Elvis har fået en radiatorseng. Indtil videre kan han til nøds sidde i den - men KUN hvis der så kommer godbidder! Da min far var her tidligere med nye stole, var bobleplastet de var pakket ind i så verdens bedste seng
:høhø:
De 3 musketerer som alle kæmper om ‘mors opmærksomhed’
[QUOTE=Beydana;1143728]Godt nok en film, men…
Rufus i den bedste kasse EVER :juhu:
//youtu.be/DQVCip8sQfQ
[/QUOTE]
Nøj hvor er han kær!
//youtu.be/DQVCip8sQfQ
[/QUOTE]
Tusind tak for den video, jeg trængte til at smile
Hvor er han bare pragtfuld
//youtu.be/DQVCip8sQfQ
[/QUOTE]
Nååårh!
Jeg rejste mig fra sofaen i få øjeblikke for at drikke en slurk af min te. Det var åbenbart lige det Stevie havde ventet på
Rufus i den bedste kasse EVER :juhu: [/QUOTE]
Man må sige, du har ramt størrelsen helt perfekt. Hvor skal han sendes hen?
Du skal altså ikke op i min kasse
Percy den charmetrold
- billede taget her til aften
[QUOTE=Juvena;1143828]
Percy den charmetrold
- billede taget her til aften[/QUOTE]
Ååååååååååårh, ham kunne jeg godt katnappe!
[QUOTE=Juvena;1143828]
Percy den charmetrold
- billede taget her til aften[/QUOTE]
Hold da KÆFT, hvor er han smuk! Jeg bliver altså mere og mere hooked på de der bimser
Jasmin så må du da få et par bileder mere af mine bimser
:høhø: Den blev i hvert fald gennem-testet Men han bliver nu her - ham kan jeg slet ikke undvære
Sofa-selfie med Slumrende Stevie
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1143966]Sofa-selfie med Slumrende Stevie
[/QUOTE]
Nåååå, hygge-misser
Har leget lidt i dag; med sort baggrund og flere Speedlite’s.
Ikke så nemt at styre både katte og kamera, Chayton ville gerne lege med det hele, incl baggrunden
Charley i gang med vask
Chili charmer
Chayton
Så skal jeg nok stoppe … meeeen det her med Chayton skal lige med, desværre er fokus ikke det rigtige sted, men der var bare fart på
[QUOTE=danpia;1143971]Har leget lidt i dag; med sort baggrund og flere Speedlite’s.
Ikke så nemt at styre både katte og kamera, Chayton ville gerne lege med det hele, incl baggrunden
Charley i gang med vask
Chili charmer
Chayton
Så skal jeg nok stoppe … meeeen det her med Chayton skal lige med, desværre er fokus ikke det rigtige sted, men der var bare fart på
:)[/QUOTE]
Super lækre modeller!
Sorry jeg “blander mig”, du ved det helt sikkert, men prøv at få dem lidt væk fra baggrunden, og få hélt sort baggrund. Så ville de smukke leoparder stå SÅ flot frem.
Drømmer om sådan et par i flokken her hjemme, sikke en fryd for kameraet de er!
[QUOTE=Kimilla;1143987]Super lækre modeller!
Sorry jeg “blander mig”, du ved det helt sikkert, men prøv at få dem lidt væk fra baggrunden, og få hélt sort baggrund. Så ville de smukke leoparder stå SÅ flot frem.
Drømmer om sådan et par i flokken her hjemme, sikke en fryd for kameraet de er! [/QUOTE]
Mange tak
Det er da helt i orden Ja det ved jeg udmærket godt - vi har ikke så meget plads, der hvor jeg har baggrunden (som er et sort lagen, det er også for tyndt, der kommer lys igennem). Eller også er det ikke helt så gennemtænkt.
Det er et meget simpelt system, en brugt gardin-stang i loftet det lægges over og et par sikkerhedsnåle i, så det ikke falder ned.
Gardin-stangen kan måske rykkes lidt tilbage, men det er på første sal med et stykke skrå-loft…
Og så er hønisserne ikke altid helt samarbejds-villige … jeg skal være glad, hvis de holder sig indenfor baggrundens bredde :høhø:
Du skal være velkommen her en dag, hvis du vil prøve at fotografere (mini) leopareder
Når I fotohajer tager billeder, gør I det så alene eller har I en hjælper?
Jeg synes det er ganske umuligt at fotografere mine alene… det bliver typisk til sove-billeder eller super close-up af snuder