Nyeste billeder af din kat - januar 2014

[QUOTE=Juvena;1144237]:thumbup: kender det alt for godt… De er bare slet ikke til at stå for og trods mine egne misser er jeg også altid
lige fristet til at nuppe én ekstra med hjem til flokken :ups: man får aldrig nok af dem…

Percy så ellers lige frem til en omgang nus af endnu en slave :tihi:

[/QUOTE]

:besvimer::wehuu: :doh: Ja, det hjalp så slet ikke på bimstinenserne… :ked:

Katalina skulle egentlig ikke være blevet, men der var så mange ting på tværs, så nu bor hun her :wink: Kandy´s kuldssøster!

VH
Susanne

Og hav et kamera med strøm på inden for rækkevidde i det daglige, for tit byder de mest fantastiske “opstillinger” sig, når man mindst venter det :slight_smile:

Godt nok skulle Nobby have fjernet en cyste den anden dag - men syns lige det er vildt nok at amputere alle hans ben :høhø:

:stuck_out_tongue: hehe

[QUOTE=Susanne W;1144273]Katalina skulle egentlig ikke være blevet, men der var så mange ting på tværs, så nu bor hun her :wink: Kandy´s kuldssøster!

VH
Susanne[/QUOTE]

Åhhh :love2:

Er ved at få vinter pels igen … Han er ikke særlig tilfreds for så skal man børstes …

Ja ja… jeg ved godt at det eneste jeg poster for tiden er billeder af mig på sofaen med diverse katte. Men når nu det er det jeg kan :wink: altså ligge på sofaen…

Og i dag var der så to på en gang:

Og ja, jeg er led og ked af at ligge her. Men langt om længe lader det til at gå fremad. Nu kan jeg da sidde op indimellem.
Et tip: få jer aldrig en discusprolaps, sådan en er stærkt overvurderet :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1144727]Ja ja… jeg ved godt at det eneste jeg poster for tiden er billeder af mig på sofaen med diverse katte. Men når nu det er det jeg kan :wink: altså ligge på sofaen…

Og i dag var der så to på en gang:

Og ja, jeg er led og ked af at ligge her. Men langt om længe lader det til at gå fremad. Nu kan jeg da sidde op indimellem.
Et tip: få jer aldrig en discusprolaps, sådan en er stærkt overvurderet ;)[/QUOTE]

Du er tilgivet, men kun fordi dine katte er SÅ dejlige! :stuck_out_tongue:

Snehvide og krokodillen… :hjerte::hjerte:

:punkerkat:

Min mor læste herinde, at nogen havde vasket deres lammeskind - så hun vaskede mit - men jeg VIL altså ikke sidde/ligge på det !!

Kun når hun vender det rigtigt gider jeg at bruge det, nå !!

[B]Silke-pige

[/B]

Min mor læste herinde, at nogen havde vasket deres lammeskind - så hun vaskede mit - men jeg VIL altså ikke sidde/ligge på det !!

Kun når hun vender det rigtigt gider jeg at bruge det, nå !!

Silke-pige
[/QUOTE]

Så fornærmet hun kan se ud :tihi:

:slight_smile:

Ja, hun NÆGTER at røre ved det, sidde på, ligge på det når det vender den rigtige vej… :høhø:

Hun går i en STOR bue udenom det - først når det vender forkert indfinder hun sig… og så er det såååååå godt at hvæsse kløer på bagsiden af det…

Skøre dejlige kræ :hjerte:

(møgirriterende med de røde øjne, men det gratis program jeg brugte før i tiden - er desværre lukket ned - og lige nu kan jeg end ikke huske, hvad det hed) :ups:

[QUOTE=FinnFrode;1144772]Snehvide og krokodillen… :hjerte::hjerte:

[/QUOTE]

Sikke modig Snehvide er! Sådan at lade en krokodille røre sig :besvimer: :ok:

Hun er en meget modig kat. :slight_smile:

Kalypso har fået ny hårpynt! :inlove:

Hooooooold da op for nogle laekre katte I har allesammen :hjerte:

Billedet er desværre ikke særlig godt da det er taget med mobilen, men jeg var lige nødt til at nuppe et billede af Robin der holdte mig med selskab mens jeg sorterede vasketøj for få øjeblikke siden.
(så kan det jo diskuteres hvor meget vasketøj der blev sorteret… for det er da svært at holde fingrene væk når der ligger sådan en nusseklar mavse og man bliver skældt ud når man vender ryggen til :hjerte: )

[QUOTE=Egeberg;1144987]
[/QUOTE]

Jeg ville ikke få lavet noget som helst med sådan en mavse der lå og bød sig til… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

[QUOTE=Egeberg;1144987]Billedet er desværre ikke særlig godt da det er taget med mobilen, men jeg var lige nødt til at nuppe et billede af Robin der holdte mig med selskab mens jeg sorterede vasketøj for få øjeblikke siden.
(så kan det jo diskuteres hvor meget vasketøj der blev sorteret… for det er da svært at holde fingrene væk når der ligger sådan en nusseklar mavse og man bliver skældt ud når man vender ryggen til :hjerte: )

[/QUOTE]

Nøj hvor er h*n lækker! :smelter: Jeg ville glædelig droppe mit vasketøj, til fordel for sådan en skøn kat :hjerte: