Nyeste billede af din kat - november 2013

[QUOTE=Lykke;1130827]En håndvask for to :hjerte:

[/QUOTE]

Der var de :klap: Det er altså bare så VILDT så hurtigt de to er krøbet ind under huden på hinanden. Total love :hjerte: :inlove: :love2: :wehuu: :smelter: :hjertehop: :lovelove:

[QUOTE=Lykke;1130827]En håndvask for to :hjerte:
[/QUOTE]

Det er godt at I har en håndvask, der er stor nok til dem begge to. :thumbup:

hvor ER der bare et dejligt billede <3

Et helt utænkeligt scenarie herhjemme udspiller sig i øjeblikket - kvik har taget plads ved siden af Yasha i Yashas stol! :uha:
Jeg troede reelt set ikke jeg sku se ham dele den stol igen med nogen, for han har ikke ville dele den med nogen (hverken katte eller mennesker!) siden Devouee levede. De to lå altid i den - nu ligger Kvik der så lige pludseligt med Yasha! :inlove: Jeg måbede da hun lige så stille krøb op til ham, og han bare lige løftede hovedet - og han så bare puttede videre.:inlove:

Og ja - det er foreviget med en dårligt billede :slight_smile: har kun lige iPaden ved hånden og der er elendigt lys, men det skulle altså tages billede af! Jeg tør ikke rejse mig efter et ordentlig kamera - tænk hvis de rejser sig :ups:

Og nej jeg aner ikke hvorfor billedet vender på hovedet :frowning:

Pyt med det :smiley:
De ser dejlige ud :smiley: Hvor er det skønt de har taget så godt imod hende :slight_smile:

Min lille muttermis :hjerte: Jeg glæder mig til hun skal på date igen engang :slight_smile: Hun er så sød og kærlig en lille kat :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1130851]Et helt utænkeligt scenarie herhjemme udspiller sig i øjeblikket - kvik har taget plads ved siden af Yasha i Yashas stol! :uha:
Jeg troede reelt set ikke jeg sku se ham dele den stol igen med nogen, for han har ikke ville dele den med nogen (hverken katte eller mennesker!) siden Devouee levede. De to lå altid i den - nu ligger Kvik der så lige pludseligt med Yasha! :inlove: Jeg måbede da hun lige så stille krøb op til ham, og han bare lige løftede hovedet - og han så bare puttede videre.:inlove:

Og ja - det er foreviget med en dårligt billede :slight_smile: har kun lige iPaden ved hånden og der er elendigt lys, men det skulle altså tages billede af! Jeg tør ikke rejse mig efter et ordentlig kamera - tænk hvis de rejser sig :ups:[/QUOTE]

På hoved eller ej, så :wehuu: :smelter: hvor er det dejligt at se!

Håber det lykkes mig at vende billedet for dig :slight_smile:

Jamen, så vil jeg da også bidrage med et puttebillede, taget for fem minutter siden :hjerte:

Jeg har lige købt en ny puff stole opbevarings ting :smiley: Så den gamle skulle smides ud da den er gået i stykker…
Da den kom up på gulvet og toppen røg af så Sparta sit snit til at sove i den :smiley:
Så nu bliver den liiidt længere …

På besøg hos min kommende misling Fellipa :slight_smile: kan næsten ikke vente til december….

Puttebillede fra i går aften :inlove: Det bedste er næsten at de altid putter på mit skrivebord, så kan liiige række en hånd hen for at nusse dem :smiley:

Her for lidt siden, lå Flykra og puttede på mig…men jeg er åbenbart ikke varm nok, så hun mosslede sig ind imellem drengene :tihi:

Lidt aftenhygge :inlove:

Chayton …

Chayton’s øje helt tæt på

:slight_smile:

[QUOTE=Itzy Bitzy;1131189]Puttebillede fra i går aften :inlove: Det bedste er næsten at de altid putter på mit skrivebord, så kan liiige række en hånd hen for at nusse dem :smiley:

Her for lidt siden, lå Flykra og puttede på mig…men jeg er åbenbart ikke varm nok, så hun mosslede sig ind imellem drengene :tihi:
[/QUOTE]

Vi ser alt for lidt til dine skønne katte :nix: :smiley: :hjerte:

[QUOTE=danpia;1131398]Chayton …

Chayton’s øje helt tæt på

:)[/QUOTE]

Wauw! Jeg elsker øjnebilleder, når det er så flotte øjne som Chayton :hjerte:

Sådan her ser det ud i Casa Lindvig, når manden kommer træt hjem fra aftenarbejde.
Han satte sig i kattesofaen, og i løbet af nul komma fem var han omgivet af lådne venner, der gerne ville snakke og nusses lidt :hjerte:
Fra venstre: Zulu, Whiskey, Bounty (en træt mand) og Diva.

[QUOTE=DK Lindvig;1131412]Sådan her ser det ud i Casa Lindvig, når manden kommer træt hjem fra aftenarbejde.
Han satte sig i kattesofaen, og i løbet af nul komma fem var han omgivet af lådne venner, der gerne ville snakke og nusses lidt :hjerte:
Fra venstre: Zulu, Whiskey, Bounty (en træt mand) og Diva.

[/QUOTE]

Årh :smelter: Hvem ville ikke gerne komme hjem til det :wehuu:

Vejret er dejligt idag. Kattene nød det også i løbegården.
Babette´s Aurora
Babette´s Hera

Babette´s Mie.

[QUOTE=DK Lindvig;1131412]Sådan her ser det ud i Casa Lindvig, når manden kommer træt hjem fra aftenarbejde.
Han satte sig i kattesofaen, og i løbet af nul komma fem var han omgivet af lådne venner, der gerne ville snakke og nusses lidt :hjerte:
Fra venstre: Zulu, Whiskey, Bounty (en træt mand) og Diva.[/QUOTE]

Jeg går ud fra, han sætter sig i kattesofaen, fordi han har lyst til at nusse kattene - for ellers må han jo prøve menneskesofaen i stedet :slight_smile: