så er der bestilt 92 billeder ved photocare, så er jeg klar til endelig at scrappe igen
Hjemme igen efter en laaang vagt, hvor sådan ca 2/3 dele af svarene var variationer over temaet: Vi/jeg ser håndbold!
Helt håbløst
På positivsiden er at supervisor pænt sørgede for at holde os interviewere løbende orienterede
Kom hjem til et bælgmørkt hus - og blev IKKE modtaget af en glad Nanna, som jeg plejer
Fandt min fantastiske årvågne og vildt alarmgøende (eller no’et) hund liggende sovende sammen med Thane ovenpå spisebordet ved siden af to tømte madskåle!
Nu må jeg indrømme, at jeg simpelthen ikke aner, hvad jeg skal gøre for at forhindre hende i at komme derop - og spise kattenes mad…
[QUOTE=Ann K;1150947]Hjemme igen efter en laaang vagt, hvor sådan ca 2/3 dele af svarene var variationer over temaet: Vi/jeg ser håndbold!
Helt håbløst
På positivsiden er at supervisor pænt sørgede for at holde os interviewere løbende orienterede
Kom hjem til et bælgmørkt hus - og blev IKKE modtaget af en glad Nanna, som jeg plejer
Fandt min fantastiske årvågne og vildt alarmgøende (eller no’et) hund liggende sovende sammen med Thane ovenpå spisebordet ved siden af to tømte madskåle!
Nu må jeg indrømme, at jeg simpelthen ikke aner, hvad jeg skal gøre for at forhindre hende i at komme derop - og spise kattenes mad…[/QUOTE]
Hvordan gik det så med den kamp:?
UNDSKYLD - jeg ved godt, det ikke er morsomt at finde Nanna sovende PÅ spisebordet:fnis: (ka’ sg* ik’ la’ vær’) - kan du evt fodre kattene i det lille værelse med gitter i døren:? eller kan Thane ikke hoppe over gitteret:?
Aner det egentlig ikke - hørte ikke efter
danskernes kamp er næsten lige slut - de vandt
UNDSKYLD - jeg ved godt, det ikke er morsomt at finde Nanna sovende PÅ spisebordet:fnis: (ka’ sg* ik’ la’ vær’) - kan du evt fodre kattene i det lille værelse med gitter i døren:? eller kan Thane ikke hoppe over gitteret:?
Thane kan sagtens hoppe over gitteret… Men det kan hverken Ting, Oddelodden eller perserdyrene eller… de gør det i hvert fald ikke.
Og løsningen er ikke at få et gitter med lem - Nanna er lille nok til at kunne komme igennem…
Er der f’resten no’en som vil have et styk kastreret blåt perserdyr og et styk fertil blå korat???
Jeg er træt og orker simpellthen ikke Brd Blå fræs lige nu
[QUOTE=Ann K;1150965]Er der f’resten no’en som vil have et styk kastreret blåt perserdyr og et styk fertil blå korat???
Jeg er træt og orker simpellthen ikke Brd Blå fræs lige nu :D[/QUOTE]
Nej tak, her er spotless clean - og fræs = hårtotter, der flyver overalt
Ha.,… you ain’t seen nothin’ yet - før du har oplevet omtalte perserdyr i fuldt fæld
Orh når man er vokset op med Newf kan intet skræmme en
Fanni er vildt nem for øjeblikket. Hun er vist smeltet fast på radiatoren.
Kat med papirfetish + vigtige huskesedler på køkkenbordet + mig væk hjemmefra hele dagen = sedler spredt over hele underetagen. :S Kan ikke engang huske, hvor mange der lå…har fundet en tre stykker…mon der var flere…? :?
.oO(har siddet inde i stuen og set TV sammen med først Spotty, så Miden og så Spotty igen)
.oO(brændeovnen buldrede og nu er jeg ved at dø af varme … )
.oO(mine fingre hæver og jeg har flået de varme strømper af … jeg kan altså bedre tåle kulde end varme :surrender1:)
Kræet kunne altså godt have afleveret lidt flere af de der gener til sin søn!!!
Du må have en skrivetavle
. o O ( Hvad mon der sker hvis jeg vasker (fake må det være) ruskind som efter anvisningen hverken tåler vask eller rens… hmmmm )
Har du ikke en rest du lige kan prøve at smide ind på 30 grader finvask?
Meget af det kan sagtens vaskes, hvis man husker at bruge skånevask på lav temperatur - men det er altid klogt at tjekke med en prøvevask
Næ, dem beholder hun skam selv. Nu hænger hun så på min skulder, for hun SAVNER mig:panik:, da hun jo næsten ikke har puttet med mig i dag. (altså eftermiddag og aften) Hun har lykkeligt glemt at det var hendes eget valg at ligge op ad radiatoren istedet for under mit tæppe!
[QUOTE=Ann K;1150993]Har du ikke en rest du lige kan prøve at smide ind på 30 grader finvask?
Meget af det kan sagtens vaskes, hvis man husker at bruge skånevask på lav temperatur - men det er altid klogt at tjekke med en prøvevask :)[/QUOTE]
Jeg må prøve at klippe et hjørne af. Dumt først at se på anvisningen når jeg er kommet hjem. Men heldigt nok må det stryges, se så er alt jo godt. lol
Hun er nu en sød lille dims
Oddy er helt af sig selv smuttet i soveværelset og har gravet sig ned i dynen… jeg lukker døren om et øjeblik og så kan han få lov at varme seng til jeg engang skal bruge den
Super god aften, men træt med træt på
[QUOTE=Ann K;1150999]Hun er nu en sød lille dims
Oddy er helt af sig selv smuttet i soveværelset og har gravet sig ned i dynen… jeg lukker døren om et øjeblik og så kan han få lov at varme seng til jeg engang skal bruge den :)[/QUOTE]
Hun overlevede lige ved at få en intens omgang puttenusning helt oppe ved mit ansigt. Det er drønhyggeligt, men hun vil helst på de mest ubelejlige tidspunkter, for jeg bliver fuldstændigt immobiliseret når hun skal puttenusse.
Nu er hun dappet ned under tæppet, for at sove videre.
Men jeg vil ikke kalde hende “lille” længere, for hun har samlet vinterforråd på sidebenene… :engel2: