Imorgen er det den 15
:fantatisk:
Hvilken fantastisk sommer jeg/vi har haft i år. Dejlige dage med sol og varme. :ferie01:
Så få smerter, at jeg har kunnet åbne mine egne sodavand, kunnet bære 4-5 liter vand i vandkanden:havevanding:, kunnet passe min del af have arbejdet, kunnet støvsuge og meget andet.
Det er ellers nogle år siden, jeg har været i stand til disse ting, så jeg har i den grad nydt det. :juhu:
Den følelse af : HURRA jeg kan:wehu:det er så stor en gave .
At der så måske har været lidt for mange følelsesmæssige belastninger er en anden sag, man kan jo nok ikke få alt.
Men alt i alt en fantastisk sommer:thumbup:.
Ønsker jer alle et hyggeligt efterår!
.oO Man skal ikke sidde og tænke for meget om aftenen…
Bliver godt nok nervøs for det undervisning :S
Har fået spørgsmålene til den første lektion, som vi skal gennemgå med eleverne… Og har læst kapitlerne dertil.
Nogle af tingene er lidt svære at forklare og rent faktisk finde en ordentlig pædagogisk forklaring på.
På den anden side glæder jeg mig…
Det er skam ikke det med at stå foran en hel klasse, der påvirker mig.
Det er mest det faglige, der sætter sommerfugle i maven på mig.
Men kan bare mærke, at jeg på eller andet punkt, brænder for at få formidlet det her forståeligt og få givet en masse AHA-oplevelser
Og det er vel sådan en fremtidig (forhåbentlig) underviser og formidler skal føle?
Det er på den anden side nok meget godt at jeg forhåbentlig når at blive pænt øvet i at undervise de her elever inden jeg skal ud på arbejdsmarkedet.
Til den tid skal jeg jo også undervise på et helt andet sprog, nemlig engelsk!
(Sjovt synes jeg nu et eller andet sted, at jeg nok ender med at blive det samme som mine forældre )
[QUOTE=Milles mor;1125204]:
Den følelse af : HURRA jeg kan:wehu:det er så stor en gave .
[/QUOTE]
Og den sætning dækker bare det hele! Og hvor jeg glæder mig for dig - det er nemlig guld værd. Krydser fingre for at det må vare rigtig længe!
(Ha! Jeg har fundet en proptrækker, så jeg selv kan lukke vinflasker op igen! Og nej, jeg skal ikke til at bade i rødvin Men ih, det er så rart at man ikke skal give op og bede en anden om hjælp…
)
[QUOTE=Ann R;1125207]Og den sætning dækker bare det hele! Og hvor jeg glæder mig for dig - det er nemlig guld værd. Krydser fingre for at det må vare rigtig længe!
(Ha! Jeg har fundet en proptrækker, så jeg selv kan lukke vinflasker op igen! Og nej, jeg skal ikke til at bade i rødvin Men ih, det er så rart at man ikke skal give op og bede en anden om hjælp…
)[/QUOTE]
Tak Ann, og tillykke med dit fund.
Det er nemlig rigtig rart at kunne selv, og selvom ens søde mand gerne gør tingene for en, så er det altså nummer et, at kunne selv, hjælpemiddel eller ej.
Skulle der mon være nogen der her en ustyrlig lyst til at genhuse en oriental med båthornsmiau og en siameser killing med samme SAMT et energi niveau på små 400% af alt andet kendt???
Giv Jer kun til kende… alle tilbud er velkomne, dog med forbehold til at takke nej (men HOLD KÆFT DE ER BELASTENDE LIGE NU!)
[QUOTE=DK Sugieh;1125224]Skulle der mon være nogen der her en ustyrlig lyst til at genhuse en oriental med båthornsmiau og en siameser killing med samme SAMT et energi niveau på små 400% af alt andet kendt???
Giv Jer kun til kende… alle tilbud er velkomne, dog med forbehold til at takke nej (men HOLD KÆFT DE ER BELASTENDE LIGE NU!)[/QUOTE]
Jeg kan anbefale ørepropper og høreværn udenpå…
Så skal der dælme måles lejlighed
(jaja, Ea, jeg skal nok huske at tage billeder ;))
Strit ligger under sofaen med et stykke kanin og knurre noget så farligt :høhø: nuiii det sødt
Når vi kommer hjem ligger der ofte noget legetøj på måtten ved hoveddøren.
I dag lå der en halv kyllingefilet på måtten, da vi kom hjem. Tak for det, Mosier :høhø:
.oO(Mmmm … endelig er det lykkedes mig at lave en blommechutney hvor man virkelig kan fornemme chili’en i eftersmagen )
Åha… Når vi flytter får vi bare verdens tommeste lejlighed… Sjovt nok har vi bare ik møbler nok, når vi lige får 100m2 ekstra bolig
Vi kommer da til at kunne sige vi har et spartansk hjem :klapper:
[QUOTE=Lykke;1125357]Åha… Når vi flytter får vi bare verdens tommeste lejlighed… Sjovt nok har vi bare ik møbler nok, når vi lige får 100m2 ekstra bolig
Vi kommer da til at kunne sige vi har et spartansk hjem :klapper:[/QUOTE]
. o 0 det hedder ikke spartansk - det hedder da bare at I holder meget af at bo minimalistisk…
. o 0 tillykke med jeres nye hjem - bare I ikke farer vild !!
[QUOTE=Lykke;1125357]Åha… Når vi flytter får vi bare verdens tommeste lejlighed… Sjovt nok har vi bare ik møbler nok, når vi lige får 100m2 ekstra bolig
Vi kommer da til at kunne sige vi har et spartansk hjem :klapper:[/QUOTE]
Nej nej da, i får masser af plads til at NobNob kan holde FRÆÆÆÆS!!!
. o 0 det hedder ikke spartansk - det hedder da bare at I holder meget af at bo minimalistisk…
. o 0 tillykke med jeres nye hjem - bare I ikke farer vild !! ;)[/QUOTE]
Hehe - det kunne vi self kalde det
Jeg tror ikke vi lige blir væk, men Nobby kan blive væk her allerede
Eller vi kunne købe et tons nullerputter til ham
Dejlig stille og rolig søndag .
Lille Pus , Spike og Night putter mig under og over tæppet.
Groover, Ghost og Asmus putter med Sejr og de andre ligger rundt omkring og sover og venter på at deres puder og hængekøjer bliver færdig i tørretrumleren .
Nemo og Freyja ligger på deres tæppe på sofaen og sover
Så helt igennem zen
Det minder mig om at vi trænger til at se ny billeder af plejekillingerne!
… Sidder på knæ og roder med musik på computeren i køkkenet… Sparta har lagt sig til rette på mine lægge… Hvad gør man så? Jo man går da på kattegale for at give ham lidt mere hyggetid, uanset mine knæ ikke bryder sig meget om det hårde trægulv… Så må maden jo vente ikke
Noooooooo… Den kattehule formet som en fisk, som jeg gerne har ville købe SÅ længe til når vi skulle ha ny kat er ikke længere på zooplus
[QUOTE=DK Sugieh;1125224]Skulle der mon være nogen der her en ustyrlig lyst til at genhuse en oriental med båthornsmiau og en siameser killing med samme SAMT et energi niveau på små 400% af alt andet kendt???
Giv Jer kun til kende… alle tilbud er velkomne, dog med forbehold til at takke nej (men HOLD KÆFT DE ER BELASTENDE LIGE NU!)[/QUOTE]
Tak, jeg har! Men jeg er vild med ordet båthornsmiau… det er spot-on!