Lækkert når det står færdigt, men dælme surt at skulle undvære kattene så længe! :trøste:
Endelig, endelig blev der lidt ferie:D
Så har jeg pakket madpakke til i aften… skal bare huske at købe noget cola light på vej til job.
Drikker allers aldrig cola mere - med mindre jeg er på tur, til et arrangement eller på job
Det må vist være meget længe siden, jeg sidst har spist dåsetun. Jeg var i hvert fald ikke lige forberedt på at blive løbet over ende af to abyer og en spraglet huskat :what:
[QUOTE=Ann K;1150805]Så har jeg pakket madpakke til i aften… skal bare huske at købe noget cola light på vej til job.
Drikker allers aldrig cola mere - med mindre jeg er på tur, til et arrangement eller på job :)[/QUOTE]
Hvordan går det med jobbet?
Det går fint… jeg synes faktisk det er sjovt og let…
Ok -. jeg lever fint uden at blive svinet til sådan som det skete et par gange på sidste vagt, men som hovedregel er folk venlige og høflige - også når de afslår interview.
Har haft nogle virkelig interessante mennesker igennem på telefonen - så interessante at det faktisk var drønærgerligt, at jeg altså har en ansat tid til hvert interview og en samlet benchmark, der gerne skal nås
Så der bliver jeg forhåbentlig et stykke tid endnu… også selv om der jo ikke ligefrem er tale om direktørløn
Men arbejdstidstilrettelæggelsen er fleksibel, jobmiljøet er godt og selve jobbet er sjovt…
:juhu::yah:
Jeg har fået internet igen Det gik ned onsdag middag, jeg ringede til support, som ville sende en tekniker i løbet af 3 hverdage - dvs. måske først på mandag
Heldigvis dukkede han op i dag, og jeg fik ny fiberboks. Nu har jeg så bare ikke noget TV-signal, men de har lovet at det kommer tilbage i løbet af et par timer
Pyha :høhø: Og mig, der ikke troede jeg var afhængig Det har været nogle meget lange 48 timer
Der er nogen det ville klæde bare helt at holde deres K***!
Så er den årlige diabetes-øjenundersøgelse overstået.
Nu er synes bare let sløret efter de pupiludvidende dråber man får inden øjnene skal fotograferes.
Heldigvis er det ikke værre end at det føles som om man har fedtede briller på - dvs. jeg behøver fx. ikke forstørre tekste på skærmen for at kunne læse med.
Nu går der så op til 4 uger inden der er svar.
Som noget nyt tilbyder afdelingen at sende svaret direkte til min egen mail, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til… Sikke en service fra et sygehus…
Indtil nu er jeg kun stødt på påmindelses-SMS inden en konsultation.
Jeg hilste på den sødeste, mest nuttede, fluffy og dejlige New Foundlænderhvalp i dag Lige knap 3 måneder
Åhhhhh, mere cute hvalp findes ikke!
Nemlig! Intet kan ødelægge min dag nu
Jeg er SÅ misundelig.
Kan huske mine forældre fortalte, da de hende Tessa (NF hvalp) var det UMULIGT at gå tur med hende. ALLE skulle hilse, så de stoppede op hele tiden. Ikke det gjorde dem noget, men de nåede aldrig særlig langt med hende. G
Lækreste race ever hvis man spørger mig
Den gammeldags type især der ikke er så hænget i mulen.
Er selv vokset op med kæmperne
[QUOTE=Kimilla;1150827]Jeg er SÅ misundelig.
Kan huske mine forældre fortalte, da de hende Tessa (NF hvalp) var det UMULIGT at gå tur med hende. ALLE skulle hilse, så de stoppede op hele tiden. Ikke det gjorde dem noget, men de nåede aldrig særlig langt med hende. G[/QUOTE]
haha det kan jeg godt forestille mig de havde bestemt heller ikke noget imod at jeg hilste
desværre blev det meget kort for det var i toget lige da den var ved at køre ind på den station vi skulle af
[QUOTE=ThildeL;1150828]Lækreste race ever hvis man spørger mig
Den gammeldags type især der ikke er så hænget i mulen.
Er selv vokset op med kæmperne [/QUOTE]
jeg har aldrig selv kendt til særlig mange hunde da jeg voksede op. Jeg havde en veninde som havde en king charles, men det var også det. Så jeg er herre misundelig! de er super lækre, men jeg kunne forestille mig det er lidt af en job at holde styr på al den pels…og savl
Dem vi havde var de gammeldags typer - dem der var for 20 år siden - og de var mere stramme i kinderne så der var savl slet ikke et problem eller irriterende gene.
Pelsen… Tjo tjah… Ikke værre end en norsk skovkat
Har stadig ikke fået TV Godt DR1 kan ses på nettet
[QUOTE=ThildeL;1150887]Dem vi havde var de gammeldags typer - dem der var for 20 år siden - og de var mere stramme i kinderne så der var savl slet ikke et problem eller irriterende gene.
Pelsen… Tjo tjah… Ikke værre end en norsk skovkat ;)[/QUOTE]
Okay, så det var måske mere ligesom grosser schweizer sennen? De skulle eftersigende ikke savle
Der er bare lidt flere kvadratmeter pels at holde
[QUOTE=Christa;1150908]Okay, så det var måske mere ligesom grosser schweizer sennen? De skulle eftersigende ikke savle
Der er bare lidt flere kvadratmeter pels at holde :p[/QUOTE]
De savlede da Men ikke værre end vores labrador gjorde når hun tiggede
.oO Nej… indtil videre… Ud med dem alle fra X-factor… Ikke en eneste jeg kan holde ud at høre på.