.o(Majs tanker)

Gad vide om jordbærplanter er giftige for katte? Jeg ved tomatplanter er og selvfølgelig alt der har med løg at gøre men jordbær… :thinking:

EDIT: Og det var de så ikke. Hmmmm, skulle man købe jordbær til altankassen nu Billigblomst har tilbud…

3 Synes om

Der findes en hydrocortison creme, der hedder Mildison (R) Lipid 1%.
Den skulle ifølge min læge være mildere, men selvfølgelig også med forsigtighed, påsmøres 1-3 gange dagligt.

1 Synes om

Jeg tog en allergipille og den har faktisk hjulpet på den kløen, nu har jeg prikkende hud tilbage, lidt som, når bedøvelsen efter tandlægebesøg er på retur. Det tyder på en allergisk reaktion, men jeg har ikke knækket koden (endnu) for, hvad jeg reagerer på … :gruble:

4 Synes om

[quote=“Skattekat, post:169, topic:240897, full:true”] Det tyder på en allergisk reaktion, men jeg har ikke knækket koden (endnu) for, hvad jeg reagerer på … :gruble:
[/quote]

Gæster? :hoho:

3 Synes om

Iiiiiiiii dag er det Katjas fødselsdag :confetti_ball:

Så nu er jeg mor til en 14 årige :smiley:

10 Synes om

Det er fredag og der må stemmes :heart:

4 Synes om

Tillykke med Katja :flag:

1 Synes om

Nogle der ved hvad er dette?


Med venlig hilsen

Hvis du tager et billede på en baggrund hvor der ikke er noget (fx et hvidt stykke papir) vil jeg rigtig gerne bruge google lens for dig, hvor man googler med billedet :slight_smile:

1 Synes om

Det bliver senere, så prøver jeg og finde noget neutralt baggrund :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Okay :smiley:

1 Synes om

Min google siger det er gammel vinprop

4 Synes om

Stort tillykke til Katja med de 14 år :tillykke:

1 Synes om

Tak @line_refsgaard :smil: :tak: , selvfølgelig det giver mening, den var sammen med nogle gamle sodavands flasker.

Hmm er den så sjov og gemme eller hmm :thinking:, den skal der ligge tygges lidt på om den ryger ud eller gemmes

Med venlig hilsen

Ikke helt prop, men den anvendes til at sætte propperne i flaskerne med - kan bare ikke huske hvad sådan en fætter hedder på dansk… :thinking:

3 Synes om

Helt præcist så er det et værktøj til at sætte propper i flasker.

2 Synes om

Tak @DorteH og tak @Andreas nu giver faconen helt mening. Ja tro aldrig jeg kommer til og lave vin, men den er lidt sjov, syndes jeg især når jeg præcis nu, ved hvad det er

Med venlig hilsen

1 Synes om

Lidt sen reaktion på dem, når jeg først reagerer efter de er rejst … men ellers et godt bud :sunglasses:

1 Synes om

Artikel i Bolius fra 2020 :roll_eyes:

“- Har man en hunkat, bør den også få lov til at prøve at få killinger. Men det er altid vigtigt, at man så sørger for at have en plan for, hvad man gør med killingerne, lyder det fra Katrine Friholm.”

1 Synes om

Gad vide hvem Katrine Friholm er? I hvert fald er hun ikke alt for klog :confused: Man kan planlægge nok så meget, men man aner jo aldrig hvor mange killinger der kommer… Oh well, nogle mennesker er simpelthen spild af DNA!
VH
Susanne

7 Synes om