. o 0 septembers tanker

Har nu skrevet 6 sider, opgaven skal være 10-12 og skal afleveres på fredag… mon ikke det går :slight_smile:

Fik lyst til at bage og bagte fondant au chocolat :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;1119962]Fik lyst til at bage og bagte fondant au chocolat :slight_smile:

[/QUOTE]

Blev så lækkersulten, at nu har jeg bagt (og spist) vafler :savle:

Tusind tak til søde Lone og hendes handy mand for assistance (og underholdning af Galliano ;)) idag :thumbup:

Så satser jeg på at kunne blive HELT færdig i næste weekend - det bliver godt nok dejligt :smiley:

.oO(tør man håbe, kunden er tilfreds, når man får en besked ‘‘Burgardinerne er på vej til WS … xxx har fået NOM’’ :?)

. o 0 ja, hvis det er burgardinerne der er blevet NOM :?

Bliv nu i morgen, så jeg kan komme til tandlæge :frowning: Jeg har sendt en besked, så jeg ikke risikerer at ombestemme mig i morgen. Det tror jeg nu heller ikke, at jeg gør. På nuværende tidspunkt er jeg ret overbevist om, at det ikke kan være et brandsår. Og hold nu op, hvor det gør ondt :ked:

:kram:

. o 0 hvad tror du så det kan være ??

. o 0 da jeg var yngre led jeg SLEMT af store vabler i ganen - og når der gik hul på - gjorde det bare SÅ ondt, at jeg ikke kunne spise i dagevis…

. o 0 håber ikke, at du tror at det er noget ondt…

Håber du får hjælp i morgen :kryds:

. o 0 hvad tror du så det kan være ??

. o 0 da jeg var yngre led jeg SLEMT af store vabler i ganen - og når der gik hul på - gjorde det bare SÅ ondt, at jeg ikke kunne spise i dagevis…

. o 0 håber ikke, at du tror at det er noget ondt…

:kram:[/QUOTE]

Jeg ved ikke, hvad jeg tror. Men jeg ved, at jeg i over tre uger efter sidste tur ved tandlægen havde problemer med kæben i venstre side. Kunne næsten ikke åbne munden. Og de problemer er pist væk samtidig med, at der sker noget nyt et andet sted i munden. Det KAN være helt uafhængigt, men jeg mistænker, at det ikke er. Så jeg er vel bange for, det er en infektion, der har bredt sig eller flyttet sig, eller hvad sådan én nu kan gøre.

Nå ja, og beklager sygdom i tanketråden etc…

. o 0 PS : kan du ikke tage et smut ned forbi vagtlægen ??

. o 0 måske har de noget, der kan lokalbedøve det lidt ??

. o 0 føler virkelig med dig , har prøvet det SÅ mange gange…

Michelle fik også blister i munden da hun var yngre. Der fik vi et eller andet sort stads der skulle pensles på og så gik de væk igen. -kramer

. o 0 PS : kan du ikke tage et smut ned forbi vagtlægen ??

. o 0 måske har de noget, der kan lokalbedøve det lidt ??

. o 0 føler virkelig med dig , har prøvet det SÅ mange gange…[/QUOTE]

Det hjælper at tage smertestillende piller - men de virker bare ikke længe nok i forhold til, hvor mange man må tage :frowning:

Jeg klarer mig nok til i morgen. Havde bare brug for at jamre lidt :slight_smile:

Jeg er så glad, så glad der er fundet gode hjem til 4 af rollingerne. Så kun Skofus mangler, med den skal Charlotte lige have overtalt Rani til. Så er jeg en meget lykkelig kvinde.

Jeg var sgi nær smeltet i Skofus’ nærhed :wehuu: Kys kys møs på ham, jeg gjorde :hjerte:

Det lover virkelig godt og det er skønt : D

Mmm her dufter herligt af hjemmebagte frokostbrød med squash, timian og ost :savle:

Hvis jeg bare lugter halvt så slemt som jeg selv fornemmer så er det slemt nok :smiley:

Her dufter af flæskesteg :savle: