[QUOTE=Ann K;1120316]BVADR… er vist ved at blive hundehamrende syg… feber og træt…
har sovet on/off i intervaller hele natten… og lægger mig igen lige om lidt…
Ikke sjovt![/QUOTE]
Ja, jeg har også raget et eller andet til mig, sådan lidt forkølelse, ubehag over det hele og lidt maveproblemer… Sov dog godt i nat, vågnede bare kl seks
POKKERS!!!
Når Brd Blå og deres Onkel Brian rejser, rejser de standsmæssigt i en enorm transportkasse med hjul… Den er simpelthen så praktisk med bla to rum i låget til diverse papirer osv og vi har brugt en sturdihængekøje til at give en ekstra liggeplads, meget populært…
Der er dog en ulempe… Kassen er så stor, at den ganske enkelt ikke kan komme ind gennem vores hoveddør!
Så når vi kommer hjem fra udstillinger kører jeg bare kassen ind i løbegården og tager kattene ud der (det sikrer at de ikke kan komme til at stikke af, hvis lågen ikke bliver lukket helt)…
Igår aftes var jeg ærligt talt utroligt træt, da vi kom hjem, så jeg tænkte ikke over at rummene i kassen jo var blevet fyldt med lidt forskelligt da der blev pakket ned…
Så nu sidder jeg og håber helt vildt på at mit lille kamera samt alle tre kattes pas kan reddes trods at de var blevet temmeligt godt gennemvædet
Kassen i sig selv + den passende bundpude skal såmænd nok klare sig…
.oO Av av vågnede i dag op, stiv som en barbiedukke med hold i nakken og ryggen :S Nu her efter en masse smertestillende og afslapning går det meget bedre. Men er godt nok glad for at jeg besluttede at jeg IKKE skulle ud og stå i en sø i dag.
Har fået lov at komme på holdet, der tager derud onsdag
.oO Jubiii nu har vi TV3, kanal 4 og kanal 5 !
.oO Må lige sige et højt og officielt UNDSKYLD Undskyldddd… MEN jeg køber altså et apple produkt! (udover min elskede Ipod)
Nemlig en IPad Mini…
Den passer perfekt til mine krav og behov…
Og ja… I’m sorry, men min nye mobil en skønne dag bliver altså en IPhone 5 eller 5 S…
[QUOTE=ThildeL;1120342].oO Må lige sige et højt og officielt UNDSKYLD Undskyldddd… MEN jeg køber altså et apple produkt! (udover min elskede Ipod)
Nemlig en IPad Mini… Den passer perfekt til mine krav og behov…
Og ja… I’m sorry, men min nye mobil en skønne dag bliver altså en IPhone 5 eller 5 S…
Præcis
Jeg kigger gerne på det enkelte produkt og sammenligner uden at udelukke bestemte mærker eller andet.
Nogle synes måske det er dumt at købe en Mini tablet (7,9 "), men ift. hvad jeg vil bruge den til er en alm. størrelse tablet/Ipad simpelthen for klodset
Så er glad for mit valg! Og nu vil jeg tage ned og købe skidtet
nå… jeg har tlf. møde med min a-kasse om 10-12 minutter og har sat mig ved min bærbar… der er jo reel risiko for at de beder mig om at gå ind på deres kursus oversigt…
Ville ønske jeg havde internet i min “gamle” lejlighed, som jeg flytter i på torsdag - der er nemlig mere RO selvom det runger end der er her inde på mit soveværelse i genhusningslejligheden… :S
… bliv nu lige torsdag, så jeg kan flytte, tak!
efter tlf mødet skal jeg over og måle ALT op! for i morgen kommer min mor og kigger gardiner sammen med mig ude i Ikea, jysk eller hvor vi nu lige ender.
og ØV! vi må ikke sætte solfilm på vinduerne! så hvad dælen kan jeg SÅ sætte op, så jeg ikke skal trækkes med alle glo-tanterne? :S :?
Indtil videre bliver det mine egne gamle, bløde “møre” flyttekasser, som må lade livet og blive klippet i stykker som afskærmning, til jeg finder bedre løsning… for der hvor kattenes mad skal stå er LIGE midt i eftermiddags/aftensolen som står fra kl 14 til den går ned - og det bliver sq for klamt, især til sommer :S der SKAL noget afskærmning til…
UPS! Så kom jeg lige til at shoppe et par ting hos Dorothy Perkins Man skal nemlig være hurtig - flere af de ting, jeg har haft kigget på, er allerede enten helt væk eller væk i min størrelse
Endelig blev det september hvor jeg d. 6. skal have en MR scanning af ryggen, som har været i “udu” i mange år, og opereret 2 gange, men ikke i lænden hvor jeg selv mener, at problemet sidder. Selvom scanningen ikke ændrer på noget, er det i det mindste skridtet til have noget, at snakke ud fra så kan vi bagefter snakke om venstre hofte skal skiftes ud fra de billeder jeg har set ( den højre er skiftet og fungerer fungerer fint ) Så mit håb er, at der kan gøres noget:ked: Cats og Conni
[QUOTE=PiaB;1120359]og ØV! vi må ikke sætte solfilm på vinduerne! så hvad dælen kan jeg SÅ sætte op, så jeg ikke skal trækkes med alle glo-tanterne? :S :?
Indtil videre bliver det mine egne gamle, bløde “møre” flyttekasser, som må lade livet og blive klippet i stykker som afskærmning, til jeg finder bedre løsning… for der hvor kattenes mad skal stå er LIGE midt i eftermiddags/aftensolen som står fra kl 14 til den går ned - og det bliver sq for klamt, især til sommer :S der SKAL noget afskærmning til…[/QUOTE]
Gammel kone gardiner? Altså du ved de der halve nogen, som man har udover de lange, og som man så kan trække for eller fra, men som uanset hvad kun dækker den nederste halvdel af vinduet?
Er der i øvrigt nogen begrundelse for hvorfor man ikke må sætte noget op, og gælder det også den materede type? For kan da være det ellers er et forslag at tage op på beboer møde, hvis I har den slags hos jer?
[QUOTE=Eife;1120370]Gammel kone gardiner? Altså du ved de der halve nogen, som man har udover de lange, og som man så kan trække for eller fra, men som uanset hvad kun dækker den nederste halvdel af vinduet?
Er der i øvrigt nogen begrundelse for hvorfor man ikke må sætte noget op, og gælder det også den materede type? For kan da være det ellers er et forslag at tage op på beboer møde, hvis I har den slags hos jer? :)[/QUOTE]
solfilm kan i følge dem skade vinduerne…
og vil gerne have noget kattene ikke kan “ødelægge”
[QUOTE=Eife;1120370]Gammel kone gardiner? Altså du ved de der halve nogen, som man har udover de lange, og som man så kan trække for eller fra, men som uanset hvad kun dækker den nederste halvdel af vinduet?
[/QUOTE]
Café gardiner. Det lyder altså bedre
Dér var ordet! Jeg googlede og googlede, og kunne bare ikke huske det. Det er også bare fordi den eneste jeg har kendt med den slags gardiner er min farmor