[QUOTE=ThildeL;1125047]Det er en “Bestå” reol fra IKEA på 120 x 64 x 40 cm, hvor der er købt 60 x 64 cm “Bestå” låger til og hvor kun 2 af hylderne er sat i (der fulgte flere med).
Er også rigtig glad for det! Man kan SLET ikke lugte bakkerne ude i gangen eller nogen steder mere.
De låger, jeg har valgt var en nyhed åbenbart, så jeg kunne slippe for at det hele var hvidt. Elsker sådan noget ‘Ligner træ’ noget. :p[/QUOTE]
Super, tak jeg er også vild med trælågerne, for det kan nemlig hurtigt blive for hvidt
.oO Sidder med sommerfugle i maven… og forbereder undervisning… Det bliver sgi uhyggeligt.
. o O gode naboer er guld værd
. o O nu er min hæk klippet, og min indkørsel er igen fri for ukrudt
Er jeg uheldig eller bare klodset…kommer hele tiden til skade. :S
Sidste fredag kom jeg ‘op at slås’ med mine affaldscontainere, hvilket resulterede i en komplet ubrugelig højre tommelfinger.
Nu er den endelig ved at være ok igen. Og hvad sker der så? Jo, jeg står og maler vinduer her i eftermiddags (nøgen, selvfølgelig, for vejret er jo totalt lækkert
). Gider ikke lige hente den lille trappestige, så kravler op på en af træhavestolene. Som så vælter. :S Og jeg falder direkte ned ovenpå ryglænet - med skridtet. :S Nu øm mellem benene - og med tre blødende rifter lige ved det allerhelligste… :S
Havde jeg nu haft bukser på, var jeg nok ikke kommet så slemt til skade…well, man kan s*u kun grine af det.
[QUOTE=Diana F;1125096]Er jeg uheldig eller bare klodset…kommer hele tiden til skade. :S
Sidste fredag kom jeg ‘op at slås’ med mine affaldscontainere, hvilket resulterede i en komplet ubrugelig højre tommelfinger.
Nu er den endelig ved at være ok igen. Og hvad sker der så? Jo, jeg står og maler vinduer her i eftermiddags (nøgen, selvfølgelig, for vejret er jo totalt lækkert
). Gider ikke lige hente den lille trappestige, så kravler op på en af træhavestolene. Som så vælter. :S Og jeg falder direkte ned ovenpå ryglænet - med skridtet. :S Nu øm mellem benene - og med tre blødende rifter lige ved det allerhelligste… :S
Havde jeg nu haft bukser på, var jeg nok ikke kommet så slemt til skade…well, man kan s*u kun grine af det. [/QUOTE]
SORRY!!! men…
:klapper:
Det ER synd for dig, men TAK for et dejligt forløsende grin
[QUOTE=Diana F;1125096]Er jeg uheldig eller bare klodset…kommer hele tiden til skade. :S
Havde jeg nu haft bukser på, var jeg nok ikke kommet så slemt til skade…well, man kan s*u kun grine af det. [/QUOTE]
. o 0 AV-AV-AAAAAAAV !!
. o 0 lad være med at tage på skadestuen - de vil aldrig tro på din historie alligeveller - men tro noget heeeeeelt andet…
Så blev Paddy Waddys fødselsdag overstået. Nøj hvor de hyggede sig alle sammen på nær Paddy Waddy som var snottet og træls. Ej ikke træls hele tiden men de sidste par timer kunne han godt have undværet. Sikke mange fine gaver han fik. Toppen var nok gyngestativet og så hans yngling Rasmus Klump som kom i flere forskellige størrelser. Der var også ægte hadegaver. En zylophon og en babuuubil. Derudover masser af andre legesager samt en del tøj
Et billede af fødselaren
avde jeg nu haft bukser på, var jeg nok ikke kommet så slemt til skade…well, man kan s*u kun grine af det. [/QUOTE]
Hvor mange røg så ud af vinduerne af genboerne som absolut skulle se en nøgen Diana balancere på en træhavestol -xxrotflmao
. o 0 jeg tror faktisk, at der var mere end en, der godt ville puste, sige ae-ae og sætte et plaster på såret …
Så er sidste finke vist røget af fadet for idag. Jeg håber dælme søndag gør det gode ved folk, for det her er da ikke til at holde ud! God lørdag aften!
