. o 0 januars tanker

:slight_smile:

. o 0 godmorgen !

. o 0 hvor er det dejligt at vågne frisk og veludviklet…

. o 0 denne morgen er den mest tyste på hele året - og jeg føler mig altid som det eneste menneske på Jorden… :tihi:

Godt nytår til alle!

Vi havde en god aften her med katte, der ikke rigtig tog sig af balladen. Asani var oppe at kigge i vinduet mellem 00.00 og 00.30, og de andre var forholdsvis afslappede. Jeg havde nu også fodret dem med Zylkene på forhånd. Om det var derfor, ved jeg ikke, men når jeg nu havde det, kunne jeg lige så godt gardere mig.

. o 0 Silke tog også det hele ganske langsomt - vi sad/lå og så på alt det smukke fyrværkeri i en times tid… og så gak vi i seng…

Godmorgen!
Sikke en nat :frowning:
Hele tre biler blev antændt og brændte totalt ud i nat, lige udenfor mine vinduer. Det er slemt nok for de stakler der ejer dem, men hvad der skræmmer mig endnu mere, er at politi og brandvæsen bliver angrebet af de unge når de prøver at slukke ilden :frowning:
Hvad f***** er det for en mentalitet???
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2014-01-01-ramt-af-kanonslag-politibetjent-p%C3%A5-hospitalet (slutningen af artiklen)

[QUOTE=Theomilou;1142872]Godmorgen!
Sikke en nat :frowning:
Hele tre biler blev antændt og brændte totalt ud i nat, lige udenfor mine vinduer. Det er slemt nok for de stakler der ejer dem, men hvad der skræmmer mig endnu mere, er at politi og brandvæsen bliver angrebet af de unge når de prøver at slukke ilden :frowning:
Hvad f***** er det for en mentalitet???
Ramt af kanonslag: Politibetjent på hospitalet - TV 2 (slutningen af artiklen)[/QUOTE]

:surrender1::surrender1::surrender1:

. o 0 sådan noget går over min forstand ??!!

. o 0 HVOR er det sjove ved at sætte ild til en bil ??!!

. o 0 og at forhindre politi og brandvæsenet i at udføre deres job ??!!

. o 0 her synes jeg godt, at sådanne personer skulle anholdes OG få en klækkelig bøde !! :muhaha:

Håber I alle er kommet godt ind i 2014 ? :slight_smile:

Hos mig var der masser af skyts, og høje brag …Mine tre striber tog det med ophøjet ro, den eneste som lavede ballade var mig, der kom et brag, som gjorde mig så forskrækket at jeg tabte den orkide/urtepotteskjuler jeg stod med i hånden - Ellers forløb natten med rimelig ro.

:hjerte: :høhø: :hjerte:

. o 0 var der nogen, der så den skønne-skønne rødhårede kat på TV2 i aftes ??

. o 0 det var lige da reklamerne sluttede op til midnat og rådhusklokkerne…

. o 0 den mest vidunderlige rødhårede kat, der sad og så på 3 tændte stearinlys - og lige pludselig rettede den et solidt potedask på et af lysene, så det gik ud … :høhø:

. o 0 håber, at den bliver vist igen…

[QUOTE=Alice;1142879]Håber I alle er kommet godt ind i 2014 ? :slight_smile:
[/QUOTE]
I seng længe inden midnat, sov lige få minutter før - og vækkeuret startede kl. 5,40 så gemalen kunne komme op på arbejde :slight_smile: Alt forløb med ophøjet ro. Der blev flittigt affyret hele natten, men kattene ikke så meget som kigger bekymret på os - så længe vi er rolige er de som regel også.

[QUOTE=Tante Tut;1142887]:hjerte: :høhø: :hjerte:

. o 0 var der nogen, der så den skønne-skønne rødhårede kat på TV2 i aftes ??

. o 0 det var lige da reklamerne sluttede op til midnat og rådhusklokkerne…

. o 0 den mest vidunderlige rødhårede kat, der sad og så på 3 tændte stearinlys - og lige pludselig rettede den et solidt potedask på et af lysene, så det gik ud … :høhø:

. o 0 håber, at den bliver vist igen…[/QUOTE]
Den har kørt flere gange hele december - den er skøn :ok: Ligner en orientaler!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1142890]I seng længe inden midnat, sov lige få minutter før - og vækkeuret startede kl. 5,40 så gemalen kunne komme op på arbejde :slight_smile: Alt forløb med ophøjet ro. Der blev flittigt affyret hele natten, men kattene ikke så meget som kigger bekymret på os - så længe vi er rolige er de som regel også.

