[QUOTE=DK Thomani;988616]Ja, men det Lis har kig på er også 14 tommer større end dit, mon ikke man også skal betale lidt ekstra for det
EDIT: Og så har det også 3D
EDIT igen: Og så er prisforskellen 4.190,- ikke 5.000,- [/QUOTE]
Du må meget undskylde, jeg trækker mig gerne ud af tråden igen. Lis anførte, at det faktum, at det havde wifi var relevant og at det var noget, hun ellers ville skulle tilkøbe - jeg prøvede blot at fortælle, at det behøver man ikke tilkøbe.
Og ja, man skal betale lidt mere for den større udgave af mit, men stadig ikke over 7.000.
[QUOTE=Temple Bar;988620]Du må meget undskylde, jeg trækker mig gerne ud af tråden igen. Lis anførte, at det faktum, at det havde wifi var relevant og at det var noget, hun ellers ville skulle tilkøbe - jeg prøvede blot at fortælle, at det behøver man ikke tilkøbe.
Og ja, man skal betale lidt mere for den større udgave af mit, men stadig ikke over 7.000.[/QUOTE]
Du behøver ikke gå nogen steder:-)
Jeg vil have Samsung - forskellen er nu ikke så stor da et 47" Philips koster 6000 - det 46" Samsung jeg kigger på koster 7689
[QUOTE=Temple Bar;988620]Du må meget undskylde, jeg trækker mig gerne ud af tråden igen. Lis anførte, at det faktum, at det havde wifi var relevant og at det var noget, hun ellers ville skulle tilkøbe - jeg prøvede blot at fortælle, at det behøver man ikke tilkøbe.
Og ja, man skal betale lidt mere for den større udgave af mit, men stadig ikke over 7.000.[/QUOTE]
Du behøver ikke gå nogen steder:-)
Jeg vil have Samsung - forskellen er nu ikke så stor da et 47" Philips koster 6000 - det 46" Samsung jeg kigger på koster 7689
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;988624]Du behøver ikke gå nogen steder:-)
Jeg vil have Samsung - forskellen er nu ikke så stor da et 47" Philips koster 6000 - det 46" Samsung jeg kigger på koster 7689[/QUOTE]
ja du får ihvertfald et top tv som er fremsikret meget længe og de 400 htz er da bare super, det giver det mest fantastiske billede, at der så er en del i det tv du nok aldrig kommer til at bruge er en anden snak, du får ihvertfald et superflot tv som kn alt og som du bliver mere end glad for. det bliver sjovt at høre hvad du syntes når du får det hjem, for det at se tv får pludselig en helt ny betydning
man kan på ingen måder sammenligne et 32" tv med et 46" tv eller et 40" for den sags skyld, der er milevidt forskel og oplevelsen er så langt fra hinanden som den overhovedet kan blive.
nogle er tilfredse med et 32", andre er ikke tilfredse før de har et 60" og sådan er det bare.
vi har et 40" tv i stuen og et 20" i soveværelset (som snart bliver skiftet ud med et større
Jeg stod i kø to timer i Roskilde mandag morgen (var stivfrossen) og sparede lige 3000 - nu går jeg igang med at gøre rent - og så pakker jeg det ud. Det blev til 46" S8005 med galaxy tab. Kæft det er flot