. o 0 januars tanker

Ja, der er alt for mange, som ikke tænker sig om, og derfor tager hunden med ud… eller lader den rende rundt i haven :doh:

Her har reglen altid været at hundene er luftet I SNOR senest kl 22… folk er rigtig flinke til at vise hensyn og lade være med at skyde af, når enten man lige råber til dem at man kommer med hund, eller de selv får øje på en. :slight_smile:
Skal vovse ud igen, må den pænt vente til kl ca 2, hvor jeg kan være så nogenlunde sikker på at der ikke længere skydes noget af… Og skulle det endelig være, så vil jeg hellere tørre op indendøre efter en utæt vovse, end at jage fortvivlet rundt ude på vejen efter samme skrækslagne hund!

[QUOTE=louiseogbuster;1143117]Nå, typisk at to af mine tre par jeans bliver slidt op og skrider i sømmene inden for den samme uge. Så nu kan jeg ikke komme uden og det længere, i dag skal der købes bukser.
Håber jeg kan finde nogle gode nogen, minimum to par, gerne 3…[/QUOTE]

Og det blev så til 4 par:ups:
Det var nogle gode bukser, og jeg kom af med ca. 1130 kr for alle 4 par, så det var ikke så galt, synes jeg…
Nu har jeg så også brugt mit tøjbudget for de næste måneder…:surrender1:

Hmm ser /lytter til det program med Bo Beck, og vi snakker lidt om at være kræsen . Jeg ser mig ikke som meget kræsen.
Men så mener Sejr eller kommer med den påstand ,at vi sønderjyder er mere kræsen en sjællænder.
Da vi ikke sådan spiser grisehaler helt ærlig hvor mange sjællænder spiser grisehaler nu til dags :gruble::?:surrender1::høhø:

[QUOTE=Noël;1143352]Hmm ser /lytter til det program med Bo Beck, og vi snakker lidt om at være kræsen . Jeg ser mig ikke som meget kræsen.
Men så mener Sejr eller kommer med den påstand ,at vi sønderjyder er mere kræsen en sjællænder.
Da vi ikke sådan spiser grisehaler helt ærlig hvor mange sjællænder spiser grisehaler nu til dags :gruble::?:surrender1::høhø:[/QUOTE]

Som barn elskede jeg grisehaler men nu kunne jeg slet ikke tænke mig at spise dem :smiley:

Når x-boksen bruges som dvd afspiller, er det altså fedt at ens lillesøster ikke brugte den fjernbetjening hun havde til sin x-boks og gav os den:D

[QUOTE=Noël;1143352]Hmm ser /lytter til det program med Bo Beck, og vi snakker lidt om at være kræsen . Jeg ser mig ikke som meget kræsen.
Da vi ikke sådan spiser grisehaler helt ærlig hvor mange sjællænder spiser grisehaler nu til dags :gruble::?:surrender1::høhø:[/QUOTE]

Vi gør :wink:

Da jeg var barn (nord for Limfjorden) spiste min bedste venindes familie grisehaler - jeg var sååå glad for at det gjorde min familie ikke :høhø: Jeg kan faktisk godt lide oksehaler, hvis det skal være - og jeg KAN klemme sprængt kalvetunge ned, men kun hvis ikke jeg tænker for meget over hvad det er. Jeg ville såmænd blive en udmærket vegetar :høhø:
VH
Susanne

.o0 Findus…du ER en doooor mis, og har dooore påder, men du behøver altså IKKE grave ned til kineserne når du skal lave prut

Jeg får vist brug for én til at vise mig hvordan man klipper bukser på en skovkat, og får redt mavse-pelsen ordentligt… :surrender:

Og er jeg så heldig at der er nogen med en foder-spand i overskud? :bebe:

[QUOTE=Ravn;1143395]Jeg får vist brug for én til at vise mig hvordan man klipper bukser på en skovkat, og får redt mavse-pelsen ordentligt… :surrender:

Og er jeg så heldig at der er nogen med en foder-spand i overskud? :bebe:[/QUOTE]

Har desværre ingen i overskud. Men jeg fik fragtfrit fra Olivers for små 3 uger siden; http://www.olivers.dk/olivers-foderspand
Om det kun var fordi jeg bestilte lidt vådfoder og prøve poser må jeg melde pas på.

Så optager jeg den sødeste 2 min lange video af Jack der ligger ovenpå Nobby i en nullerput og de bare vasker hinanden til den store guldmedalje… Kan I forestille jer hvor dejligt det ser ud???

Og så crasher min tlf INDEN den har gemt den :ked: :ked:

[QUOTE=Kimilla;1143399]Har desværre ingen i overskud. Men jeg fik fragtfrit fra Olivers for små 3 uger siden; http://www.olivers.dk/olivers-foderspand
Om det kun var fordi jeg bestilte lidt vådfoder og prøve poser må jeg melde pas på.[/QUOTE]

Det er fordi du bestilte foder :slight_smile: Men bare en prøvepose til 5 kr fjerner de 40-60 kr fragt :slight_smile:

Jeg har så en Olivers 4kg spand jeg nok aldrig får i brug - kan simpelthen ikke åbne den med mine åndsvage fingre… Men det er nok lidt besværligt at sende den :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1143403]Det er fordi du bestilte foder :slight_smile: Men bare en prøvepose til 5 kr fjerner de 40-60 kr fragt :slight_smile:

Jeg har så en Olivers 4kg spand jeg nok aldrig får i brug - kan simpelthen ikke åbne den med mine åndsvage fingre… Men det er nok lidt besværligt at sende den :)[/QUOTE]

Ja jeg tænkte nok det var derfor. :slight_smile:
Jeg hader også spandene fra Olivers, kan heller ikke selv åbne dem! =/ Dem fra RC man fik med ved køb a 10 kg foder i Maxizoo for nogle år siden er perfekte!