Den har kørt flere gange hele december - den er skøn :ok: Ligner en orientaler!
VH
Susanne[/QUOTE]

. o 0 jeg så den først i går - og JA den er bare skøn :hjerte:

Sikke stille her er, både Claus og kattene sover endnu:)
jeg kan ikke sige jeg ikke har ro til eksamenslæsningen:)

:engel2:

. o 0 er glad for, at det ikke er mig der skal stå til ansvar for det dumme jeg gjorde i går…

. o 0 der er helt sikkert mange danskere, der har grumme tømmermænd i dag - både fysiske og moralske…

Jeg gik i seng hurtigt efter midnat og lå og læste, indtil skyderierne stilnede af ved et-tiden, der lagde jeg mig til at sove … med Bambina på brystkassen, Bøllen på mine ben og Spotty et sted ved siden af mig :hjerte:
Bambina var den der virkede mest skræmt i løbet af aftenen, men ikke værre, end at hun ‘‘var på’’ igen, lige så snart der kom pauser i skyderiet.
Der er heldigvis ikke voldsomt skyderi her i byen, men den tætteste nabo er den der skyder mest … sådan var det også sidste år.

:tihi::tihi:

. o 0 min svigerinde havde lagt et par billeder på FB af hjemmelavede kransekager - så deres datter kunne se dem (hun er 3 måneder i Australien)…

. o 0 en af svigerindens familiemedlemmer fra Island har lige skrevet, at det er noget fint bagværk - MEN på Island betyder bagværk ondt i ryggen… :høhø::høhø:

. o 0 ren logik !

[QUOTE=Tante Tut;1142854]:slight_smile:

. o 0 godmorgen !

. o 0 hvor er det dejligt at vågne frisk og veludviklet…

. o 0 denne morgen er den mest tyste på hele året - og jeg føler mig altid som det eneste menneske på Jorden… :tihi:[/QUOTE]

øhm…veludviklet ?

:?

(denne post er værdiløs uden billeder)

:høhø:

Godt nytår alle sammen! :slight_smile:

Alle her, både to og firbenede er kommet godt og trygt ind i det nye år.

Mille gemte sig under sengen, men det er ikke usædvanligt, der tilbringer hun meget tid om aftenen. Jeg kiggede til hende og hun virkede ikke bange på noget tidspunkt.:kat4:

Mollie patruljerede lidt uroligt frem og tilbage ved midnat :felix:, lagde sig så på sin yndlingsplads, hvor fra hun kan holde øje med os.

Mikki var interesseret i fyrværkeriet og holdt øje med det.:kattedans:

Gråmis lå afslappet på gulvtæppet, og ind i mellem tullede hun stille omkring :fløde:, hun er ikke helt færdig med at undersøge huset endnu. Hun var helt rolig.

Rikke og Milo slappede også af inde i udestuen. Vi havde tændt lyset derude, så lysglimtene ikke forstyrrede dem, og så vi kunne holde øje med dem.
Sidste år stak Milo af, og kom først hjem igen, sidst på eftermiddagen dagen efter, da jeg havde gået rundt i nabolaget og kaldt på ham i lang tid.

Så denne gang indfangede vi dem og låste dem inde i udestuen. De er der endnu, for der er stadig nogle, som skyder af her omkring. Måske de først bliver lukket ud i morgen. Men de har det godt og søger hinanden kan vi se. De er begge meget kælne når vi går ud til dem :klappekat:.

[QUOTE=Jim;1142903]øhm…veludviklet ?

(denne post er værdiløs uden billeder)

:høhø:[/QUOTE]

:D:D:D

. o 0 OOOOPS !!

. o 0 endnu en forkert udtale, der har sat sig fast…

. o 0 lissom:

. o 0 denil cement…

. o 0 en autistisk film…

. o 0 højt på en krage sad en gren…

. o 0 kunne blive ved i det uendelige…

. o 0 ELSKER ord… og forkerte vendinger… :høhø:

Kattene tog fyrværkeriet med ophøjet jo. De er jo lidt oppe i årene og er vant til det.
Holly så jeg ikke skyggen af. Hun lå i skjul under min dyne og dukkede først op, da det var tid til natmad.
Buster klarede det til UG, men fulgte mig overalt. Da skyderiet var på sit højeste, løftede jeg ham op, så han kunne se det hele, mens han kommenterede med små hviskevuffer og fik guffer.

Efter ca. ½ time med imponerende flot fyrværkeri over byen uden voldsomme drøn sænkede roen sig over Kongsted.

Så går turen hjem igen efter en hyggelig nytårsaften. Jeg er liiiidt balret, men slet ikke som sidste år :tihi:

nu venter jeg så på min mor ringer til mig - hun ser næppe sin mobil før i aften og det er ok, vil ikke sidde og snakke med hende om det i toget alligevel.

[QUOTE=PiaB;1142919]Så går turen hjem igen efter en hyggelig nytårsaften. Jeg er liiiidt balret, men slet ikke som sidste år :tihi:

nu venter jeg så på min mor ringer til mig - hun ser næppe sin mobil før i aften og det er ok, vil ikke sidde og snakke med hende om det i toget alligevel.[/QUOTE]

Ih altså, du kan da ikke bare skrive ‘det’, når vi stakkels nysgerrige sjæle er på linien :wink: :tihi:

Årh, det er ikke noget interessant alligevel, så det behøver du såmænd ikke være nysgerrig over :slight_smile: