‘Du må spise alt det du vil, der er ingen begrænsninger - så længe det er proteiner’
Hvis nogen skulle være interesseret i oraklets bog, så købte jeg den i Netto i går for 99,- kr.
200 opskrifter på rigtig lækker amme-nammemad…
‘I køkkenet med Dukan diæten’
Og nu skal jeg ud og lave en omelet med tofu
Det er helt vildt det her ?!
Har kun fulgt hans kostråd i går fra frokost og har allerede tabt 300 gram - han lover, at der er et stort vægttab i ‘angrebsfasen’ hvor man KUN spiser proteiner…
[QUOTE=ThildeL;1152088].oO jeg skal da lige love for at der er knald på Fifty shades of grey. som godnatlæsning er det hermed blevet erklæret uegnet[/QUOTE]
Jeg tror til gengæld jeg er blevet miljøskadet hjemme hos Annie. Jeg er helt vant til at når det kun er mig der er hjemme hos dem så er det cola zero der bliver hældt i glassene. Det har aldrig generet mig det mindste selvom jeg altid selv har drukket almindelig cola.
Men, de sidste par gange der så har været en fødselsdag eller andet arrangement jeg har været til derhjemme, så har jeg takket pænt nej til alm cola og taget zero istedet
Der havde jeg alligevel aldrig troet skulle ske. Men okay, jeg er også kommet meget i hjemme så en forandring skulle der jo nok ske på et tidpunkt :høhø:
Omelet af 2 æg, soya, 1 fed hvidløg, 1/2 rødløg og tofu - kan varmt anbefales…
Og i aften skal jeg have pulled chicken…[/QUOTE]
Anede ikke hvad tofu var, men har slået det op, og husk at vælge økologisk, fordi ellers er det gmo (genmonificeret) og det ville jeg helst ikke have ind i kroppen
jeg har haft en rigtig god dag indtil videre udfordringerne kom i passende tempo og med fine mellemrum og selvom jeg på et tidspunkt tænkte “okay, nu er der ikke mere at lave”, så dumpede der lige et par eftermiddagsopgaver ind, som jeg fik løst så det hele gerne skulle kunne nås inden weekenden, så alle bliver glade
ihhh jeg er GLAD for at have fundet det her løntilskud! Jeg har nu kun arbejdet 2 uger, men føler allerede jeg gør en forskel! Hende jeg “aflaster” har nu lagt sig syg - og jeg har uden problemer klaret alt der er kommet ind for hende i dag + to ekstra sager FEDT! Okay jeg har kastet mig ud på “dybt vand” i to sager, men jeg får jo ikke erfaring med de ting uden at kaste mig selv ud i det - og har nogle fantastiske kollegaer som hjælper mig med reflektion og at finde rundt i løsningerne når jeg så når dertil!
JUUUUBLEEEEE!
Alene i dag har jeg gjort en forskel for seks borgere i det område - det er en FED følelse at GØRE noget!
.oO(det er fint at køre forsigtigt, det skal man jo når vejene er lidt glatte … men at køre som en gammel kælling på sommerdæk, når nu vejene ikke er værre end at man sagtens kan køre som en gammel kælling på vinterdæk … )
Var mit syn virkelig så dårligt da jeg fik nye briller:yikes:
Troede jeg havde fundet reserve brillerne indtil jeg fik kigget mig om i stuen, og opdagede at selv de titler på dvd reolen der er skrevet med store fede bogstaver, var komplet ulæselige:S Med de rigtige briller kan jeg nemt læse de knap så tydelige tiltaler, på de få meters afstand, heldigvis dukkede reserve brillerne med rigtig styrke hurtigt op, de andre er pist væk:ups: