. o O Aprils tanker O o

Prøv at gendanne fabriksindstillinger. Altså nulstille din tlf. Det burde afhjælpe problemet. Jeg har prøvet det samme og det virkede

8 Synes om

Snegle bakken

Jeps ikke nået rigtig i haven endnu :ups:

7 Synes om

Forkælet. Nej slet ikke

Bestemmer. Overhovedet ikke

God hukommelse,. Jo meget
Men nu er vi gået på sommer tid, skal vandet serveres sådan her igen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 Synes om

Problemet med min mobil har løst sig, det viste sig at det var routeren der drillende :venter:

11 Synes om
10 Synes om

Nå min gode gamle vindues pudser er sygemeldt med nyt knæ

Han fik mig ind ved en anden gamle

Han har lige ringet han kommer i morgen

Kun udvendig

Jeg har lige bestemt mig mig selv jeg jævner alt det rene vasketøj
Der skal stryges og på plads

Jo han ser det måske

Men har han en problem med det, må det være hans problem

Eller skal jeg bruge aften på rengøring, nu bliver jeg usikker :ups:

5 Synes om

Hvis han havde haft et problem med hvad han evt. får at se gennem andre folks vinduer, havde han nok valgt en anden profession.

11 Synes om

Du har helt ret, benene er lagt op i sofaen :sunglasses:

9 Synes om

Min mor insisterer også på at stryge alting. Jeg ved, at hvis jeg anskaffer mig noget, der skal stryges, bliver det ikke brugt. Der går så længe imellem, at jeg stryges noget, at strygejernet spytter kalk ud over det hele, når det ind imellem sker.

Til gengæld husker jeg også, at jeg som barn var helt vild med at stryge. Viskestykker og lommetørklæder og den slags. Der er helt sikkert en særlig terapiagtig tilfredsstillelse ved at se alle rynkerne blive rettet ud til fine, glatte flader :slight_smile:

8 Synes om

Det er rent teapi og stryge for mig

Men lige i går var vejret fantastisk
Så da jeg tog hjemme fra kl 4 :45
Var to stativer fyldt med vasketøj , på terrassen
begge tøj snoret i have
Og den ene var der sengetøj i dobbelt lag

Lige hjem og komme i bad inden behandling (havde en 1 time) vasketøj ind og fik 3 store duge vasket og ud

Hjemme fra behandling kl 19

Lave aftensmad og spise oprydning. Lege med mis/snakke med mis
vasketøj ind

Men når ikke og stryge samme dag/aften :ups:

Også når jeg er til behandling
Skal jeg virkelig slappe af
Så jeg passer bedst muligt på mig selv og får mest muligt gavn af behandling

Så jeg sætter mig tid virkelig højt

9 Synes om

Er der nogen, der kan bruge 24 stk. Canosan til kat? I kan få dem til prisen for forsendelse, hvilket, så vidt jeg kan gennemskue, er 23 kroner.

3 Synes om

:hejsa:

4 Synes om

For lidt søvn … for tidligt op :kaffe:
Havde to overnattende unger og den ene skal være i skole kl. 8 … i Næstved :rolleyes:

7 Synes om

Jeg finder ud af at få dem sendt snarest :slight_smile:

4 Synes om

Det haster ikke, jeg har ca. 20 piller herhjemme.
I princippet er de til Kodak, men det er ikke altid at han gider spise dem og så er det næste kat der tilfældigvis kommer forbi, der får en godbid.

5 Synes om

Så er vi 3, havde også 2 til overnatning, der stod op i god tid før vækkeuret ringede, de listede stille ud af værelset, ude i gangen, hvisker Frej til Nohr " vi skal være stille Knud sover " :tihi:

9 Synes om

Kattene siger “vi ses engang når sommeren er slut - eller der kommer regn”

18 Synes om

Har I nogen sinde prøvet at sprøjte citronsaft i øjet :huh:
Lad være … do not recommend :-1:

10 Synes om

I den forbindelse kan jeg tilføje blandingen af toiletvand og toiletrens, til listen af ting man ikke skal have i øjet. :joy:

Jeg var sikker på at mit øje ville tage skade - i det mindste i form af en øjenbetændelse, men nej, jeg slap med skrækken. Tør dårlig have åbne øjne når jeg skurrer toilettet nu. :laughing:

10 Synes om

De er sendt nu. Du må gerne sige til, når/om de når frem. Jeg fandt først ud af, efter jeg havde lavet forsendelsen og købt porto og skrevet på, at der er ret mange regler for, hvordan sådan et DAO-brev må og skal se ud :roll_eyes:

8 Synes om