[FONT=arial]Engang imellem er man bare heldig - omend jeg ikke tror Junior ligefrem vil kalde det held.
Greb kameraet fordi jeg ville forevige at han var hoppet op på skrivebordet hvor Devi lå og hvor tæt de faktisk var på hinanden uden der skete noget.
I samme øjeblik jeg trykkede på udløseren satte Devi gebisset i ryggen på Junior så han fløj ned fra skrivebordet med meget store øjne
[/FONT]
Og så kunne jeg forevige Devi med Juniorpels mellem tænderne i stedet for
Kan godt være hun er en bettelille tøs, men der gemmer sig en snert af Amazone under pelsen
Og for en sikkerheds skyld nævner jeg lige at ingen katte kom til skade under optagelsen af disse billeder - hun bed ikke hul i staklen
Afslutningsvis får I lige det dårlige mobilbillede jeg tog af Junior i går aftes da han var faldet til ro efter noget nytårsskyts nær havde skræmt livet af ham. Jeg blev så glad da han flere gange i løbet af aftenen søgte mig for tryghed
Jeg har købt en varmeplade til Lucky, da han er lidt af en frossenpind og jeg synes radiatoren er for skarp for ham at ligge på.
Jeg satte den til og den blev dejlig varm. (placeringen er kun for at se om den virker) så hvem mon først skal have varmet numsen???
Og I skal da ikke snydes for et billede af Augustus - Han mente helt bestemt at han skulle have mere opmærksomhed i dag, efter jeg havde været i gang med at bage småkager