.o(Majs tanker)

Weee Wolt er begyndt her i byen, så nu kan jeg få leveret fra mac D :sunglasses:

Jeg har brugt penge på mig selv i dag

11 Synes om

Tror jeg skal huske at tælle Agnetes babyer…

En af kattene tager jord ud af potten om natten, og ved ikke helt om det er rødder eller babyer (eller bare jord) de forsøger at få ud :woman_shrugging:

2 Synes om

Uhh håber du er glad for den… har købt en lignende til manden i fødselsdags gave

1 Synes om

Så er det endelig lykkedes at få @BAB til Westlife-koncert :danse:
Westlife spiller lige nu på Jelling Musikfestival … håber hun nyder det :yum:
Hendes far og jeg slog os sammen om at købe et par 1-dags billetter til i dag, som hun fik i 30 års fødselsdagsgave og så bookede jeg overnatning i nærheden, hvor jeg lige nu sidder med 2 sovende små :innocent: :innocent: … og et glas :wine_glass:
Min søster kom og brugte dagen sammen med mig og pigerne og det har været rigtig hyggeligt :smiling_face_with_three_hearts:
I morgen går turen tilbage til Djævleøen og nedrivningsholdet.

16 Synes om

Sikke en oplevelse @BAB får :smiling_face_with_three_hearts:, og fornemmer du også har en dejlig oplevelse :smiling_face_with_three_hearts:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Så længe de sover, de små … :yum:

4 Synes om

Det lyder som en supergod gave til hende :hjerte:

1 Synes om

Jeg har fået den anbefalet af Daniela, hun er glad for den og jeg er ret sikker på jeg også bliver det.
Håber mandrn bliver glad for den :grinning:

Lyder dom en skøn gave til hende og det er da win win, når du kan nyde pigerne imens

1 Synes om

Nå i år fik jeg ikke så set pinse solen danse
image
image

Med venlig hilsen

2 Synes om

Er det ikke først imorgen man skal se den danse? :smiley:

Jeg måtte google hvad det i det hele taget betyder at se pinsesolen danse. :joy:
Men det gør man pinsemorgen, kunne google fortælle mig. :slight_smile:

4 Synes om

Jo måske, :tihi: men her har det altid været fest aften lørdag, men du har vist ret @MorTilKatja


Ja ja jeg er ved siden af mig selv,
har lige præsenteret og få lavet stegt flæsk med kartofler, purløg, rødbeder og BRUN sovs, tilgængæld fik den ingen salt men to gange peber

image

Med venlig hilsen

4 Synes om

Pinsen i Bælum er som karneval er for Aalborgensere :sunglasses:
Fredag spilles der serie 3 lokalopgør…


All in, som man siger :sunglasses:

Lørdag er der Majbøg. Et koncept der, så vidt vides, kun kendes i en meget lille radius af Østhimmerland.
Med efterfølgende fest om aftenen :blush:

Søndag står den på besøg i Sumpen, Bælums smugkro i pinsen.
Der er ingen offentlige billeder af arrangementet :sunglasses:
Vi er netop kommet hjem. Vi kan ikke rumme mere hverken oplevelser, mad og slet ikke sprit :woozy_face:
Pinsen 2023 er forbi, og den har været nøjagtig ligeså “sindssyg” som den plejer :grin: og nu går vi til køjs :joy:

13 Synes om

Jeg undrede mig over hvad Simba sad og brokkede sig over var udenfor…

Der var så haren der endelig er tilbage, kunne dog ikke lige se om det er den ser pleje at komme (mangler lidt af øret) eller om det er den unge der har været her få gange…

Den virker dog ligeglad med robotplæneklipperen :smiley:

5 Synes om

Og det vil sige, det er søndag morgen. Så @beimis har ret :slight_smile:

5 Synes om

Okay, så har jeg sikkert fået lært det forkert, da man i Haderslev normalt går rundt om den store dam idag (2. Pinsedag) og husker min far sagde man skulle se pinse solen danse :smiley:

2 Synes om

Tro måske lidt lige som @_DK_Sugieh skrev om i går. Man kan have noget meget lokal tradition.
Og det kan være der er blandt noget sammen

Danmark er en lille land, men med egns ting, er Danmark virkelig stort.
Og det syndes jeg er så spændende, at jeg er betaget af Danmark indeholder så mange forskellige ting, :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg har nok lige været ude for den hurtigste ekspedition fra en webshop, jeg nogensinde har oplevet.
Ti minutter(!) fra ordreafgivelse til mail om at ordren er afsendt. Imponerende! :star_struck:

10 Synes om

De næste 14 dags konkurrencen er sat igang med genistreger af kattene

Med venlig hilsen

4 Synes om