Nyeste billeder af din kat - januar 2014

Så tager vi hul på en ny måned OG et nyt år. Billederne her er dog fra 2013.

Asani har altid været en mester i skøre sovestillinger, men Lillen er godt med på den front. Her er han gået på næsen:

Og hvis det ikke er helt tydeligt, hvad jeg mener, så prøv med dette billede. Man kan blive noget så træt lige pludselig, når man er killing.

Som altid er der også et lille bonusbillede. Hallooooo, er det mig, du tager billeder af, hva’, hva’, hva’???

:tihi: :hjerte: :tihi:

Det midterste billede ligner en kylling - lige klar til at blive lagt i ovnen :høhø:

Snehvide var i haven flere gange i løbet af nytårsaften. Lysglimtene kunne
hun godt lide at kigge på, men når drønene kom for tæt på, gik hun ind. :slight_smile:

Billedet er lidt snyd, for fyrværkeriet er Photoshoppet ind. Men situationen er nu rigtig nok.

Det der nytår er hårdt :zzz:

:pote: Mosier

Et sjældent syn … alle 4 katte samlet rundt om fedtfad… øh, fadet med vådfoder :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;1142942]

Det der nytår er hårdt :zzz:

:pote: Mosier[/QUOTE]

Endelig noget vi kan blive enige om :zzz:

:pote: Slaggy

Ja sådan et helt nyt år er hårdt at komme ind i :slight_smile:

Samme historie her :slight_smile:

Rufus og Nullen :hjerte:

Fris holder øje med, at VVS-manden installerer vores nye vask og blandingsbatteri ordentligt - se, hvor koncentreret han er :slight_smile:

[FONT=arial]Engang imellem er man bare heldig - omend jeg ikke tror Junior ligefrem vil kalde det held.
Greb kameraet fordi jeg ville forevige at han var hoppet op på skrivebordet hvor Devi lå og hvor tæt de faktisk var på hinanden uden der skete noget.

I samme øjeblik jeg trykkede på udløseren satte Devi gebisset i ryggen på Junior så han fløj ned fra skrivebordet med meget store øjne

[/FONT]

Og så kunne jeg forevige Devi med Juniorpels mellem tænderne i stedet for :uha:

Kan godt være hun er en bettelille tøs, men der gemmer sig en snert af Amazone under pelsen :tihi:

Og for en sikkerheds skyld nævner jeg lige at ingen katte kom til skade under optagelsen af disse billeder - hun bed ikke hul i staklen :ok:

Afslutningsvis får I lige det dårlige mobilbillede jeg tog af Junior i går aftes da han var faldet til ro efter noget nytårsskyts nær havde skræmt livet af ham. Jeg blev så glad da han flere gange i løbet af aftenen søgte mig for tryghed :inlove:

Jeg har købt en varmeplade til Lucky, da han er lidt af en frossenpind og jeg synes radiatoren er for skarp for ham at ligge på.
Jeg satte den til og den blev dejlig varm. (placeringen er kun for at se om den virker) så hvem mon først skal have varmet numsen???

Den bedst polstrede kat i husstanden :smiley:

Selvfølgelig, du kan jo nok forstå, at det kræver god varme at holde polstret varmt! Eller noget :tihi:

:smiley: Man forstår ikke siamesere uanset, hvor meget man prøver :wink: :smiley:

Her nægter de også at stå op :tihi:

[QUOTE=Itzy Bitzy;1143649]Her nægter de også at stå op :tihi:

[/QUOTE]

:wehuu:

Iiih, verdens dejligste Frisling! :hjerte:

Hvad snakker du om, jeg ligger da ordentligt?
:pote: Silke

[QUOTE=Ravn;1143683]Hvad snakker du om, jeg ligger da ordentligt?
:pote: Silke
[/QUOTE]

& hermed viser Silke, hvordan et bordhjørne rigtigt skal bruges :hjerte:

Her er lige et nyt billede af Abeni fra i går

Og I skal da ikke snydes for et billede af Augustus - Han mente helt bestemt at han skulle have mere opmærksomhed i dag, efter jeg havde været i gang med at bage småkager

Augustus :hjerte::hjerte: