. o O Aprils tanker O o

I søndags bestilte vi to skabe i en af de lokale jysk butikker, blot for de konstaterede at det ene af de to de havde på lager, var så beskadiget at de ikke kunne sælge det, da vi kom til vareudlerveringen :sweat_smile:

Så nu krydser vi fingre for, at Jysk i Tilst rent faktisk kan klare det sidste skab i dag, så vi er klar til projekt flyt kontor ud i stuen på søndag :kryds:

Heldigvis lykkedes det os da, at få alle delene fra Ikea på en tur i mandags, selvom det også krævede lidt at overbevise hende i udleveringen at, vi manglede en stor del af ordren, da hun mente vi havde fået det hele :tihi:

8 Synes om

Det kan I se om de har hvis I slår det op på deres hjemmeside. Så slipper I for at køre forgæves :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Tak for tippet :tak:

Jeg har også bestilt det til click and collect - men det gjorde jeg også i søndags, hvor de alligevel først opdagede den ene pakke var smadret, da vi stod ved udleveringen og ventede, efter at have fået besked om ordren var klar :see_no_evil:

Men jeg har allerede nu, inden de åbner fået besked om ordren er klar, så det betyder forhåbentligt de har set den er ok :kryds:

7 Synes om

Vi krydser fingre :crossed_fingers::crossed_fingers:

6 Synes om

Fra gårdagens tanketråd:

Mit kort er kommet … nu skal jeg ud og købe ‘‘billig’’ benzin :jubiii:
Fik endelig hilst på den nye nabokone, hun virker da meget sød … de har en hund, men hun er vokset op med katte så vil gerne have en kat også :ok:
Så får mine katte vel snart en ny besøgsven på den anden side af hegnet …

11 Synes om

Det lykkedes os imponerende nok at få skabet med hjem :partying_face:

Vi havde booket bord til at spise frokost inde i Aarhus, hvor jeg henvender mig og siger vi har booket bord i mandens navn, heldigvis var tjeneren vågen og gennemskuede at det nok egentlig var booket i mit navn, hvilket vi begge havde glemt :ups:

Da vi skal hente bilen i det automatiske p-hus bemærker vi godt, at det tager længere tid end normalt, hvorefter en mand siger han har ventet en halvtime og de nu har sendt en tekniker ned for at fikse det - heldigvis fik de systemet i gang igen stort set, lige som han sagde det og op kom vores bil med alarmen hylende, den kan ikke lide at blive flyttet på, på den måde :tihi:

Næst siger jeg til manden “Husk vi skal til Tilst”, 5 minutter senere, efter han er drejet til højre i stedet for venstre “Hvorfor sagde du egentlig vi skulle til Tilst?”

Han havde overbevist sig selv om, at Jysk i Århus da kun lå i Skejby, selvom han godt vidste at der var flere butikker i byen :joy: Men vi kom da til Tilst og fik skabet med hjem, efter jeg havde været en tur i Hobbii :smiley:

7 Synes om

Typisk!
Jeg holder den årlige påskefrokost for familien i morgen … lammekølle med hele svinariet :ok:
Og nu har min grandniece som bor i Odense lige ringet til mig … om hun må kigge forbi i morgen?
Så vi har aftalt at hun (og mand og barn) kommer når vi er færdige med at spise … men så blev alt lige pludselig lidt mere stresset :rolleyes:

9 Synes om

Der ER noget i vejen med Asani - dog ikke rigtig alvorligt. Han har noget øjeninfektion. Han er ikke almenpåvirket, så vidt jeg kan bedømme. Og nu hvor jeg har Gourmet Gold til ham, fejler appetitten ikke noget. Mon ikke han klarer sig gennem påsken.

10 stk. Bitte små dåser Gourmet Gold = 70 kroner :besvimer:

4 Synes om