Jeg kunne også godt undvære en, men igen… Lidt svært med fragt… du skulle have spurgt inden jul, så kunne vi have haft en med til sjælland

[QUOTE=Ravn;1143395]Jeg får vist brug for én til at vise mig hvordan man klipper bukser på en skovkat, og får redt mavse-pelsen ordentligt… :surrender:
[/QUOTE]

Klippe bukserne? :yikes:
Hvorfor dog?

Når vi skal børste dem på maven, tager vi fat under forbenene og rejser katten op så den står på bagbenene.
Så er maven lige til at ordne.

Kan det ikke lade sig gøre at smide en af de der klistermærker på som man får nu om dage, når man sender pakker? :kryds:
Jeg betaler hellere end gerne for porto! :smiley:

[QUOTE=PiaR;1143416]Klippe bukserne? :yikes:
Hvorfor dog?

Når vi skal børste dem på maven, tager vi fat under forbenene og rejser katten op så den står på bagbenene.
Så er maven lige til at ordne.[/QUOTE]

Tak Pia. :slight_smile: Enten sidder der en masse underuld, eller også har Silke en helt vild vinterpels. Der er godt nok meget. :tihi:
Jeg har en del at lære om langhåret pelspleje.

Bukserne er fordi hun ikke er heeelt så god til det der med soignering.
Er blevet foreslået at klippe hendes smukke snesko ned, så hun kan stå fast på mit trægulv. :græde:
Hun ser bare så kær ud, når hun glider derudaf med sit legetøj mellem forbenene:lovelove:

[QUOTE=Ravn;1143428]Kan det ikke lade sig gøre at smide en af de der klistermærker på som man får nu om dage, når man sender pakker? :kryds:
Jeg betaler hellere end gerne for porto! :smiley:

Tak Pia. :slight_smile: Enten sidder der en masse underuld, eller også har Silke en helt vild vinterpels. Der er godt nok meget. :tihi:
Jeg har en del at lære om langhåret pelspleje.

Bukserne er fordi hun ikke er heeelt så god til det der med soignering.
Er blevet foreslået at klippe hendes smukke snesko ned, så hun kan stå fast på mit trægulv. :græde:
Hun ser bare så kær ud, når hun glider derudaf med sit legetøj mellem forbenene:lovelove:[/QUOTE]

Sorry jeg lige blander mig. Men var det mig ville jeg bestille fra Olivers og smide en prøvepose med i, og få gratis fragt. - Så er du sikker på den kommer hel frem, og hvis ikke, så en ny uden regning. - Man kan jo ikke altid være sikker på det kommer hel frem… =/

Glider hun også bare hun går? Her har vi kun gulve og kattene glider kun når der virkelig spurtes igennem. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;1143432]Sorry jeg lige blander mig. Men var det mig ville jeg bestille fra Olivers og smide en prøvepose med i, og få gratis fragt. - Så er du sikker på den kommer hel frem, og hvis ikke, så en ny uden regning. - Man kan jo ikke altid være sikker på det kommer hel frem… =/

Glider hun også bare hun går? Her har vi kun gulve og kattene glider kun når der virkelig spurtes igennem. :)[/QUOTE]

Bestille hvad?
Jeg har allerede bestilt 4 prøveposer og en vådmad. Skal jeg så smide foderspanden oveni? 65 er lidt meget, bare for en spand…
På den anden side…

Nej, hun glider ikke når hun går, men det kan lige anes når hun hopper fra det ene bord til det andet, at hun tænker over det 2 sek.
Og hun glider når hun hopper op i min vindueskarm for at kigge på madpakker med vinger.

[QUOTE=Ravn;1143438]Bestille hvad?
Jeg har allerede bestilt 4 prøveposer og en vådmad. Skal jeg så smide foderspanden oveni? 65 er lidt meget, bare for en spand…
På den anden side…

Nej, hun glider ikke når hun går, men det kan lige anes når hun hopper fra det ene bord til det andet, at hun tænker over det 2 sek.
Og hun glider når hun hopper op i min vindueskarm for at kigge på madpakker med vinger.[/QUOTE]

Tjo det er det måske nok, men det ender nok i samme pris hvis en skal sende den til dig da den har størrelse som en pakke. Og så er priserne slet ikke små…

Hvis hun ikke er van til gulv, vil jeg tro hun nok skal lære fidusen. Her hopper de op og rundt uden problemer. :slight_smile:

nå - nu må jeg hellere komme i seng! jeg skal bruge de 8 timer til i morgen! :slight_smile: