. o O Aprils tanker O o

Det havde jeg gennemskuet :blush:

4 Synes om

Mine er jo også kræsne, og rynker også på næsen af alt andet end gourmet gold mousse, men de her har jeg også fået dem til at spise omend ikke med helt lige så stor begejstring. Jeg gav en 50’er for en pakke med 12 dåser i 365.

7 Synes om

Vi var til påske Banko i går aften og vandt en enkelt gang. Ikke så ringe enda :star_struck:

15 Synes om

Endelig alene igen :rolleyes:
Maden blev god (klapper mig selv på skulderen …) og så kom min grandniece med en flot bagerikage til dessert :yum:

Men nu er jeg træt og har ondt i min lænd :grimacing: … måske jeg skulle afprøve fakirmåtten :gruble:

15 Synes om

Wauw en imponerende kage! :heart_eyes:

6 Synes om

Den er fra et islandsk ejet bageri i København - Bake my day :cake:

9 Synes om

En der har en godt råd mod frast brændt fedt/dej
I bageforme

Jeg har haft dem til og ligge i blød i en opvaske tabs men det er ikke rigtig løsnet

Det er de her gamle meget brugte bage forme

4 Synes om

Husk det her

2 Synes om

Jeg har gjort grimme bageplader rene ved at smøre dem med brun sæbe, ned i en pose og hælde salmiakspiritus ved, lukke posen tæt og lade det ligge et døgns tid.
De blev næsten som nye …

6 Synes om

Jeg lever livet på kanten … :rock:
Lige nu gør jeg et forsøg med mit gamle porcelæn med sølvstaffering i opvaskeren :kryds: :see_no_evil:

9 Synes om

From the bright side - ryger stafferingen, tåler de opvaskemaskine fremover… :sunglasses:

8 Synes om

Altså, jeg vaskede på det korteste og koldeste program … jeg er ikke suicidal :cool:
Og det blev så fint!

11 Synes om

Så fint en stel :blush: sort Vallø

2 Synes om

Hvordan går det med Asani :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Nemlig … mange tror det er ‘‘Sort Rose’’ men det er Sort Vallø :ok:

4 Synes om

Jeg ved det ikke helt. Jeg er ikke tilfreds med hans madindtag :frowning: Han spiser ikke sit tørfoder, kun Gourmet Gold - og selv det spiser han nu heller ikke op. Men han virker ikke sløj i øvrigt.

9 Synes om

Jeg ville få kigget på hans tænder…rigtig god bedring med ham

4 Synes om

Det bliver svært - dem har han ingen af :wink:

6 Synes om

Ja så kan det ikke være dem…tænkte bare at det måske kunne være en rod der drillede hans øje og gjorde at han ikke ville spise tørkost.

4 Synes om

Jeg har dummet mig…

Jeg kom ved en fejl til at lade min yngste på 10år hører at jeg var den påske høne vi har i vores hjem som gemmer påske æg…

Vi har en tradition om at når sangen
"jeg kender en lille påske høne
Den har lagt et påske æg
Og jeg ved netop hvor den har lagt den
For den har nemlig sagt det

Se oppe
Se nede
(Og noget mere som, se ude se inde osv)
Se om du kan finde det lille påskeæg"

Bliver sunget så går den vilde skatte jagt ind for at finde de æg… og nøj hvor er den ikke blevet mindre sjov jo ældre mine børn bliver… men yngste barnet var sur, for hvad skete der så med vores høne…

(At jeg ville være nervøs for at en høne ville blive jagtet og ædt om den var levende eller ej i vores hjem, er ikke noget nicolina tror der kunne ske)

6 Synes om