[QUOTE=ThildeL;1124995]Okay så.
Det er taget med Iphone så det er ikke verdens bedste kvalitet[/QUOTE]
Kommer der ikke til at lægge grus udenfor så? For hvis det løser DET problem, Så skal jeg dæleme også have et!
SÅ er jeg klar til imorgen. Bilen er pakket helt op til hårrødderne (taget). Nu mangler jeg kun et bad og så på hovedet i seng om en time. Skal op senest halv 6 imorgen…nuuui jeg glæder mig. Ved dog jeg har glemt en ting. Jeg vidste jeg skulle huske 3 ting udover de sædvanlige…nemlig vinen (som jeg så alligevel ikke skal have med fordi det skal overdrages Liams til WS istedet og så en masse kyller i min bilfryser, men den 3. ting (noget jeg med garanti har lovet…kan jeg simpelthen ikke komme på. Jeg har gransket min hjerne hele dagen og har opgivet. Var forøvrigt til en kollegas bryllup efter jeg havde lukket biblioteket. Nåede ikke selve kirkeoplevelsen men til gengæld var jeg med i den espalierer vi lavede udenfor kirken. Vi, kolleger med bøger og gommens kolleger med nogle dimser som kan måle et eller andet i store skibe. Det så superfedt ud. Bruden lignede en millard og hun var SÅ glad man blev rørt. Hjem til dem hvor jeg spiste for meget, men blot end en lille smule morgenmad i mavsen og nu var klokken 14 så er det svært aat administrerer lækre sandwich, hjemmebagte pølsehorn og pizzasnegne, mumsede brownies, kransekage OG tilsidst den lækreste bryllupskage i 4 etager. NUI den var lækker. Jeg var elt dårlig da jeg takkede af halv 4…skulle jo hjem og ordne og pakke. Jeg håber OG er sikker på de får alletiders bryllup…det fortjener de også
…oO Genser North and South.
Bortset fra den der typiske før-90’er skavank at visse personer er mere todimensionelle end et papstykke (nøj, de gode står over ærkeenglen Gabriel og de onde er nærmest morsomme, så onde er de!), så holder den faktisk
Og jeg er lige så fuld af beundring nu som dengang over Kirstie Allley’s præstation og skønhed. Der er også tonsvis af andre store navne med, og den skulle være tæt på 100% historisk korrekt. Kan anbefales!
Lørdagshygger på sofaen med god film og sovende kat på maven:-)
Indtil videre har jeg kun set 3 silikat korn komme ud på gulvet.
Men jeg vil have nogen af Ann-Dorits måtter og lægge under hvis det bliver for slemt.
Hvis jeg ikke skulle have kunnet proppe 2 bakker derind ville jeg have sat bakken i den ene side - lavet stort hul i midter-pladen og så lagt en grus-opfanger i den anden halvdel af skabet - INDEN udgang…
[QUOTE=ThildeL;1125176]Indtil videre har jeg kun set 3 silikat korn komme ud på gulvet.
Men jeg vil have nogen af Ann-Dorits måtter og lægge under hvis det bliver for slemt.
Hvis jeg ikke skulle have kunnet proppe 2 bakker derind ville jeg have sat bakken i den ene side - lavet stort hul i midter-pladen og så lagt en grus-opfanger i den anden halvdel af skabet - INDEN udgang… :)[/QUOTE]
Det er altså genialt det der, Thilde. Overvejer at kopiere det, så man kan skjule nogle af bakkerne
Dejlig dejlig dag i Kolding, i godt selskab og dejlige killinger
Jeg aner ikke hvem, det var der fik ideen i sin tid, men jeg så det først da “Blabl” viste billeder fra deres, så jeg har også tyvstjålet det
Hvorfor jeg i sin tid kastede ideen bort, aner jeg ikke for det her er altså noget af det lækreste finish der er herhjemme
Begge misser har allerede besørget i både den ene og den anden så det er vel modtaget
Se de lyse sider … du ku’ have været en mand … som skulle synge falset resten af sine dage :høhø:
Det ville da have åbnet nye karrieremuligheder som kastratsanger!