på 3 små sække med lopper. :klapper:
“Tag, you’re it!”
Nogen en ville ikke gå glip af en omgang morgenhyggenus. ![]()
Der er altså ikke noget bedre end hygge på sofaen med brormand
Billeder fra Petworlds fotokonkurrence… Helt tilfreds er jeg ikke…
Augustus
Bao
Nellie
Adaeze
[QUOTE=Henriette;1165225]Billeder fra Petworlds fotokonkurrence… Helt tilfreds er jeg ikke…
[/QUOTE]
Jeg er vild med det med Bao… Men har vist også en lille preference der og en hang til kinder ![]()
Vores lille nye dreng som vi hentede i Polen i Januar månede.
Han er kæmpe puttegøj, skal stadigvæk ligge mellem os i sengen om aftenen.
Her der det dog en eftermiddagslur på sofaen
Mesh, som nærmest er en (lidt bedre-) kopi af sin far & min lille sorte Night Light 4 mdr. og 8 dage gamle.
De er altså meget søde, de to, hvis man spørger mig. ![]()
Mesh, som nærmest er en (lidt bedre kopi-) af sin far og hendes bror Night Light som begge i dag er 4 mdr. og 8 dage gamle.
Lige nu synes jeg altså at de to er meget søde. ![]()
Nyere billede af Phoebe i haven. Pt. har de jo stuearrest, mens vi får sat strøm i hegnet, så der er et par katte, der savner deres have.
Vores smukke og store huskat, Sigurd Fafnersbane i sin elskede have:hjerte: - han bliver 6 år i slutningen af maj:ok:

Royal har også fundet ud af hvornår der falder aftenslik af ![]()
Han sidder ca i midten…og jeg kan se at Monopoly rækker tunge af ham…er ikke meget for at dele guffer :høhø:
Nussetid ![]()
[QUOTE=Henriette;1165225]Billeder fra Petworlds fotokonkurrence… Helt tilfreds er jeg ikke…
Augustus
Bao
Nellie
Adaeze
[/QUOTE]
Hvad mener du der er galt med billederne ?
(Er det fotos taget i/af Petworld, eller :? )
der blev hygget igår aftes ![]()

[QUOTE=danpia;1165645]Hvad mener du der er galt med billederne ?
(Er det fotos taget i/af Petworld, eller :? )[/QUOTE]
De er taget i Petworld.
Jeg synes ikke de lever op til mine forventninger. Synes bestemt ikke hun har fanget kattene særlig godt og mener jeg sagtens kunne have gjort det bedre selv.
Kattene skal (ifølge mig) vise deres personlighed på billederne, og det gør de bare slet ikke. Og så er jeg skuffet over at dette var de bedste billeder, de andre billeder der var af dem, som jeg har set, var lige så dårlige hvis ikke dårligere.
Men det er jo smag og behag.
OK ok, det kan godt være I ved at være godt trætte af billeder af ham her, Nihilisten, som jeg indtil videre kalder ham, men jeg er simpelthen bare så overrasket over hvad der kan komme ud af mine hunner ![]()
:lys-ide: Jeg er bare vildt imponeret, og glæder jeg hver dag over deres gode udviklinger. Jeg er simpelthen bare vildt imponeret.
Havde jeg sagt det før. :høhø:
Stort garnnøgle, lille Korat. ![]()
[QUOTE=velfa;1165998]Stort garnnøgle, lille Korat. ![]()
[/QUOTE]
Du godeste - er du ved at nørkle en ny hoveddør? ![]()