Det led jeg også meget af, så blev jeg anbefalet af tandlægen at skifte tandpasta - og har måske haft 3 ialt i de sidste 30 år.
Vi fik at vide at det kunne skyldes at når man spiser meget baguet som har hård skorpe og samtidig drak kolde drikke så kunne det udvikle sig til blister. Rådet var også at for at undgå blister skulle hun drikke tempereret og ikke iskoldt.
Med hensyn til brødet så skyldes det at det skorpen giver små uskyldig ridser i munden hvor der så er mulighed for at der kommer bakterier ind. Nå er bliste springer så gør det naturligvis ondt bagefter men det sorte hun fik til at smøre på tog smerten og helede det ret hurtigt.
Tip til internetshopperne: www.dorothyperkins.co.uk har 25% på ALT til og med næste søndag Jeg har en mistanke om, at jeg allerede nu har fundet kjolen til julefrokosten
Wow det lyder seriøst godt!! Har du en opskrift?
Mmm det lyder godt!
Oi der er fede kjoler !!
Og jeg maaangler kjoler… Skal til galla d. 5 oktober og skal have glimmerkjole på nytårsaften!
Så er Diabetesforeningens regionsmøde overstået, og jeg er vel hjemme fra Herning igen…
Men jeg bliver godt nok ikke fan af at stå op kl. 5.30 søndag morgen…
[QUOTE=ThildeL;1120070]Oi der er fede kjoler !!
Og jeg maaangler kjoler… Skal til galla d. 5 oktober og skal have glimmerkjole på nytårsaften![/QUOTE]
Det her http://www.dorothyperkins.com/en/dpuk/product/dresses-203543/maxi-dresses-203605/black-sleeveless-maxi-dress-1993864?refinements=Size%7b1%7d~%5b16%5d&bi=1&ps=20 er min kandidat til julefrokosten
Så er Kenzo også hentet af sin ejer efter et par ugers ferie her, hvor er her pludselig tomt
Den kiggede jeg også på.
Den her er jeg ret forelsket i til gallafesten - MEN… det ser kun godt ud med stropløs BH, og det virker bare ikke på mig http://www.dorothyperkins.com/en/dpuk/product/clothing-203535/dresses-203559/dip-dye-jewelled-maxi-dress-2012140?bi=401&ps=200
[QUOTE=ThildeL;1120079]Den kiggede jeg også på.
Den her er jeg ret forelsket i til gallafesten - MEN… det ser kun godt ud med stropløs BH, og det virker bare ikke på mig Maxi Dresses | Full-Length Dresses | Dorothy Perkins
Sjovt nok kastede jeg et kort blik på den og dømte den ude af nøjagtigt den årsag Den sorte er skåret sådan, at den nemt kan skjule en almindelig bh
Man kan få BH’er med gennemsigtige gummistropper.
Ja, sådan en har jeg, men de er IMO ikke specielt behagelige
Men skinner de ikke sådan nogle gummi nogen?
Om de er behagelige eller ej er jeg ligeglad med
Ønsker tit at jeg kunne bære sådan noget bar skuldre nåwet
Træt med træt på men helt igennem en fantastisk dag
[QUOTE=ThildeL;1120112]Men skinner de ikke sådan nogle gummi nogen?
Om de er behagelige eller ej er jeg ligeglad med
Ønsker tit at jeg kunne bære sådan noget bar skuldre nåwet[/QUOTE]
Hvis du er ligeglad med, om de er behagelige synes jeg, du skulle finde en undertøjsforretning, som sælger dem og prøve en. Det kan jo være din redning
[QUOTE=Helene C;1120069]Wow det lyder seriøst godt!! Har du en opskrift?
Mmm det lyder godt![/QUOTE]
Det kan du tro! Saftige frokostbrød med squash, ost og frisk timian
Er du så færdig det ser GODT ud!! Wow!!
Tusind tak for link!
Er der mon nogen som ved hvad Lone (The Touch) har af åbningstider? :?
Jeg kan finde dem på hendes hjemmeside.
[QUOTE=DK Thomani;1120157]Er der mon nogen som ved hvad Lone (The Touch) har af åbningstider? :?
Jeg kan finde dem på hendes hjemmeside.[/QUOTE]
Den seneste tid, hun har, er kl. 18.00. Jeg ved ikke, hvornår på dagen, hun begynder
Tak, jeg må prøve at ringe til hende
Alta hypersoignerer sig på bagbenene, ved haleroden og på det nederste af halen, så jeg vil gerne have Lone til at kigge på hende.