Det kunne lyde som om du har handlet ved av-cables.dk
Han er i hvert fald altid vildt hurtig, nærmest døgnet rundt!
Lige så med avXperten
Nej, dog ikke. Det var mobilcovers.dk.
Men dem må jeg huske, hvis jeg skal bruge noget i den retning.
Ja, av-cables.dk er 100% min go-to butik til alt den slags, netop pga. servicen
Kan også anbefale Mobilcovers.dk.
De kom på er tidspunkt til at sende mig en forkert urrem for de lå simpelthen på den forkerte lokation på deres lager.
Men de var hurtige til at svare og de sendte mig straks den nye urrem.
Ja de har også altid været hurtige, når jeg har bestilt
avXperten kan også varmt anbefales herfra. vores router gik i stykker, 7 dage før 2 år fra købet, men vi fiik uden problemer en ny uden beregning og en retur label til den gamle
Og i dag har jeg fået dette svar:
Tak for din henvendelse.
Jeg er enig i, at afsnittet med kattekillingerne står lidt uimodsagt, og vi har nu det fjernet det fra artiklen.
Det er ikke mig, der har skrevet, det “står lidt uimodsagt”, men hovedsagen er jo, at afsnittet er fjernet
Jeg har lige renset afløb i badet, ved at lade det stå med afløbsrens i en time, og så skylle efter med kogende vand - og sidstnævnte løøøb bare lige i gennem. Meget tilfredsstillende.
Ligesom når man bruger eddike på noget slemt tilkalket, og kalken bare ryger af uden skrubben.
Men det er vist umiddelbart også lige de eneste rengøringsopgaver jeg kan komme på, hvor det føles som om indsatsen er det værd, i forhold til resultatet.
Hatten af - både for din indsats, og for Bolius reaktion!
Tak for du tog kampen, for kattene i Danmark, og du fik noget ud af det, samt Bolius retter det
Med venlig hilsen
Har fået overtalt Katja til hun er her hele weekenden i 3 (og måske flere) weekender inden hun tager på efterskole i august
Og så en enkelt dag i Økolariet i Vejle (Jeg har aldrig været der)
Eksen er sød og betale togturen for os
Candy er altid dygtig til at belære mig om mine prioriteringer, når jeg arbejder hjemme
Med jævne mellemrum kan jeg høre et “wheuuwwww” ved mine fødder og det er typisk et tegn på, at hun har medbragt noget, jeg skal se på - som regel en glitterbold, jeg skal kaste for hende
Ørj, Alba er klister her til formiddag. Hun bliver ved med at hoppe ind mellem mig og computeren. Jeg har smidt hende væk … jeg ved ikke, 20 gange eller mere.
Og bare roligt - hun har fået masser af nus og kæl! Jeg kan da bare ikke blive ved.
Vi fik tegnet abbonoment hos Stofa med aftale om start d 1. juli. Må sige det blev en skuffelse, da bekræftigelsen kom sod der klart og tydelig det først blev d 16. september, før var det ikke muligt, må tilstå jeg blev sur, for vi har jo opsagt vores TV hos nuværende udyder. Så ringede til dem i går for at høre hvorfor. ja de kunne desværre få lov til at tilkoble fibernet før.
Formiddagen er gået med at få kontakt til nuværende udbyder, så vi kunne fortsætte vores abbonoment hos dem, og der kan vi få fiber med tilslutning inden for 30 dage Om jeg fatter hat af hvorfor det ene firma kan tilslutte så hurtig mens det andet ikke kan
Stakkels Asani
Han sidder ude i haven under en busk og vil ikke komme ind. Ikke engang for at få godbidder. Han tror, han skal til dyrlægen, fordi jeg kortvarigt lukkede ind til rummet til kattelemmen for at ordne noget. Jeg lukker også ind til rummet, når han skal til dyrlæge, så han ikke stikker ud i haven.
Gad vide, hvor lang tid der kommer til at gå, før han glemmer det denne gang
Jeg havde også mit hyr med Emina når vi skulle til dyrlæge, fik hun den mindste fornemmelse af det var dagens plan, var hun umulig at få fat i. Og hver gang jeg fandt på en ny smart løsningen, huskede hun den til næste gang. Og hun kunne aflæse mig ret godt, sådan grundlæggende.
Alvin der imod, er heldigvis dum som en dør på det punkt. Han kunne se mig få fat i Emina, putte hende i transportburet, få fat i ham, men først når jeg var ved at putte ham ind i hans transportbur, fangede han at det ikke kun skete for Emina. Utrolig praktisk og heldigt for mig.
Håber han snart tør komme ind igen.
Kan være du skal begynde at gøre det en gang om ugen til han lærer det ikke betyder dyrlæge?
Uuuuuuh Misty Brown har et par perser killinger til salg.
Savner at have en lille pelsknold herhjemme, men det skulle jo helst først være senere på året. Men de er godt nok nuttede.
Ja, det kunne godt være, jeg skulle begynde på det