Sådan en time på skjoldet er ikke det værste man kan foretage sig d. 1. januar…
Ja, det hjalp virkeligt på min nysgerrighed :klapper:
Næsten hjemme - nu mangler jeg bare lige bybussen dukker op, og så vil jeg hjem og smide mig på sofaen med en red Bull og kattene!
året er startet meget blandet allerede på første dag, men resten af dagen skal være belymringsfri! Basta! Jeg vil nyde resten af dagen uden ret mange tømmermænd (togturen var ikke gavnlig for ‘helbredet’
)
Bum bum læse et kapitel eller to til eksamen eller en middagslur efterfulgt af et bad?
Må vel hellere være fornuftig og læse lidt, så kan jeg altid kigge på uret bagefter og vurdere hvad der skal ske:)
Det var vældigt hyggeligt lige før, da Jack rodede rundt under tæppet og legede hule… Nu har Nobby så taget pladsen, så jeg skal dælme ikke længere ha tæerne eller benene samme sted
Måske jeg hellere skal glæde mig over tæppet ikke længere er farligt end frygte for mine tæers liv
Jeg bliver rastløs på sådan nogle dage her. Alting er så stille.
Jeg ved, jeg burde nyde det og bare slappe af, inden arbejdet kalder i morgen. Meeeennn… Hvad skal jeg finde på
[QUOTE=Blabl;1142960]Jeg bliver rastløs på sådan nogle dage her. Alting er så stille.
Jeg ved, jeg burde nyde det og bare slappe af, inden arbejdet kalder i morgen. Meeeennn… Hvad skal jeg finde på [/QUOTE]
Havde mit helbred ikke været total håbløst, ville jeg havde sagt: besøge mig. For jeg keder mig noget så grusomt, noget jeg normalt ikke gør :S
Ha ha:D, jeg købte en nullerput af Brita ved udstillingen i Skørping i 2011 var det vist. Men ingen af kattene syntes at den var noget særligt, så den har stået næsten ubenyttet hen lige siden.
Men Gråmis kom ind, så og indtog nullerputten. Skønt der endelig er en der kan li’den :).
Nu tager det helbred sig lige sammen, så jeg snart kan besøge dig
Nåå, så må vi jo bare sidde og finde flotte ting at dele med hinanden
[QUOTE=Blabl;1142960]Jeg bliver rastløs på sådan nogle dage her. Alting er så stille.
Jeg ved, jeg burde nyde det og bare slappe af, inden arbejdet kalder i morgen. Meeeennn… Hvad skal jeg finde på [/QUOTE]
Spis 10 pølsehorn fyldt med din lækre tunmousse fra i går! :høhø:
Så er forårsrengøringen skudt i gang!
Ååååh jeg æææælsker duften af nyskuret plankegulv! Men hold nu OP, det er hårdt for mine håndled og knæ at ligge med en lille skurebørste og skrubbe og skrubbe og skrubbe…det er bare den eneste måde, det bliver ORDENTLIGT rent på.
Tager huset i små portioner, så plejer det at gå.
Weeh - mit plastickort virker i udlandet igen - det er vel nok godt - eller er det…:høhø: Sikke mange behov jeg pludselig får
VH
Susanne
.oO(var lige et smut hjemmefra og da jeg kørte forbi huset, kunne jeg se, at nogen havde været liiiidt for tæt på i nat :S)
.oO(de spande jeg har som blomsterkummer under stuevinduerne, var blevet flyttet op på trappen foran hoveddøren og der var også blevet efterladt en sprutflaske (tom))
.oO(ved godt det sikkert bare var uskyldige nytårsløjer (og jeg burde være glad for at det ikke var værre), men jeg bryder mig ikke om tanken om, at én eller flere fremmede har listet rundt ved mit hus :surrender1:)
.oO Mike startede 2014 med at træde i en fin våd hårbolle
Reflektive tanker her 1. 1. 2014:
elsker mit nye liv med micro ovn, opvaskemaskine og foodprocessor og røre maskine fremme på køkkenbordet. Elsker at have plads nok til at have en hel stue indrettet med hvalpegård, trimmeborde mv.
Er så lykkelig for jeg havde is i maven, tog springet og forfulgte mine drømme.
At der så stadigt er ting der mangler - ting der skal ordnes ja det må komme.
Bruger Januar på at holde ferie og napper vagter hvor muligt. Håber på til sommer at dem der har tilbudt holder ord. Mitterne vil gerne have køjer op herinde og en løbegård derude
.oO(Så er det hverdag igen i morgen…og vækkeuret ringer lidt i 4.30 :(…jeg gider ikke, nu gik det lige så godt med at være længe oppe om aftenen…)
… og SÅ forsvandt der lige 7 timer vupti som tiden kan gå hurtigt når man lige kommer til at lave noget spændende!
Skøn afslutning på en lang dag, lå på sofaen og så NCIS med Claus, og pludselig kom Jeppe springende op på dynen og skulle nusses af os begge:inlove:
det var ikke meningen jeg sku sidde oppe til midnat - men jeg er slet ikke søvnig og Conan the Barbarian er på 6’eren… så nu ser jeg lige om ikke jeg ser den færdig, nu hvor jeg er startet på den
Så har jeg fået smidt den bette hjemmeside jeg har puslet lidt med den sidste uges tid online - og fundet ud af at sætte links på billedet i signaturen