. o 0 ny måned… nye tanker…
Jeg er for træt til at tænke, må jeg genbruge gamle tanker ?
[QUOTE=Marianne H;1119836]Jeg er for træt til at tænke, må jeg genbruge gamle tanker ?
:-)[/QUOTE]
rock:
. o 0 selvfølgelig må du det…
Skal snart til brunch. Godt, jeg huskede at få morgenmad
Også mig! Men jeg KAN altså ikke klare mig uden morgenmad. Så jeg gør bare ligsom hobitterne og nupper mig en “2nd breakfast”
. o 0 mine nye bordplader kommer i morgen…
. o 0 i tidsrummet 07-16…
. o 0 det bliver en laaaang dag, hvis de først kommer 15.55… :høhø:
Jeg synes at der mangler en præsentation og billede af en vis Juliane
skal nok råde bod på det :surrender1:
Hvis nogen sidder med Hrønns nummer, vil jeg meget gerne have enpb.
Jeg ved ikke hvem der har mine gardiner fra hende, og samtlige kg’er jeg har spurgt ved det heller ikke… Det er lidt surt.
[QUOTE=DK Sugieh;1119852]Hvis nogen sidder med Hrønns nummer, vil jeg meget gerne have enpb.
Jeg ved ikke hvem der har mine gardiner fra hende, og samtlige kg’er jeg har spurgt ved det heller ikke… Det er lidt surt.[/QUOTE]
. o 0 står det ikke på hendes dimsedut-billede under hendes indlæg… den der, der linker til hendes hjemmeside ??
Nej, det er tjekket og krak og de gule sider osv…
Nå, må vel hellere i bad og så få noget kluns på - skal jo ud med raslebøssen :høhø:
Ser heldigvis ud til, at vejret arter sig
: o 0 øv !
. o 0 prøv Mette… hun plejer at være her 24-7…
[QUOTE=DK Sugieh;1119852]Hvis nogen sidder med Hrønns nummer, vil jeg meget gerne have enpb.
Jeg ved ikke hvem der har mine gardiner fra hende, og samtlige kg’er jeg har spurgt ved det heller ikke… Det er lidt surt.[/QUOTE]
Jeg håber du har fundet dine gardiner … Jane Vorbeck skulle tage dem med :S
Nu påstår naboen, at både skeltræer og hegn tilhører dem, og at jeg skal bevise det modsatte.
Så nu må hegnssynet ind over, da den plan, de har sendt mig, er uden mål.
Jane og Flemming har dem
Håber Claus fik samlet støvsugeren rigtigt nu:kryds:
Fundet! Sjov historie nu de er lokaliseret.
Pyha … det var godt!
Fik helt ondt i maven … :S
.oO Det nytter sgi da ikke noget, at jeg sidder og glor “Hvem bor hvor?” på TV2 når jeg har alt det spændende arbejde foran mig med latinske artslister på de dumme planter