.o(Majs tanker)

:kram: :cry:


Sikke fint tøj :slightly_smiling_face:, lidt sjov og se den lille poncho, den havde jeg som lille, havde ved den for en uge siden, fejler intet. Men kunne ikke få mig til og smidde den ud, selv om den aldrig vil bluve brugt mere.

Ja mig der er lidt(meget) sær, ved det godt

I morgen går turen til Falster. Jeg skal besøge min kusine og hendes mand. Jeg glæder mig selvom det er en 3 timers lang køretur. Hun er alt andet end kedelig, så det skal nok blive festligt, med en masse snak og en masse grin :grin:
Og om 2 uger sidder jeg i et fly på vej til Australien

17 Synes om

Må man bruge Hydrocortison-salve i ansigtet?
Venstre side af mit ansigt klør og jeg er ved at blive sindsyg :skrige: … der er ingenting at se, ikke en rød plet eller noget, ‘‘bare’’ en meget vedholdende kløen …

Pas på med for meget brug af den salve.

I bund og grund burde du gerne måtte bruge den der, men vil en alnok ikke også kunne hjælpe?

Men lige cremer som den skal man ikke bruge for ofte (da længervarende og daglig brug kan medføre den sygdom jeg har)

2 Synes om

Det må du godt - dog ikke omkring øjet.
Og ja, så lidt salve som mulig, i så kort tid som mulig. Når det er sagt, bruger jeg den gladeligt til fx myggestik, den virker fantastisk!

3 Synes om

Jeg har slet ikke tænkt i de tanker, men det er da værd at afprøve :ok:

1 Synes om

Gad vide om jordbærplanter er giftige for katte? Jeg ved tomatplanter er og selvfølgelig alt der har med løg at gøre men jordbær… :thinking:

EDIT: Og det var de så ikke. Hmmmm, skulle man købe jordbær til altankassen nu Billigblomst har tilbud…

3 Synes om

Der findes en hydrocortison creme, der hedder Mildison (R) Lipid 1%.
Den skulle ifølge min læge være mildere, men selvfølgelig også med forsigtighed, påsmøres 1-3 gange dagligt.

1 Synes om

Jeg tog en allergipille og den har faktisk hjulpet på den kløen, nu har jeg prikkende hud tilbage, lidt som, når bedøvelsen efter tandlægebesøg er på retur. Det tyder på en allergisk reaktion, men jeg har ikke knækket koden (endnu) for, hvad jeg reagerer på … :gruble:

4 Synes om

[quote=“Skattekat, post:169, topic:240897, full:true”] Det tyder på en allergisk reaktion, men jeg har ikke knækket koden (endnu) for, hvad jeg reagerer på … :gruble:
[/quote]

Gæster? :hoho:

3 Synes om

Iiiiiiiii dag er det Katjas fødselsdag :confetti_ball:

Så nu er jeg mor til en 14 årige :smiley:

10 Synes om

Det er fredag og der må stemmes :heart:

4 Synes om

Tillykke med Katja :flag:

1 Synes om

Nogle der ved hvad er dette?


Med venlig hilsen

Hvis du tager et billede på en baggrund hvor der ikke er noget (fx et hvidt stykke papir) vil jeg rigtig gerne bruge google lens for dig, hvor man googler med billedet :slight_smile:

1 Synes om

Det bliver senere, så prøver jeg og finde noget neutralt baggrund :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Okay :smiley:

1 Synes om

Min google siger det er gammel vinprop

4 Synes om

Stort tillykke til Katja med de 14 år :tillykke:

1 Synes om

Tak @line_refsgaard :smil: :tak: , selvfølgelig det giver mening, den var sammen med nogle gamle sodavands flasker.

Hmm er den så sjov og gemme eller hmm :thinking:, den skal der ligge tygges lidt på om den ryger ud eller gemmes

Med venlig hilsen