Nytårsfyrværkeri

Ja, jeg tror absolut fyrværkeri er en mandeting.

De fleste kvinder synes ikke det er synderlig morsomt at stå og tænde raketter - mænd synes ofte det er “sejt og mandigt”.

Men har I pengene til det, kære mænd, så fyr da af - jeg synes det er flot at se på.
Bare jeg ikke skal betale :tihi:

[QUOTE=Battlestar;761533]ja!!

vi bruger penge på smykker (holder evigt) tøj, køkkenredskaber, sko, hårde hvidevarer (holder i årevis) make up (holder i månedsvis) gourmet madvarer, (holder i ugevis) dagligvarer - selv økologiske (holder i dagevis) biografbilletter og restaurantbesøg (holder i timevis)

men vi bruger ikke penge på ting der kun varer få sekunder !!![/QUOTE]

jamen så må jeg jo svare, kender da til flere kvinder der bruger en hulens masse penge på et sæt frækt undertøj og når de så iklæder sig det, for at få et hyggestund på lagnerne er det tit og ofte overstået på få sek. det er da osse en slags frås ikGF

[QUOTE=Battlestar;761533]ja!!

vi bruger penge på smykker (holder evigt) tøj, køkkenredskaber, sko, hårde hvidevarer (holder i årevis) make up (holder i månedsvis) gourmet madvarer, (holder i ugevis) dagligvarer - selv økologiske (holder i dagevis) biografbilletter og restaurantbesøg (holder i timevis)

men vi bruger ikke penge på ting der kun varer få sekunder !!![/QUOTE]

tjaaa smykker holder evigt, men er osse modebetonet, dvs mange af de dyre smykker kvinder køber bliver brugt meget få gange for derefter at blive puttet i en skuffe

Og det er så kvindernes skyld? :wink:

det siger jeg ikke, men i kender vel udfaldet på forhånd

jamen det bliver jo brugt igen og igen og igen… ISÆR hvis sekunderne bliver til minutter… så bliver det VIRKELIG brugt tit!!! - for slet ikke t tænke på hvis sekunderne bliver til timer !!! - så tager vi det aldrig af!!

Jeg spurgte vores 14-årige om han syntes, vi skulle købe fyrværkeri i år? “JA!” Og om han i så fald havde nogen penge? “Øh, så synes jeg ikke, vi har brug for fyrværkeri” :høhø:

Så også hankønsvæsener kan være for nærige til at skyde deres penge af i fyrværkeri. :smiley:

kan så fortælle at fru tonya er lige så tosset med at skyde nytåret ind som jeg er.
hun er så mere til fontænere og batterier, hvor jeg helst vil ha raketter

Jeg har købt 3 pakker stjernekastere til i år…

Er 2 gange blevet direkte ramt af raketter, gudskelov uden større skader end materielle og nogle mindre blå/brændmærker, så jeg er bange for fyrværkeri og rædselsslagen for fulderikker med fyrværkeri… nej en stjernekaster til mig tak (selvom jeg faktisk til min konfirmation fik sat ild til min sangskjuler fordi der var stjernekastere i)…

Måske jeg skulle holde mig til serpentiner

Det er jo ligesom med nytårskrudt, antænding, affyrring og ind i mellem en fuser :høhø:

Jo, vi skal bestemt også fyre fyrværkeri af …eller Tommy skal og jeg kigger bare inde fra vinduet af :tihi:
Men Malthe er her igen i år og HAN skal fyre af, han havde en stor posefuld krudt med og i formiddag fik han lokket morfar med ud at købe mere.:høhø:
Han har allerede været ude at skyde af flere gange i dag og har delt krudtet op så han skal senere igen…han er helt tosset med det fyrværkeri…og jo, han har selvfølgelig beskyttelsesbriller på :smiley:

Hverken manden eller jeg er til fyrværkeri. Vores kammerat som vi skal holde nytår med er heller ikke…så vi bruger ikke nogen penge på det. Men jeg ved drengene skal ud og kigge ved midnats tid - jeg bliver inde. Er bange for fyrværkeri, så holder mig helst på lang sikker afstand.

Jeg mener jeg aldrig jeg har brugt penge på de der knald tidligere - og jeg har ikke i sinde at begynde nu:tihi:

Jeg overlader det til andre - og så nyder jeg at kigge på i behørig afstand… Ehh… Altså…:tihi:

:stjernekaster::happynewyear::stjernekaster:

[B]Kunne aldrig drømme om at købe krudt og kugler.

Men jeg NYDER at se på det … og så er jeg vild med lugten af krudt !!

Godt Nytår ![/B]

:serpentiner::klokkentolv::serpentiner:

Jeg har ikke noget fyrværkeri, og har heller ikke tænkt mig at købe noget…

Men jeg kan faktisk godt lide fyrværkeri, og blev da også et år kaldt den lille fyrværker af mine naboer … bare fordi jeg havde fået nogle batterier med hjem fra arbejde :tihi:

Nej, jeg foretrækker at “skyde nytåret ind” med en god portion mad. I år er det kun misserne og jeg, der er hjemme, men vi skal ikke synes for en god omgang mad. Fyrværkeri er slet ikke min kop the. Og hvad jeg har brugt af penge på det igennem årerne beløber sig maks til 100 kroner, og har bestået af knaldperler. Det har aldrig sagt mig noget, og jeg bevæger mig heller ikke udendørs den aften.

Derfor må andre godt have det sjovt med det. :cool2:

[QUOTE=Battlestar;761526]

hvor mange kvinder kender du der bruger penge på noget der kun giver fornøjelser i få minutter ??[/QUOTE]

Arhh Gitze, du har da også været gift … :muhaha:

Ja - jeg kunne godt undvære det, men manden og ungerne bruger gerne pæne summer på knald og flotte farver.
Men jeg kan godt mærke alderen begynder at trykke på ham, hvor det før var BANG og mer BANG, er han nu til pæne batterier med masser af farvede skud.
…og jeg kigger gerne på.

Godt nytår

normalt bruger vi heller ikke penge på sådan noget, men vi har bare lyst iår og til den pris vi har skulle betale for fyrværkeri føler vi ikke at vi bare fyre penge af ud i den blå luft. vi har fået det til ca 75% under prisen. min lillebror har solgt det for den fodboldklub han er i og derfor har vi fået den knaldgode pris

Det samme her, jeg nøjes også med at kigge på de de andre skyder af!