XLByg har det også til ikke ret mange penge
Jeg har en MEGET træt lille Korat. Det var vist meget hårdt at være SÅ smuk og aktiv på udstillingen. Hun havde nok heller ikke sovet så meget pga. hun vogtede over mig hele natten. Den Korat vi delte værelse med måtte IKKE komme i nærheden af Fannis menneske.
Så vi har hyggeputtet hele formiddagen og Fanni snorkbobler stadigvæk.
[QUOTE=Ann K;1120316]BVADR… er vist ved at blive hundehamrende syg… feber og træt…
har sovet on/off i intervaller hele natten… og lægger mig igen lige om lidt…
Ikke sjovt![/QUOTE]
God bedring!
[QUOTE=ThildeL;1120112]Men skinner de ikke sådan nogle gummi nogen?
Om de er behagelige eller ej er jeg ligeglad med
Ønsker tit at jeg kunne bære sådan noget bar skuldre nåwet[/QUOTE]
Man kan altså godt købe stropløse bh’er, men de duer dog ikke hvis barmen er meget stor.
[QUOTE=ThildeL;1120350]Præcis
Jeg kigger gerne på det enkelte produkt og sammenligner uden at udelukke bestemte mærker eller andet.
Nogle synes måske det er dumt at købe en Mini tablet (7,9 "), men ift. hvad jeg vil bruge den til er en alm. størrelse tablet/Ipad simpelthen for klodset
Så er glad for mit valg! Og nu vil jeg tage ned og købe skidtet :D[/QUOTE]
Jeg er virkelig glad for min iPad Mini, for den ligger virkeligt godt i hånden og er dejligt let. Den vejer ingenting ifht en alm iPad.
Silvan plejer også at have det til rimelige penge og havde man en større sum er der disse http://www.yourdecoshop.dk/en/Shop/detail/Id/10181707/?query=paws&offset=0& eller her fra http://www.etsy.com/listing/71254297/window-decal-flowers-alberta-romantic?ref=sr_gallery_22&sref=&ga_search_submit=&ga_search_query=window+decal&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=DK&ga_page=2&ga_search_type=all&ga_facet=
jeg er ret vild med den her
Nu har jeg bare ti meter rude og ikke såååå mange penge :S
og oveni købet så står der faktisk ‘solfilm/solafskærmning’ - mon det også gælder frostet film :?
[QUOTE=PiaB;1120423]Nu har jeg bare ti meter rude og ikke såååå mange penge :S
og oveni købet så står der faktisk ‘solfilm/solafskærmning’ - mon det også gælder frostet film :?[/QUOTE]
det kan du jo bare spørge dem om… jeg aner ikke om det også dækker frostet, for frostet tager jo ikke solen, det dækker kun for nysgerrige forbipasserende og naboer…
Nå, så fik jeg lov at betale en formue for at få at vide, at jeg har en meget stor og smertefuld, men ganske ufarlig afte i ganen :S Eftersom det værste ser ud til at være overstået, mente tandlægen ikke, der var nogen grund til at gøre noget ved det. Det heler af sig selv i løbet af 7-14 dage. Der er vist heller ikke rigtig andre behandlingsmuligheder end smertedæmpning.
Ingen ved åbenbart, hvorfor de opstår. Det kan være stress, men det mener jeg nu ikke, der er grund til at antage. Så kan det også være det stof i tandpastaen, der får den til at skumme, så tandpasta uden det stof anbefales. Den kunne godt være aktuel. Jeg har nemlig lige skiftet fra Zendium (som anbefales uden) til Colgate.
Så er der nogen, der vil købe en hel masse Colgate-tandpasta? :S
[QUOTE=GitteS;1120419]Silvan plejer også at have det til rimelige penge og havde man en større sum er der disse http://www.yourdecoshop.dk/en/Shop/detail/Id/10181707/?query=paws&offset=0& eller her fra Fensterfolie Blumen florales Fenstertattoo Glasdekorfolie | Etsy
jeg er ret vild med den her
[/QUOTE]
Har du et direkte link til den du viser her? For den rammer absolut også i min smag
Bauhaus har et pænt stort udvalg, lige fra frostet uden nogen dikkedarer, til frostet med diverse mønstre, til blank i forskellige mønstre der stadig forhindrer indsyn og til nogen med farver og mønstre. Priser fra 49,95 for 2 sammenhængende meter og 50 cm i højden.
og oveni købet så står der faktisk ‘solfilm/solafskærmning’ - mon det også gælder frostet film :?[/QUOTE]
Gætter på at der kun menes decideret solfilm, da den kan give punkterede thermoruder. Og så er den også med lim, hvor de frostede kan fås (og for de flestes vedkommende er) som statiske.
. o O (hm, udvider lædersko sig mon? Eller bliver jeg nødt til at returnere dem hele vejen tilbage til Kina igen)
Lidt, men ikke meget - men det kan også krybe igen. Det er noget mere vind og vejr-følsomt IMO
Skindsko former sig til dels efter den der bruger skoen. Lædersko der strammer kan man tage på i øsregnvejr, gennem alle vandpytterne - eller dyppe foden og skoen i vand. Og så beholde skoen på, mens den begynder at tørre. Jeg har udblokket mange sko på den måde
Jeps lige her
http://www.etsy.com/listing/104515828/window-decal-glass-decal-tree-with-a?ref=shop_home_active
Nå om en time skal Linea til første lektion i zumbatonic, spændene hvad det er
Træt.
I havde vist også en hård dag igår
Bare lidt og så første dag tilbage på job.
Den der lille håndholdte batteridrevne mælkeskummer fra ikea er simpelthen en guds gave til mig, der elsker chaitea
Købt i weekenden bogen Simon`s cat in kitten chaoes den er bare genial!
Fik igen trykket forkert, så nu er alle indlæg markeret som læst
Må se og få lært Oddy at det ikke er specielt velkomment, at han “smelter” henover min underarm og hånd, mens jeg skriver på den bærbare
Så er begge “høns” tilmeldt og godkendt til WS Feeeeeeed fornemmelse
Men jeg er godt nok glad for jeg kan sove helt til kl 6, måske endda 6.30 når den tid kommer, for i guder, hvor er jeg bare stadig kvæstet fra i går
årh hvad min suppe smager godt!!