Vi har lige købt et Samsung Smart-tv 7005 modellen. Og vi er meget tilfredse, vi er desuden MEGET glade for at kunne gå på nettet på tvet, da vi har Netflix og det funker bare upåklagelig.
Min mand kikkede lige på det fjernsyn Johnny anbefaler og han siger også at han mener det er et godt køb.
Det er ski utroligt for 2½ år siden, synes vi at vi gjorde et godt køb med at købe et 42 tomme kvalitets tv til ca 8000 kr, nu kan man ski få det til det halve + det nu er et SMART tv der kan gå på nettet …
Jeg købte nyt fjernsyn for 3 mdr. siden. Jeg vidste absolut nada.
Jeg var lige ved at købe det fjernsyn Johnny linker til, men jeg endte med at købe dette Sony fjernsyn i stedet http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL40EX653BAE/sony-40-led-smart-tv-kdl-40ex653 .
Det er simpelthen så godt et godt køb. Da jeg købte det, anede jeg ikke hvor glad jeg ville blive for, at der er trådløst netværk. Men det priser jeg mig godt nok lykkelig for i dag, at sælgeren fik mig overtalt til!
Jeg ser både TV2Play og Netflix via mit fjernsyn, og med smartmenuen og det trådløse netværk, er det bare GODT!
det er begge 2 rigtig gode tv, så det er bare med at sammeligne dem og så tage det du syntes bedst om.
et rigtig godt råd er at du præver at måle afstanden fra hvor du sidder og ser tv og over til hvor tvet skal stå/hænge og så stiller dig i ca samme afstand ude i butikken for så kan du bedst vurdere billedkvalitet osv.
ja du skal nok få din sag for med at hitte ud af dit nye tv og ikke mindst fjernbetjeningen, det skal nok give dig grå hår og humørsvingninger:p:p:p
[QUOTE=Johnny;987224]det er begge 2 rigtig gode tv, så det er bare med at sammeligne dem og så tage det du syntes bedst om.
et rigtig godt råd er at du præver at måle afstanden fra hvor du sidder og ser tv og over til hvor tvet skal stå/hænge og så stiller dig i ca samme afstand ude i butikken for så kan du bedst vurdere billedkvalitet osv.
ja du skal nok få din sag for med at hitte ud af dit nye tv og ikke mindst fjernbetjeningen, det skal nok give dig grå hår og humørsvingninger:p:p:p[/QUOTE]
Tak for rådet med afstanden - håret kan vist ikke blive mere gråt end det er - men måske det kan falde af?
[QUOTE=Johnny;987224]det er begge 2 rigtig gode tv, så det er bare med at sammeligne dem og så tage det du syntes bedst om.
ja du skal nok få din sag for med at hitte ud af dit nye tv og ikke mindst fjernbetjeningen, det skal nok give dig grå hår og humørsvingninger:p:p:p[/QUOTE]
Tak for rådet med afstanden - håret kan vist ikke blive mere gråt end det er - men måske det kan falde af?
det er et super lækkert tv som bare kan det hele og det er flot og har et lækkert design, absolut ikke et dumt køb, MEN spørgsmålet er så om det er de ekstra penge værd kontra hvad du skal bruge det til ??? og hvad er det lige for nogle ekstra ting som du skal tilkøbe ved andre tv som du ikke skal med det her tv, er nysgerrig for det kunne jo tænkes jeg kunne lære noget
Når jeg køber et fjernsyn skal det ikke udsikftes før det ikke kan mere - så jeg vil have et super godt billede. Jeg så jo i forretningen der var stor forskel på farve og skaprhed på hudormene på billedet af næsen på en gammel mand:-)
Når jeg køber et fjernsyn skal det ikke udsikftes før det ikke kan mere - så jeg vil have et super godt billede. Jeg så jo i forretningen der var stor forskel på farve og skaprhed på hudormene på billedet af næsen på en gammel mand:-)
[QUOTE=nouredin;988098]hahaha så ved jeg ikke om jeg ville vælge det knapt så skarpe;P
MVH Rikke[/QUOTE]
Det var altså imponerende ulækkert:-)
Kan du ikke lige spørge Mads om det er et godt bud på et TV der skal blive længe her hos mig? Jeg har ikke bestilt endnu - lidt med når det er inde for døren er der jo nok ikke tid til andet end at rode med det:-.)
[QUOTE=nouredin;988098]hahaha så ved jeg ikke om jeg ville vælge det knapt så skarpe;P
MVH Rikke[/QUOTE]
Det var altså imponerende ulækkert:-)
Kan du ikke lige spørge Mads om det er et godt bud på et TV der skal blive længe her hos mig? Jeg har ikke bestilt endnu - lidt med når det er inde for døren er der jo nok ikke tid til andet end at rode med det:-.)
Har du ikke trådløst internet i forvejen? Hvis du har, er det altså spild af penge at købe det af den grund (der kan så være så mange andre grunde, ved jeg godt :)). Mit SMART TV kostede 2.995 og tog ca. 2 minutter at koble til mit trådløse internet