Marie, skal du ikke i seng nu,… klokken er meget sent!
Og I er vel endda stadig ædru
Det er min hemmelighed.
[QUOTE=Ann K;1124282]Marie, skal du ikke i seng nu,… klokken er meget sent!
Og I er vel endda stadig ædru [/QUOTE]
Pinligt ædru, endda!
Men omtåget træt…
Skal nok gå , men skulle liiiiiige, så nu er jeg næsten færdig med at sy nyt betræk til puderne i Fanni’s kradsetræ.
Jeg mangler kun en lysegrøn sytråd, men den fanger jeg hos min mor i morgen.
Jaja Ann. Nu er jeg gået i seng.
utrolig så energi en killing kan havde om morgen … vi skal godt nok passe på hvor vi sætter fødderne henne :høhø: Utrolig hvor en appetit han også har , en ting har han lært af Morgan det grinte min mand og jeg af i går han pev noget og jeg gik i gangen der stod han med hovedet i tom mad skål , så jeg fandt lidt vådmad til ham også var der ro.
. o O Lise - jeg bliver bare så glad på jeres vegne, når jeg læser dine små opdateringer om Rex.
. o O Han er da lige den kat, I havde brug for at finde lige nu.
Hmm, mon man skulle tage ting op af fryseren til aftensmaden
Tak for den tanke … nu har jeg husket at tage noget ud af fryseren til i aften
Åh jeg gider ikke lette røven endnu… Men skal nok huske at tage mad op af fryseren… På et tidspunkt
Jeg har VERDENS bedste GLD gut. Ihhh altså, hvor er jeg heldig Han må AAAAAALDRIG finde sig et nyt arbejde! NOPE!!!
For sæven da… det er nok det sjoveste jeg har oplevet længe…
Gad vide, hvornår tømmermændene melder sig?
Hikker forum i disse dage:? Jeg synes, det er påfaldende så mange flere år gamle tråde, der pludseligt dukker op med nye indlæg i disse dage:gruble:
Ja det er lidt mystisk at der pludselig bliver skrevet i tråde som er flere år gammel
puha, har lige vejet ional og han er nu oppe på en kampvægt på 4½ kilo og han bliver 5 mdr i morgen, der er ingen tvivl længere om at han bliver gigantisk
Mums har lige skubbet en kakao rum kage i ovnen
Fik her sidste dag min mors gamle rørmaskine og den er guld være.
Den har gjort hverdagen meget nemmere for mig
Er det mon ikke bare, fordi nogen har fundet trådene ved at søge i forum? Så tænker man måske ikke over, hvor gamle de er, når man begynder at skrive i dem?
Jeg har en super dejlig pelsklump liggende ved mine fødder Har jeg nævnt at jeg elsker den lille pelsklump højere end højere
Det kommer da vist som en overraskelse for de fleste…
Sidste gæster gik kl 00.45…
Den gamle kone og hendes datter gik i seng kl 2.15
Den tilsyneladende meget gamle kone og hendes datter sov til kl 11.30
Det var almindeligt kaffe tam tam… Hvordan mon det så vil gå, hvis hun formastede sig til at indtage alkohol
(men det var en ultra hyggelig aften)
Kors, hvor HAR jeg meget ragelse at slæbe med på udstilling!!!
Det bliver meget spændende at se om badekarsstativet kan være i Trunte i morgen…
Tro jeg smutter op i RC og ser om jeg kan finde en lille taske til petdryeren, så er den pakket og fylder ikke helt så meget som nu, hvor den er i en temmelig ramponeret pakkasse…
Den der situation hvor man sætter sig for af læse og skrive opgave… Og man ender med at læse samme sætning 10 gange… Thi da ved man at det er tid til en pause