. o 0 januars tanker

bum bum .- mad mad mad - det er alt min hjerne tænker på lige nu! :smiley:

Jeg aner ikke hvor jeg har fået den energi fra som jeg har lagt for dagen, men jeg kunne godt tænke mig noget mere af den :thumbup:
Jeg har fået vasket alle overflader i badeværelset, tørret hele min vaskemaskine af, pudset spejl og hylde, vasket gulv, vasket toilettet og renset alle furerne i det hjørne hvor badet er :uha:
Nårh ja, og så har jeg også fået vasket mit burgardin så det hænger også til tørre nu, så det er klar til at blive strøget på lørdag så min udstillingstaske kan blive klargjort til Korsør :smiley:

Og nu synes jeg da nok lige at jeg har gjort mig fortjent til en kæmpe portion spaghetti og en cherry coke og Bones i dvd’en :savle:

.o0 sidder og tænker…jeg kender åbenbart mine dyr til potespidserne, for jeg kan høre hvem der er på bakken. Sigariah, du graver snart gennem gulvbrædderne

He he…sådan har jeg det også…kan næsten også sige hvem der går forbi mig…uden at kigge på dem…en tramper, en tripper, en småløber…hver har deres måde at gøre alle ting på…jo…vi kender vores misser :smiley:

Det kan jeg også med mine…
Eller dvs. jeg kan med Smokey og Cooper. Qalla går så let på tå at du ikke kan høre hende gå hihi…

:høhø: Hos mig kan jeg også høre forskel på hvem der ryster på hovedet :tihi:

Hvis man hører langsomme tunge skridt herhjemme så er det Hector der leder efter moar - ofte en lyd man kan høre når man er på toilet.
Linni han løber altid faktisk :gruble: så det lyder som elefanter

dum di di dum - ny dag :smiley:

I aften får jeg vist travlt med at få alt pakket og gjort klar, men mon ikke nok jeg når det hele :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1152329]dum di di dum - ny dag :smiley:

I aften får jeg vist travlt med at få alt pakket og gjort klar, men mon ikke nok jeg når det hele :)[/QUOTE]

Pia, jeg håber, du får en permanent stilling ud af det. Det er i hvert fald et godt tegn, når man synger ved tanken om at skulle på arbejde :smiley: Men jeg kender godt fornemmelsen!

må vel nok overveje om man skulle tage de værste driver…eller vente…til april

Tjaaa i følge den ger er det bare tid der skal til :wink:

I sne står urt og busk i skjul,
det er så koldt derude,
dog synger der en lille fugl
på kvist ved frosne rude.

Giv tid! giv tid! - den nynner glad
og ryster de små vinger, -
giv tid! og hver en kvist får blad,
giv tid! - hver blomst udspringer.

:tihi::tihi:

Hvis Postmand Per kan komme til din postkasse - så vent du bare til april… :stuck_out_tongue:

Hvis Postmand Per kan komme til din postkasse - så vent du bare til april… :p[/QUOTE]

ka’ han ikk…og heller ikk fætter skrald…så, er nok tvunget til det…

gå nu væææææk sne! :doh:

Det er simpelthen IMPONERENDE som der er vat i ørerne og nej-hat på det hoved… :argh:Jeg begynder at forstå, hvorfor der ingen tilbagemeldinger er…

:slight_smile:

Ja, så er der nok ikke nogen udvej - skrab du bare en lille-bitte smal sti - og så må de klare sig med det :wink:

:wink:

Nogen mennesker er bare uden for rækkevidde - glem dem - og opdag, hvor dejligt livet er uden dem !

[QUOTE=Tante Tut;1152343]:wink:

Nogen mennesker er bare uden for rækkevidde - glem dem - og opdag, hvor dejligt livet er uden dem ![/QUOTE]
Det er bare en smule problematisk, når deres handlinger har direkte indflydelse på, hvordan jeg skal planlægge :slight_smile:

Høh - er just blevet positivt overrasket.
i sept mistede jeg mit job, men gad ikke rette skattekort da beskæftigelses fradrag og arbejdsmarkesbidrag mere eller mindre går lige op når man er så lavt lønnet som jeg var og det kun drejede sig om et par måneder.
regnede så med at der nu her på det nye tilpassede skattekort kom lidt mindre ind. Men justeringen af ydelsen her pr nytår har givet mig en forskel på 38 kr udbetalt. Lige til at overleve !

Tilgengæld opgiver jeg at komme i skuret efter grus og cykel.
Bebyggelsen vender sådan at sneen altid fyger fra taget og ned i min have. Lige pt er sneen over knædyb- og jeg er altså 1,80 !