Nyeste billede af din kat - november 2013

Lige præcis Ingrid :ok:
“Kattesofaen” :smiley: er egentlig en lille sovesofa (der står i værelset ved siden af stuen - hvis du kan huske det fra dengang du besøgte mig og F-kuldet).

En lille Marokko-kat :slight_smile:

Pludselig var der fire. En lille familie. Det var vist bare store killinger. De var så søde og legede tagfat rundt om blomsterne :tihi:

Tak for komplimentet :smiley: Jeg ved godt at jeg har været alt alt for dårlig til at tage billeder i år (og i det hele taget at være aktiv på KG) men prøver så smådt at vende det :smiley:

[QUOTE=Blabl;1131821]En lille Marokko-kat :slight_smile:

Pludselig var der fire. En lille familie. Det var vist bare store killinger. De var så søde og legede tagfat rundt om blomsterne :tihi:[/QUOTE]

Dejligt billede :hjerte:

Frisk fra i eftermiddags :slight_smile:

(og ja, det er en ostepops der ligger inde hos hende. Dem han hun nemlig rigtig godt li :smiley: )


To puttemissere :hjerte:

[QUOTE=DK Lindvig;1131820]Lige præcis Ingrid :ok:
“Kattesofaen” :smiley: er egentlig en lille sovesofa (der står i værelset ved siden af stuen - hvis du kan huske det fra dengang du besøgte mig og F-kuldet).[/QUOTE]

Jeg kunne godt genkende den :slight_smile:

Sådan ligger man godt, når man er Ib…

(at det så ser komplet tosset ud… )

Kvik tager sig en formiddagslur. Hun har efterhånden lært at hun har mig ‘for sig selv’ her om formiddagen, og det udnytter hun meget :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1132514]Sådan ligger man godt, når man er Ib…

(at det så ser komplet tosset ud… )[/QUOTE]

Jeg sidder og små griner lidt med det du skriver tænker på sådan en yoga stilling, gad vide om det er det Ib dyrker for at slappe af

Ja måske er det yoga? Det ser i al fald … anderledes ud… når han smækker stængerne lige bagud på den måde. Men det lader til at være hans “slappe af” måde at ligge på :slight_smile:

I dag var det tid til nye billeder af de små. Der smuttede et med af husets nye overgeneral.
Gustav

Black Jack
Ragnhild
Eva
Ditte.
De var ikke så længe i børnehaven på grund af kulden.

Lille Rødhætte :slight_smile:

(Dårligt lys og mobiltelefonkvalitet - det var lige den, jeg havde ved hånden).

"Hvad mener du…“løbet tør for Cosma-snacks”??? ::uha:

:hjerte:

Jeg nyder denne tråd - men er desværre rigtig dårlig til at skrive i den :ups:

Jeg nyder denne tråd - men er desværre rigtig dårlig til at skrive i den :ups:[/QUOTE]
Ja skal vi egentligt ikke snart se hende smuuuuukke Silke igen? :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;1132824]"Hvad mener du…“løbet tør for Cosma-snacks”??? ::uha:

[/QUOTE]

Nåååååhhhhhh, det er da osse urimeligt
FEDT billede med skøn tekst:thumbup:

:slight_smile:

[QUOTE=Blabl;1131821]En lille Marokko-kat :slight_smile:

Pludselig var der fire. En lille familie. Det var vist bare store killinger. De var så søde og legede tagfat rundt om blomsterne :tihi:[/QUOTE]

Det her billede er OGSÅ fantastisk, men det er der altså rigtig mange der er

:slight_smile:

:inlove:

Tak, Pia… jo, jeg må få taget en serie billeder af hende - lige før sad hun noget så smukt i min vindueskarm og funderede over den MEGA-MEGA-OVERMEGA julestjerne jeg lige har hængt op…

Der er ikke lys i den endnu - men den er bare såååååå fin - og det er første år den er oppe at hænge…:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1132841]Det her billede er OGSÅ fantastisk, men det er der altså rigtig mange der er

:)[/QUOTE]

Og vi glæder os over hvert eneste - uanset om der kommenteres eller ej. :thumbup: