. o O aprils tanker

Jeps, de er også rykket ind her i stor stil…
Elsker de er her, men svineriet ku’ jeg måske godt undvære - højtryksrensede terrasse i søndags, den er allerede pænt plettet, og så er vi ikke engang startet på rederne endnu… :see_no_evil: :smirk:

3 Synes om

:wink: Papir og plader under reder, hjælper meget

De må være foran hos jer så, hørte den først her sidst på eftermiddagen

Med venlig hilsen

1 Synes om

Holder du ikke til oppe nordpå - for så giver det jo god mening, at de rammer det vestsjællandske først… :wink:

1 Synes om

Jo helt rigtigt, :wink:

Sådan kan en søndags meget tidligt også bruges, når man er nærrig :ups: som næste alle folk vil kalde mig

Papir fra en masse billag, som skal andre ikke kan se noget, men inden
Nederst venstre klippet små rene sedler ud i ukorrekte størrelse.
Nederst højre. Større stykker rene stykker
Øverste det der skal væk, hvor der står noget på den ene side.

Samlagt har jeg delt det i to bunter, nu bare halv delen, der kan bruges en gang mere. Og ja det bliver brugt, jeg bruger sedler til meget, og det har sin faste plads i skabet.

Med venlig hilsen

11 Synes om

Uanset hvor motivationen kommer fra, så er det da en fin ide, ikke mindst ud fra et miljøperspektiv… :wink: :+1:

5 Synes om

Nogle der laver dekopage (stav det lige rigtig selv)

Nu ved forsøg har jeg tømt de flasker her vi er blevet givet i æsken, flasker har jeg en ide jeg kan bruge dem til

Men kom lige til og se den her der er lagt ind som baggrund, er der en der kan bruge den kreativ, så send adresse ig jeg lægger den i en tyk stykke pap, sætter den med en brevdue og det er din

Med venlig hilsen

4 Synes om